Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:30 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dus alle 13 miljoen Palestijnen zijn bij voorbaat schuldig? Of in ieder geval de paar miljoen gazanen?
Zionisme is niet meer dan vóór het bestaan van een Joods land zijn in het gebied waar Joden hun oorsprong kennen: de Levant. Dat is dus geen politiek verder. Als iemand voor het bestaan van Israël is dan ben je een zionist.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:46 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Hier is veel over te vinden. Veel Nederlanders waren fout ook. Tis ok, niet schamen.
Joden=religie, Zionisme=politiek.
Hou op
Correct.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:20 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De NOS redactie zit vol met Palliewappies.
De Gazastrook is geen land.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee stop maar met jezelf belachelijk maken.
Dus omdat twee mensen in een land duizenden kilometers verderop zich niet kunnen gedragen is het helemaal prima dat Israël een compleet land van de wereldkaart wil uitgummen? Dit is precies hetzelfde soort redenatie waarvan terroristen en hun sympathisanten zich bedienen.
We hebben aan de beelden van 7 oktober 2023 en tevens de verhalen van de vrijgekomen gijzelaars kunnen concluderen dat de bereidheid tot participatie aan terrorisme daar ontzettend groot is en anders staat men het wel toe te juichen. Het idee dat al deze mensen onschuldig zouden zijn is nergens op gebaseerd. Het verschil tussen strijder en burger is flinterdun.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:30 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dus alle 13 miljoen Palestijnen zijn bij voorbaat schuldig? Of in ieder geval de paar miljoen gazanen?
Ik ben voor het bestaan van een joods thuisland, genaamd Israël.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:38 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik ben geen jodenhater, ik haat zionisten. Zou je je tweehandse poging om mij de mond te snoeren kunnen stoppen?
Alleen is iedereen een zionist dan en dat zijn de semantische truukjes die je gebruikt.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:38 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik ben geen jodenhater, ik haat zionisten. Zou je je tweehandse poging om mij de mond te snoeren kunnen stoppen?
Het kan inderdaad ook staan voor tribalisme, selectivisme, onwetendheid, kuddegedrag, narcisme et cetera.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zullen we voor de quantiljoenste keer dan maar weer uitleggen dat kritiek op het politieke beleid van de staat Israël niet gelijkstaat aan antisemitisme?
Kan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zullen we voor de quantiljoenste keer dan maar weer uitleggen dat kritiek op het politieke beleid van de staat Israël niet gelijkstaat aan antisemitisme?
Aldus de persoon die bij het kleinste beetje kitiek op immigratie, islam of integratie Mein Kampf van stal haalt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Respect is belangrijk. Aan andere kant moet je je afvragen hoe de Nederlandse regering het zo ver kan brengen dat mensen juist dat moment kiezen om te protesteren. Hierin speelt hopeloosheid een grote rol bij denk ik. Vooral omdat Israël ondanks tegenspraak van internationaal recht zijn gang kan gaan met uitvoeren van een genocide en dat machtige landen zoals Nederland dat faciliteren.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, daar heb je gewoon respect voor wat er tijdens de Tweede Wereldoorlog is gebeurd. Ik ben helemaal niet voor Israël (ook niet Hamas) in deze kwestie. Daarnaast vind ik dat er plek moet zijn voor zowel de Palestijnen als de Israëliërs.
Buiten het respectloze moet je je ook eens voorstellen wat voor chaos er kan ontstaan om mensen tijdens zo'n activiteit ineens te laten schrikken door te gaan schreeuwen. Ik denk niet dat wie dan ook door deze actie overtuigd wordt om er veranderingen op nationaal beleid op na te houden. Ik ga ook niet op de begrafenis van je moeder staan schreeuwen over iets een totaal ander onderwerp dan je moeder. Niet zo gek toch?
Schei toch uit joh ze staan om de haverklap ergens te krijsen of een gebouw te bezetten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:06 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Respect is belangrijk. Aan andere kant moet je je afvragen hoe de Nederlandse regering het zo ver kan brengen dat mensen juist dat moment kiezen om te protesteren. Hierin speelt hopeloosheid een grote rol bij denk ik. Vooral omdat Israël ondanks tegenspraak van internationaal recht zijn gang kan gaan met uitvoeren van een genocide en dat machtige landen zoals Nederland dat faciliteren.
Dit is verre van tuig. Gewoon wat volk die geweldsloos demonstreren.quote:
Israel ook niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij kunt helemaal niet beoordelen wie er wel of niet meewerkt met Hamas.
Laten we maar hopen dat het daarbij blijft, want ik heb mensen weleens wat krachtigere termen horen gebruiken.quote:
Waarom is men dan allemaal gemaskerd? We weten uit ervaring bij de pro-Palestijnse demonstraties op universiteiten dat dit nog wel eens de groepjes zijn die tot vandalisme en geweld over willen gaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is verre van tuig. Gewoon wat volk die geweldsloos demonstreren.
Oh een maskertje maakt je tuig.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom is men dan allemaal gemaskerd? We weten uit ervaring bij de pro-Palestijnse demonstraties op universiteiten dat dit nog wel eens de groepjes zijn die tot vandalisme en geweld over willen gaan.
Maar de integratie is goed verlopenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:06 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Respect is belangrijk. Aan andere kant moet je je afvragen hoe de Nederlandse regering het zo ver kan brengen dat mensen juist dat moment kiezen om te protesteren. Hierin speelt hopeloosheid een grote rol bij denk ik. Vooral omdat Israël ondanks tegenspraak van internationaal recht zijn gang kan gaan met uitvoeren van een genocide en dat machtige landen zoals Nederland dat faciliteren.
Het Arafat Carnavalquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh een maskertje maakt je tuig.
Pro tip. Kom niet hier naartoe tijdens carnaval.
wel als je met die sjaal voor de kop voor overlast zorgt en de boel sloopt. Wat vaak gebeurd. Maargoed dat ligt in jouw straatje dus niks aan de handquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Precies dat zeg ik net.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:26 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wel als je met die sjaal voor de kop voor overlast zorgt en de boel sloopt. Wat vaak gebeurd.
Tja context hè.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
dat laatste is een betwistbare mening. Maargoed ik heb ook een goede boodschap, reden genoeg om dan maar jouw huis te bezetten en te slopen. Pm je adres anders ffquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Precies dat zeg ik net.
Dat gebeurt voor mijn huis elk jaar. Met die feestwagens door de straat rijden met tyfusherrie, daarna stomdronken vechten in het centrum en in volkstuinen pissen. Maar in tegenstelling tot carnaval, hebben deze demonstranten wel een goede boodschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |