quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de zaal was er wel veel applaus voor Glennis Hind Joan Claude.
Bedankt voor het oprakelen van dat trauma
Van Joost en Gover snap ik wel dat ze het groots aankondigen met een MAANLANDING maar Claude zou zoiets nooit doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:15 schreef CityPigeon het volgende:
De bingo-kaart voor de Nederlandse staging is weer vol!
"Less is more"
"Klein en intiem"
"Betekenisvol"
"Er zijn verrassingen"
"Jullie hebben nog niet alles gezien"
"Een technisch snufje dat je alleen op tv ziet"
Elk jaar weer. En uiteindelijk is het gewoon weer OERsaai
En iedereen verwachtte ook ongeveer een maanlanding met Joost met suggesties voor AI, 4D animaties, over de zaal vliegen etc. hier vorig jaar. Ik denk dat mensen dat weer beter niet kunnen doen hier door de verrassing zo in te vullen, anders valt het alleen maar tegen. En niet bij elk nummer past een grote object of spektakel Ik verwacht geen gekke dingen van Claude. Die houdt het simpel en classy. En verrassing kan ook een beeld zijn op het LED scherm Love you Mum erop bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van Joost en Gover snap ik wel dat ze het groots aankondigen met een MAANLANDING maar Claude zou zoiets nooit doen.![]()
Als het klein en klote wordt, dan geloof ik wel in het vervolg niemand meer. (En huil ik dat de andere landen groots uitpakken.![]()
)
Volgens mij zei Aran vanmorgen wel dat ze het bewust klein (en rustig?) houden, vanwege alle geweld dat ervoor zit.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van Joost en Gover snap ik wel dat ze het groots aankondigen met een MAANLANDING maar Claude zou zoiets nooit doen.![]()
Als het klein en klote wordt, dan geloof ik wel in het vervolg niemand meer. (En huil ik dat de andere landen groots uitpakken.![]()
)
Eens! Bij dit lied past ook helemaal geen enorm spektakel en maanlanding. Dat zou het eerder verpesten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:03 schreef Momo het volgende:
[..]
En iedereen verwachtte ook ongeveer een maanlanding met Joost met suggesties voor AI, 4D animaties, over de zaal vliegen etc. hier vorig jaar. Ik denk dat mensen dat weer beter niet kunnen doen hier door de verrassing zo in te vullen, anders valt het alleen maar tegen. En niet bij elk nummer past een grote object of spektakel Ik verwacht geen gekke dingen van Claude. Die houdt het simpel en classy. En verrassing kan ook een beeld zijn op het LED scherm Love you Mum erop bijvoorbeeld.
Frankrijk een beetje de wind uit de zeilen nemen is altijd goedquote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:03 schreef Momo het volgende:
[..]
En iedereen verwachtte ook ongeveer een maanlanding met Joost met suggesties voor AI, 4D animaties, over de zaal vliegen etc. hier vorig jaar. Ik denk dat mensen dat weer beter niet kunnen doen hier door de verrassing zo in te vullen, anders valt het alleen maar tegen. En niet bij elk nummer past een grote object of spektakel Ik verwacht geen gekke dingen van Claude. Die houdt het simpel en classy. En verrassing kan ook een beeld zijn op het LED scherm Love you Mum erop bijvoorbeeld.
Men/hij is echt wanhopig op zoek naar OPHEF he? Wauw.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:05 schreef GeorgeM het volgende:
Een halfuurtje geleden was Aran aan de telefoon bij 538. Het optreden van Koningsdag mag niet meer gedeeld worden en Aran vraagt zich af waarom niet. Hij zegt gehoord te hebben dat Claude er regelmatig naast zat.
Tim (dj): ik stond er met m’n neus bovenop en hij klonk goed
3 violen en 2 dansers is dan wel het andere uiterste van groots. Ieder zijn smaak en zeker ieder z’n ding. Van mij hoeft het niet zo minimaal.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Hetzelfde wat drummers en gitaristen op het Eurovisie-podium doen: ze spelen wel, maar je hoort ze gewoon niet, omdat ze niet ingeplugd zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:56 schreef Gerard-Joling het volgende:
Wat ik mij afvraag. Hoe doen die strijkers "playbacken" omdat de muziek van de band komt. Een viool heeft geen uit knop neem ik aan en "nep" strijken wordt ook erg lastig.
Oprechte vraag
Echt spelen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:56 schreef Gerard-Joling het volgende:
Wat ik mij afvraag. Hoe doen die strijkers "playbacken" omdat de muziek van de band komt. Een viool heeft geen uit knop neem ik aan en "nep" strijken wordt ook erg lastig.
Oprechte vraag
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:56 schreef Gerard-Joling het volgende:
Oprechte vraag
Zonder vioolhars glijdt de strijkstok te soepel over de snaar en wordt er vrijwel geen geluid geproduceerd. Dus zo kunnen ze echt spelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:56 schreef Gerard-Joling het volgende:
Oprechte vraag
Net doen alsof. Alexander Rybak heeft er mee kunnen winnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:56 schreef Gerard-Joling het volgende:
Oprechte vraag
Tot nu toe vond ik hem dit jaar 'in de aanloop naar' best fijn positief en lief over Claude. Een verademing ten opzichte van hoe hij deed in vele andere jaren. Maar ik vergat toen weer even dat ze er nu dagelijks iets over willen melden terwijl er weinig/niks te melden is en dus op zoek gaan naar 'ophef' en desnoods dingen verzinnen of aandikken omdat er anders niks te melden is in de dagelijkse programma's enzo. Want god verhoede dat ze het gewoon eens over iets anders hebben tot er weer echt nieuws is.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:12 schreef Mandy040986 het volgende:
Aran klinkt altijd vals zonder een noot te hebben gezongen. Dat moet je ook maar kunnen.
Echt hè.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot nu toe vond ik hem dit jaar 'in de aanloop naar' best fijn positief en lief over Claude. Een verademing ten opzichte van hoe hij deed in vele andere jaren. Maar ik vergat toen weer even dat ze er nu dagelijks iets over willen melden terwijl er weinig/niks te melden is en dus op zoek gaan naar 'ophef' en desnoods dingen verzinnen of aandikken omdat er anders niks te melden is in de dagelijkse programma's enzo. Want god verhoede dat ze het gewoon eens over iets anders hebben tot er weer echt nieuws is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |