Het volk is ook echt mokerdom. Maar een volgende keer de kandidaten eerst allemaal screenen?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De rechter mag opnieuw aan de bak in shithole Roemenië.
Mogen gelijk enkeltje de EU uit, samen met erkend saboteurs Hongarijequote:Op zondag 4 mei 2025 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De rechter mag opnieuw aan de bak in shithole Roemenië.
Roemenië is nu nog te redden.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mogen gelijk enkeltje de EU uit, samen met erkend saboteurs Hongarije
SHITHOLED
quote:Via Israëlische media wordt langzaamaan meer duidelijk over de geplande uitbreiding van de oorlog in de Gazastrook. De plannen bevatten onder meer een nieuwe militaire strategie. Zo zou het Israëlische leger minder vaak invallen willen doen, maar juist gericht gebied willen veroveren en onder controle blijven houden. Daarbij wordt niet uitgesloten dat de volledige Gazastrook uiteindelijk onder controle zal staan van Israël.
quote:Ook over het verspreiden van voedsel en noodhulp is iets meer duidelijk geworden. Dat gaat pas beginnen als het volgens de Israëlische regering nodig is. Bij de bijeenkomst van het veiligheidskabinet gisteravond is volgens The Jerusalem Post gezegd dat er op dit moment genoeg voedsel in de Gazastrook is.
Ik heb dit artikel met stijgende verbazing gelezen:quote:Op maandag 5 mei 2025 11:59 schreef DeeBee het volgende:
Volgens de advocaat van Tom Waes heeft de 15 glazen alcohol drinkende Tom Waes geen alcoholprobleem
Alle Belgen zijn echt permanent dronken
BELGEDquote:Twintig jaar geleden werd Waes ook al aangehouden voor rijden onder invloed. Ook sindsdien was hij meermaals in de auto gestapt als hij alcohol had gedronken, zo erkende hij vandaag op de zitting. Eerder had hij al gezegd dat hij "verschrikkelijk veel spijt" heeft van het ongeluk.
Omdat Waes volgens zijn advocaat geen alcoholprobleem heeft en een druk bestaan leidt, vroeg zijn raadsman om het rijverbod uit te stellen. De presentator heeft een rijbewijs nodig voor zijn werk, stelde hij.
quote:Bij een bed and breakfast aan de Lamperen in Wanroij is maandagochtend een dode gevallen bij een schietpartij. Een ander slachtoffer, een vrouw, is naar het ziekenhuis gebracht. De bed and breakfast is van de voorman van de Farmers Defence Force, Mark van den Oever. Hij woont er zelf niet, maar verhuurt de kamers aan vooral buitenlandse werknemers.
De buitenlandse werkslaven die zijn politieke spectrum graag ziet verdwijnen. Oh, ironie.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:24 schreef VoMy het volgende:
Hardwerkende terreurboer Mark vd Oever had toevallig ook nog ergens een B&B staan in shithole Brabant waar hij hoogstwaarschijnlijk zijn buitenlandse seizoensslaven kon ophokken. Wie heeft er nou niet meerdere panden in zijn portfolio? Maar wat is het toch een zielige beroepsgroep he.
https://www.omroepbrabant(...)ook-een-vrouw-gewond
[..]
Doodstraf.quote:De politie heeft vijf mensen aangehouden voor het protest tijdens de toespraak van defensieminister Brekelmans. Zeker een persoon liep tijdens zijn speech het 5 Mei Plein op. Er werd onder meer "Free Palestine" geroepen. De politie zegt dat de demonstranten over de hekken zijn geklommen.
Laten we elkaar stevig vasthouden. Dan zijn onze handen immers gebonden en kunnen we mensen in nood niet helpen.quote:Brekelmans pauzeerde af en toe tijdens het politie-ingrijpen. Aan het eind zei hij: "Ik zeg dat ook tegen de mensen die we hier zojuist zagen: laten we elkaar stevig vasthouden en ons niet uit elkaar laten spelen, dat is wat ons allen te doen staat."
Uiteraard zat Waes regelmatig dronken in z'n auto, wat een verrassing.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb dit artikel met stijgende verbazing gelezen:
https://nos.nl/artikel/25(...)eeist-tegen-tom-waes
[..]
BELGED
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat de psychosociale verklaring is voor het feit dat de massa bozer wordt om demonstranten tegen genocide dan om de genocide zelf.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doodstraf.
[..]
Laten we elkaar stevig vasthouden. Dan zijn onze handen immers gebonden en kunnen we mensen in nood niet helpen.
Amerikaan. Die hadden ze moeten laten hangen en tentoonstellen.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)atie-nodig~af58ecdf/
Niet verstandig.
Lekker voor hem, erg jammer dat hij het heeft overleeft.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)atie-nodig~af58ecdf/
Niet verstandig.
quote:Op maandag 5 mei 2025 12:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Amerikaan. Die hadden ze moeten laten hangen en tentoonstellen.
Smartphon'e's verbieden?quote:Op maandag 5 mei 2025 13:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lekker voor hem, erg jammer dat hij het heeft overleeft.
Respect en fatsoen is het belangrijkste ter wereld.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat de psychosociale verklaring is voor het feit dat de massa bozer wordt om demonstranten tegen genocide dan om de genocide zelf.
Niet alleen Amerikanen worden op hol gejaagd door vervelende praktijken van big tech. Eerst smartpho'nes verbieden en dan Amerika verbieden, lijkt me een eerlijke volgorde.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eerder gewoon Amerikanen verbieden.
Uit dat licht, weg dat land.
Ik weet dat populisme perfect inspeelt op onze van nature primitieve instincten, maar zelfs met dat inbegrepen, snap ik het niet helemaal.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Respect en fatsoen is het belangrijkste ter wereld.
Er is ook iets paradoxaals aan boos worden op een groep mensen die een andere invulling wil geven aan je naar eigen zeggen collectieve en verbindende herdenkingsmoment.
Demonstranten tegen genocide: dat dit gebeurt tijdens het Heilige Herdenkingsmoment in ONS Eigen Land! Respectloos!quote:Op maandag 5 mei 2025 12:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat de psychosociale verklaring is voor het feit dat de massa bozer wordt om demonstranten tegen genocide dan om de genocide zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |