Waarom mocht je niet gewoon mee of die iemand mee naar jullie afspraak?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze zegt dat we morgen kunnen gaan eten.
Geen idee, dat vroeg ze niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom mocht je niet gewoon mee of die iemand mee naar jullie afspraak?
Vind er altijd wel wat van indien mensen afzeggen omdat ze een zelfde soort afspraak ineens hebben met een ander.
Das ellende.quote:
Multikwijt.quote:
Ik ook niet. Vind dat niet okéquote:Op zondag 4 mei 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee, dat vroeg ze niet.
Ik zou dit niet doen bij andere
Ja blijkbaar gaat hij weg als ik naar een andere pagina ga. ;-;quote:
301 posts per pagina hebben, dan is dat probleem niet aan de orde.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja blijkbaar gaat hij weg als ik naar een andere pagina ga. ;-;
Te veel scrollen mobiel.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
301 posts per pagina hebben, dan is dat probleem niet aan de orde.
geen last van. mobiel zit ik zo goed als nooit op FOK!quote:
Dat heb ik nietquote:Op zondag 4 mei 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
301 posts per pagina hebben, dan is dat probleem niet aan de orde.
En wat zijn je nieuwe plannen?quote:
om maar niet te spreken over de snelheid met laden als er een flinke zooi plaatjes worden geplaatstquote:
Geen last van.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
om maar niet te spreken over de snelheid met laden als er een flinke zooi plaatjes worden geplaatst(maar sowieso het laden dan is drama, of je nou een gbit verbinding hebt of niet..)
zeker als mensen plaatjes van 4000*3000 blijven plaatsen en niet even img=450 er bij zettenquote:Op zondag 4 mei 2025 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
om maar niet te spreken over de snelheid met laden als er een flinke zooi plaatjes worden geplaatst(maar sowieso het laden dan is drama, of je nou een gbit verbinding hebt of niet..)
maar dan wordt dat grote plaatje nog steeds geladen alleen door fok geresized tochquote:Op zondag 4 mei 2025 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeker als mensen plaatjes van 4000*3000 blijven plaatsen en niet even img=450 er bij zetten
Nou dat is het niet hoor.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan, hebben we andere standaarden wat betreft "werkbaar"
ja maar dan heb je in elk geval niet dat die pagina steeds verspringt.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:08 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan wordt dat grote plaatje nog steeds geladen alleen door fok geresized toch
quote:Op zondag 4 mei 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo alleen eten. weet nog niet wat. misschien sushi maar dat had ik eergisteren ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |