Dan héél benieuwd of er een versie is gekomen met meer strijkers!quote:Op zondag 4 mei 2025 22:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Werd vandaag ook op Reddit gezegd dat er geen dansbreak was. Dat vroeg iemand in de reacties.
Eens, Douwe met die klok op de grond vond ik ook prachtig.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2012 was Joan, dus die zal je wel niet bedoelen![]()
2010, Sieneke dus, had een prima act. Het liedje liet daar wel wat ruimte voor verbetering. Naast 2014 had ook Douwe Bob in 2016 een prima act.
Zou leuk zijn maar ik durf niet meer uit te gaan van verrassingenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan héél benieuwd of er een versie is gekomen met meer strijkers!
Ik stort mezelf gewoon weer tegen beter weten in in 't ohhhhh er komt nog wat.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn maar ik durf niet meer uit te gaan van verrassingen
Er zijn wel eens andere landen die met zo'n speciale ESF-versie kwamen tijdens het festival zelf. Chanel had ineens een versie met wat meer Spaanse trompetjes. Of Sam Ryder die ineens een gitaarsolo had die er eerst niet in zat. Wie weet is dat hier aan de hand?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien zitten ze daar inmiddels wél in. Zou best heel gaaf zijn als er nu een aangepaste versie komt.
(Óók prima als het niet zo is. I don't get my hopes up. Maar er lijkt nog wel een en ander in de pijpleiding te zitten qua verrassend.)
Dat niet, maar nu kennelijk wél, volgens Reddit. Over dat stuk ben ik juist positief, intiem beginnen, en op het eind visueel helemaal los.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:20 schreef NailQueen het volgende:
Hebben wij ooit weleens goed gebruik gemaakt van de LED schermen? (#dtv)
Dankjewel!quote:Op zondag 4 mei 2025 22:17 schreef summer52 het volgende:
@:Greys in dit interview is het duidelijker. Dat dansje doet hij niet maar hij gaat wel dansen.
Bekijk deze YouTube-video
Zou zomaar kunnen!quote:Op zondag 4 mei 2025 22:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er zijn wel eens andere landen die met zo'n speciale ESF-versie kwamen tijdens het festival zelf. Chanel had ineens een versie met wat meer Spaanse trompetjes. Of Sam Ryder die ineens een gitaarsolo had die er eerst niet in zat. Wie weet is dat hier aan de hand?
A powerful bit of visual storytelling (also a second moon landing, but don't tell anyone)quote:Op zondag 4 mei 2025 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen!
De blog liet de violisten er helemaal uit dus er is vast meer dat ze eruit lieten op verzoek van de delegatie.
Vreselijke gastquote:
Hmmm. Weet niet of ik dan kan kijken.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer is wat? Zijn halve finale bedoel je? Die is dinsdag 13 mei!
Leeft die nog?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |