SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan alle viaplee gebruikers:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
En toch heb ik viapleequote:Op zondag 4 mei 2025 21:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je alleen F1TV neemt ben je goedkoper uit
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Aan alle mensen die zeiken over viaplee kijkersquote:
Ik was ook niet van plan naar jullie 2 te luisterenquote:![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan naar jullie 2 te luisteren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gezeur over viaplee
Je hoeft er ook niet naar te luisterenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Aan alle mensen die viaplee in stand houden en daarmee grandprixradio in de weg zitten:quote:Op zondag 4 mei 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aan alle mensen die zeiken over viaplee kijkers
Granprixradio heeft de uitzendrechtenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Aan alle mensen die viaplee in stand houden en daarmee grandprixradio in de weg zitten:
[ afbeelding ]
En die staat hier ook gewoon aan
Hey Greysquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor veel geld omdat viaplee jaloers was op de luistercijfers en toen snel de rechten heeft gekocht om er niks mee te doen.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Granprixradio heeft de uitzendrechten
En die staat hier ook gewoon aan
Rustig. Vanmiddag dochters op bezoek gehad. Was gezellig. En jij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is altijd iemand met meer geldquote:Op zondag 4 mei 2025 21:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor veel geld omdat viaplee jaloers was op de luistercijfers en toen snel de rechten heeft gekocht om er niks mee te doen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Drukquote:Op zondag 4 mei 2025 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rustig. Vanmiddag dochters op bezoek gehad. Was gezellig. En jij?
Rondom huis opruimen
Tuin van mijn ouders mooi maken
Planten planten en verplanten
Dat soort dingen
Lekker buiten bezig dusquote:Op zondag 4 mei 2025 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Druk
Rondom huis opruimen
Tuin van mijn ouders mooi maken
Planten planten en verplanten
Dat soort dingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2 x een buiquote:
1 x wat druppels
Viel wel mee allemaalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O. Wij hebben geen druppel regen gehadquote:Op zondag 4 mei 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 x een bui
1 x wat druppels
Viel wel mee allemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow, geen Miami shower dusquote:Op zondag 4 mei 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 x een bui
1 x wat druppels
Viel wel mee allemaal![]()
![]()
Gek hèquote:
Zo dichtbij elkaar en dan toch dat verschilThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je krijgt het weer dat je verdientquote:Op zondag 4 mei 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gek hè
Zo dichtbij elkaar en dan toch dat verschil![]()
![]()
Ja heel raar. Heb zelfs wel eens gehad aan de voorkant droog en aan de achterkant regenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gek hè
Zo dichtbij elkaar en dan toch dat verschilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-05-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 985 / +256 / +231 / 2474 / 2594
2. Homijn / 127 / +45 / +0 / 58 / 90
3. KillemWieft / 105 / +21 / +51 / 49 / 101
4. Bally-b / 90 / +0 / +90 / 6 / 15
5. _UserName_ / 87 / +0 / +6 / 36 / 59
6. Harrie / 83 / +28 / +3 / 165 / 216
7. gebrokenglas / 82 / +38 / +10 / 315 / 408
8. hemarookworst / 75 / +42 / +6 / 179 / 235
9. sp3c / 74 / +24 / +0 / 86 / 103
10. Rob / 70 / +0 / +1 / 32 / 49
11. mario390 / 66 / +0 / +66 / 12 / 25
12. devzero / 63 / +3 / +0 / 54 / 66
13. Moeraskat / 63 / +0 / +0 / 507 / 553
14. HappyCharly / 63 / +33 / +21 / 150 / 177
15. Dr.Mikey / 56 / +19 / +26 / 74 / 97
16. aeque / 54 / +10 / +27 / 309 / 388
17. Moonlight / 52 / +22 / +11 / 86 / 105
18. KoningWouter / 52 / +4 / +5 / 189 / 234
19. MizzezAmy / 45 / +5 / +4 / 369 / 428
20. loveislikeakiss / 42 / +8 / +20 / 399 / 475SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hier kun je de bui vaak goed zien aankomenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel raar. Heb zelfs wel eens gehad aan de voorkant droog en aan de achterkant regen
Das ook een mooi gezichtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou ik heb geen viaplee of F1tv, dus ja, jij.quote:
Dat het is uitgelekt alleen gok ik.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ik heb geen viaplee of F1tv, dus ja, jij.![]()
![]()
Dat is een 1ste levensbehoefte
De natuur is altijd mooi om te kijken hoe ernstig die ook is.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier kun je de bui vaak goed zien aankomen
Das ook een mooi gezichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha.. anders had jij die opmerking gemaakt?
How can I make this topic about me?![]()
Zo is ggg nietquote:Op zondag 4 mei 2025 21:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha.. anders had jij die opmerking gemaakt?![]()
![]()
dat het niet meer lekker is omdat het de andere smaken overheerst en dat je mond echt in de fik staatquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Daar denkt de overheid anders over.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
De wasmachine is klaar, even de was ophangen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Eens, maar dat is voor iedereen wel iets andersquote:Op zondag 4 mei 2025 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat het niet meer lekker is omdat het de andere smaken overheerst en dat je mond echt in de fik staat![]()
een keertje in een thaise curry pasta die ik te mild vond wat rawit pepertjes erin gedaan, dat was weer te veel van het goede
Uw ADH vitamine Worst
Ja die betaald mij ook nietquote:
Ik wel aan hen
Je weet wat ik bedoelde.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja die betaald mij ook niet
Ik wel aan hen
with a song and a smiiiilllequote:Op zondag 4 mei 2025 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo - alle taken klaar voor vandaag.
Tijd voor een
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Altijd het leuke deel van de Lollipop man videos.quote:
Ferrari strategie is ook altijd bingoquote:Op zondag 4 mei 2025 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Altijd het leuke deel van de Lollipop man videos.
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ferrari strategie is ook altijd bingo![]()
![]()
Oscarquote:Op zondag 4 mei 2025 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ferrari strategie is ook altijd bingoOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Die zal er sowieso wel inzitten dit keer ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
In een McLaren maak ik meer kansquote:Op zondag 4 mei 2025 22:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
zeker wel dat jij hem gaat pakken dit seizoen![]()
Vijf over bolkMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Gewoon een aparte F1 met speciale auto's voor plussize coureursUw ADH vitamine Worst
duh ik bedoel op het hoogste plekje bij het champagne spuitenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Inmiddels wel uitgegroeid toch? Veel langer is ook niet handig in een F1 auto![]()
Zoals ik hierboven dit F1 seizoen bedoelde?quote:Op zondag 4 mei 2025 22:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
duh ik bedoel op het hoogste plekje bij het champagne spuiten![]()
![]()
oke oke, jij bent ook een hele grotequote:Op zondag 4 mei 2025 22:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven dit F1 seizoen bedoelde?![]()
![]()
Blijven hopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
ONZ / Mijn recensie van een stofzuiger![]()
![]()
Die noemen we dan de Fat Onequote:Op zondag 4 mei 2025 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon een aparte F1 met speciale auto's voor plussize coureursMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op zondag 4 mei 2025 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou zeggen![]()
![]()
Op werk is een nietmachine met daarop de sticker:
Niet GoedTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Die hebben wij ookquote:Op zondag 4 mei 2025 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet Goed![]()
![]()
na al dat nieten vond ie het welletjesquote:Op zondag 4 mei 2025 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet GoedUw ADH vitamine Worst
Miele is tegenwoordig kut. Bij CoolBlue de meest retourneerde wasmachinesTrotste mama van Ambar
Die mensen kunnen er niet mee omgaanquote:Op zondag 4 mei 2025 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Miele is tegenwoordig kut. Bij CoolBlue de meest retourneerde wasmachines![]()
Ik had er ook in mijn oude huis. Wat een kutding.Trotste mama van Ambar
Nee die ligt in je nachtkastjequote:Op zondag 4 mei 2025 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had er ook in mijn oude huis. Wat een kutding.![]()
nee, wasmachine die niet eens voor Nederlandse markt gemaakt isquote:
Uw ADH vitamine Worst
Is zoquote:Op zondag 4 mei 2025 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja weet ik veel, naam klinkt fancy![]()
Ik had 10 jaar geleden in mijn studentenhuis al samsung ecobubbleTrotste mama van Ambar
die van mij heeft alleen maar een brij letters en cijfers, de toshiba 35h346hk34hk359 ofzoUw ADH vitamine Worst
Prima model welquote:Op zondag 4 mei 2025 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
die van mij heeft alleen maar een brij letters en cijfers, de toshiba 35h346hk34hk359 ofzo![]()
avant-garde hoorquote:Op zondag 4 mei 2025 22:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had 10 jaar geleden in mijn studentenhuis al samsung ecobubbleUw ADH vitamine Worst
Mijn wasmachine is inmiddels ook wel aan vervanging toe.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jaartje of 25 is hij toch zeker al.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: