Uitgeperste nootjes, waarvoor hele regenwouden worden gekapt om winstgevende boompjes te plantenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:03 schreef Nattekat het volgende:
XR is aan het protesteren voor dierlijke melkproducten. Zijn er ook niet-dierlijke melkproducten?
gaat voornamelijk om genetische manipulatie waaronder die beestjes lijdenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:03 schreef Nattekat het volgende:
XR is aan het protesteren voor dierlijke melkproducten. Zijn er ook niet-dierlijke melkproducten?
Van het fietsen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:07 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat ploft op de bank, schopt schoenen uit en drinkt een liter spa touch leeg.
Ik.ben.kapot.
Tientje per broodje.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kost tegenwoordig wel een godsvermogen.
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Hoever heb je gefietst?quote:
Zaten zeker te kibbelenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:26 schreef Nattekat het volgende:
In de ikea garage bijna een andere auto in m'n deur
Reed gewoon achteruit terwijl ik er stond.
20,70 km. Met wind tegen.quote:
even deze spiegeltjes kopenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:18 schreef Karzai het volgende:
ben gewoon 24 uur per dag paranoia en heb het idee dat er dingen achter mijn rug om gebeuren die niet kloppen
O dat is een best eindjequote:
Wat heb je dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:28 schreef mschol het volgende:
je zou niet denken dat het pakketje in mn hand 118 euro is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |