abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 mei 2025 @ 08:42:39 #226
163650 Greys
pi_217554376
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 08:19 schreef Fred_B het volgende:

[..]
In de zaal was er wel veel applaus voor Glennis Hind Joan Claude.

Bedankt voor het oprakelen van dat trauma :'(
:'( stopppp. _O-

Nee dit komt goed.
Want Claude. En C'est La Vie. _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217554417
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 08:15 schreef CityPigeon het volgende:
De bingo-kaart voor de Nederlandse staging is weer vol!

"Less is more"
"Klein en intiem"
"Betekenisvol"
"Er zijn verrassingen"
"Jullie hebben nog niet alles gezien"
"Een technisch snufje dat je alleen op tv ziet"

Elk jaar weer. En uiteindelijk is het gewoon weer OERsaai :D
Van Joost en Gover snap ik wel dat ze het groots aankondigen met een MAANLANDING maar Claude zou zoiets nooit doen. _O-

Als het klein en klote wordt, dan geloof ik wel in het vervolg niemand meer. (En huil ik dat de andere landen groots uitpakken. ;( _O- )
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 09:03:13 #228
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217554539
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 08:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Van Joost en Gover snap ik wel dat ze het groots aankondigen met een MAANLANDING maar Claude zou zoiets nooit doen. _O-

Als het klein en klote wordt, dan geloof ik wel in het vervolg niemand meer. (En huil ik dat de andere landen groots uitpakken. ;( _O- )
En iedereen verwachtte ook ongeveer een maanlanding met Joost met suggesties voor AI, 4D animaties, over de zaal vliegen etc. hier vorig jaar. Ik denk dat mensen dat weer beter niet kunnen doen hier door de verrassing zo in te vullen, anders valt het alleen maar tegen. En niet bij elk nummer past een grote object of spektakel Ik verwacht geen gekke dingen van Claude. Die houdt het simpel en classy. En verrassing kan ook een beeld zijn op het LED scherm Love you Mum erop bijvoorbeeld :) .
  dinsdag 6 mei 2025 @ 09:05:44 #229
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_217554560
Een halfuurtje geleden was Aran aan de telefoon bij 538. Het optreden van Koningsdag mag niet meer gedeeld worden en Aran vraagt zich af waarom niet. Hij zegt gehoord te hebben dat Claude er regelmatig naast zat.
Tim (dj): ik stond er met m’n neus bovenop en hij klonk goed |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 6 mei 2025 @ 09:08:22 #230
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_217554583
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 08:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Volgens mij zei Aran vanmorgen wel dat ze het bewust klein (en rustig?) houden, vanwege alle geweld dat ervoor zit.
Ik zal ‘ns kijken of het interview al online staat.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 mei 2025 @ 09:12:45 #231
163650 Greys
pi_217554631
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 09:03 schreef Momo het volgende:

[..]
En iedereen verwachtte ook ongeveer een maanlanding met Joost met suggesties voor AI, 4D animaties, over de zaal vliegen etc. hier vorig jaar. Ik denk dat mensen dat weer beter niet kunnen doen hier door de verrassing zo in te vullen, anders valt het alleen maar tegen. En niet bij elk nummer past een grote object of spektakel Ik verwacht geen gekke dingen van Claude. Die houdt het simpel en classy. En verrassing kan ook een beeld zijn op het LED scherm Love you Mum erop bijvoorbeeld :) .
Eens! Bij dit lied past ook helemaal geen enorm spektakel en maanlanding. Dat zou het eerder verpesten.

Classy en fris en blij en bij laatste refrein een kippenvelexplosie van vreugde en een wauw gevoel door zijn warmte en charisma en de violen en veel close ups graag. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217554648
quote:

[..]
Frankrijk een beetje de wind uit de zeilen nemen is altijd goed :P

Al zou het nog beter zijn om dan een shot te nemen met zijn moeder in de zaal in het publiek. Uiteraard kan je dat maar één keer doen voor het effect, dus dat zou dan in de finale moeten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_217554656
Ik denk overigens gewoon dat het een plaatje is dat Claude en mini-Claude weglopen ofzo.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 09:16:52 #234
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_217554669
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 mei 2025 @ 09:34:12 #235
163650 Greys
pi_217554834
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 09:05 schreef GeorgeM het volgende:
Een halfuurtje geleden was Aran aan de telefoon bij 538. Het optreden van Koningsdag mag niet meer gedeeld worden en Aran vraagt zich af waarom niet. Hij zegt gehoord te hebben dat Claude er regelmatig naast zat.
Tim (dj): ik stond er met m’n neus bovenop en hij klonk goed |:)
Men/hij is echt wanhopig op zoek naar OPHEF he? Wauw.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217554889
quote:

[..]
3 violen en 2 dansers is dan wel het andere uiterste van groots. Ieder zijn smaak en zeker ieder z’n ding. Van mij hoeft het niet zo minimaal. :)
  dinsdag 6 mei 2025 @ 09:56:01 #237
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_217555086
Wat ik mij afvraag. Hoe doen die strijkers "playbacken" omdat de muziek van de band komt. Een viool heeft geen uit knop neem ik aan en "nep" strijken wordt ook erg lastig.

Oprechte vraag O-)
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_217555109
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 09:56 schreef Gerard-Joling het volgende:
Wat ik mij afvraag. Hoe doen die strijkers "playbacken" omdat de muziek van de band komt. Een viool heeft geen uit knop neem ik aan en "nep" strijken wordt ook erg lastig.

Oprechte vraag O-)
Hetzelfde wat drummers en gitaristen op het Eurovisie-podium doen: ze spelen wel, maar je hoort ze gewoon niet, omdat ze niet ingeplugd zijn.
pi_217555110
quote:

Oprechte vraag O-)
Echt spelen? :)
pi_217555168
quote:

Oprechte vraag O-)
pi_217555227
quote:

Oprechte vraag O-)
Zonder vioolhars glijdt de strijkstok te soepel over de snaar en wordt er vrijwel geen geluid geproduceerd. Dus zo kunnen ze echt spelen.
pi_217555228
quote:

Oprechte vraag O-)
Net doen alsof. Alexander Rybak heeft er mee kunnen winnen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 mei 2025 @ 10:25:42 #243
163650 Greys
pi_217555380
Als je pal naast de violen gaat staan op het podium hoor je ze wel maar op tv niet als die microfoontjes niet ingeplugd zijn inderdaad. En daarom is het zo fijn (en nodig) dat het échte muzikanten zijn, anders hoorde Claude toch wel een beetje heel naar vals vioolgejengel achter zich tijdens het optreden als het nepmuzikanten waren. :D Ze spelen gewoon onversterkt met de tape mee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217555534
Ik ben echt voor vrijheid van meningsuiting maar kunnen ze die Aran B. geen ban geven?
En dat krijgt bij Boulevard nog een podium ook.
Wij weten dat wat hij verteld grote onzin is maar de mensen thuis geloven het blindelings want ja songfestivalkenner. :X
Ja en hij zal er misschien bij Koningsdag een beetje naast hebben gezeten maar dat is daar met die hectiek en hard meezingend publiek toch logisch.
Hij liep en danste ook veel en snel op dat podium dus dan ben je niet altijd stemzuiver.
Maar Aran B als je meeleest, je bent een l.l
pi_217555611
Claude zit er soms wel een beetje naast, bij Eurovision in Concert was het bv. bij vlagen vrij vals. Het is volgens mij nog een beetje een ruwe diamant qua stem. Als je hem twee jaar geleden hoort t.o.v. nu is dat al een enorm verschil.

Maar Aran Bade weet dat toch allemaal niet, die lult alleen maar mensen na en roddelt en achterklapt wat. Die heeft de ballen verstand van muziek.
pi_217555683
Ik heb net nog even de akoestische versie beluisterd maar die hoge toon aan het einde van de brug doet hij nu zelf? Klinkt trouwens wel mooi. In de officiële video is dat toch niet?
pi_217555715
Aran klinkt altijd vals zonder een noot te hebben gezongen. Dat moet je ook maar kunnen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 mei 2025 @ 11:26:40 #248
163650 Greys
pi_217555879
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 11:12 schreef Mandy040986 het volgende:
Aran klinkt altijd vals zonder een noot te hebben gezongen. Dat moet je ook maar kunnen.
Tot nu toe vond ik hem dit jaar 'in de aanloop naar' best fijn positief en lief over Claude. Een verademing ten opzichte van hoe hij deed in vele andere jaren. Maar ik vergat toen weer even dat ze er nu dagelijks iets over willen melden terwijl er weinig/niks te melden is en dus op zoek gaan naar 'ophef' en desnoods dingen verzinnen of aandikken omdat er anders niks te melden is in de dagelijkse programma's enzo. Want god verhoede dat ze het gewoon eens over iets anders hebben tot er weer echt nieuws is. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217555952
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 11:26 schreef Greys het volgende:

[..]
Tot nu toe vond ik hem dit jaar 'in de aanloop naar' best fijn positief en lief over Claude. Een verademing ten opzichte van hoe hij deed in vele andere jaren. Maar ik vergat toen weer even dat ze er nu dagelijks iets over willen melden terwijl er weinig/niks te melden is en dus op zoek gaan naar 'ophef' en desnoods dingen verzinnen of aandikken omdat er anders niks te melden is in de dagelijkse programma's enzo. Want god verhoede dat ze het gewoon eens over iets anders hebben tot er weer echt nieuws is. :+
Echt hè. _O-
En dan vervolgens wel meteen weer jubelen als Claude hartstikke goed klinkt en een goed resultaat haalt straks.
pi_217556443
Zolang die strijkers maar niet aan crumping doen vind ik het best.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')