Jammer, ik had jou eigenlijk niet moeten mee nemen met je 30+ gradenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2025 00:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jammer, ik had jou eigenlijk niet moeten mee nemen met je 30+ graden
Eigenlijk hebben jullie alle 2 gewonnen van elkaar, maar als je het echt zo wilt spelen zul je toch je verlies moeten nemenquote:
Ik had een betere voorspellingquote:Op zondag 22 juni 2025 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben jullie alle 2 gewonnen van elkaar, maar als je het echt zo wilt spelen zul je toch je verlies moeten nemenwant F gaat voor de N in het alfabet en dat is helaas waarom jij onder Frutsel staat
Heb ik bij windrichting OZO niet maar een 0,5 afwijking, ipv 1.5quote:Op zondag 22 juni 2025 19:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Foutje gezien? Dan graag hier melden met @SpeedyGJ erbij voor de mention.
True! Alleen die te laat invullenquote:
Ik ga even kijken voor je!quote:Op zondag 22 juni 2025 20:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Heb ik bij windrichting OZO niet maar een 0,5 afwijking, ipv 1.5
alles voor de winst
Yups heb het gezien en verbeterd, je bent van plek 8 naar plek 7 gegaanquote:Op zondag 22 juni 2025 20:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Heb ik bij windrichting OZO niet maar een 0,5 afwijking, ipv 1.5
alles voor de winst
Ja jij hebt niks te klagen, ik kom zaterdag/zondag met een tussenstand, die 2 dagen eerder maakt niet zoveel uit 😁quote:Op maandag 23 juni 2025 19:32 schreef INViCTuS het volgende:
Ik heb wel goede zaken gedaan voor het jaar klassement
Mag ik ook een keerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
Kutspel, krijg niet eens de losertrofee
In dit tempo heeft MissHobje de volgende tussenstand mijn nummer 1 afgepaktquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hierbij een tussenstand in het jaarklassement![]()
[ afbeelding ]
Het is duidelijk dat ik het steeds slechter ga doen, ik moet nodig wat gaan verbeter![]()
@:Starhopper begint nu wel wat uit te lopen, eerder nog lag de top 3 wel heel dicht bij elkaar.
Voor @:nattekat / @:Frutsel / @:12beaufort lijkt het wel gedaan met een podium plek, tenzij er nog hele gekke sprongen worden gemaakt
Het gaat om twee dingen: frutsel verslaan en dagoverwinningen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[ afbeelding ]
Het is duidelijk dat ik het steeds slechter ga doen, ik moet nodig wat gaan verbeter![]()
@:Starhopper begint nu wel wat uit te lopen, eerder nog lag de top 3 wel heel dicht bij elkaar.
Voor @:nattekat / @:Frutsel / @:12beaufort lijkt het wel gedaan met een podium plek, tenzij er nog hele gekke sprongen worden gemaakt
Om te winnen moet je wel elke week mee doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[ afbeelding ]
Je staat krap voorquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat om twee dingen: frutsel verslaan en dagoverwinningen.
Ja dan loop je heel snel uit inderdaad, maar 1 week missen is niet zo'n hele drama, je hebt voldoende tijd om dat in te halen als je nog aan het begin/midden van het jaar zit.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:04 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Om te winnen moet je wel elke week mee doen.
Logisch dat ik onderaan sta, want heb aantal weken niet mee gedaan
Je bent gevaarlijk dichtbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |