Wilde ijs meenemen gisteren. Voor corona 1,99 nu 3,79 niet meer normaal die prijzenquote:
Weet niet of dat met corona te maken heeft of eerder met de oorlog in Ukraine...quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde ijs meenemen gisteren. Voor corona 1,99 nu 3,79 niet meer normaal die prijzen
Ik vermoed met de oorlog dat alles zoveel duurder heeft gemaakt. En de extra belasting op suikersquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet niet of dat met corona te maken heeft of eerder met de oorlog in Ukraine...
Bizar jaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde ijs meenemen gisteren. Voor corona 1,99 nu 3,79 niet meer normaal die prijzen
Ik heb nog suiker van voor de taxquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed met de oorlog dat alles zoveel duurder heeft gemaakt. En de extra belasting op suikers
Denk je dat dat niet gewoon in de wapenwetgeving zit?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:07 schreef engine het volgende:
Kon geen Magnums kopen en het is de schuld van de Rabobank!!!
Kon ook geen komijnkaas kopen (en het is de schuld van de Rabobank!!!)quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je dat dat niet gewoon in de wapenwetgeving zit?
Kom ik elke keer langs richting stationquote:
Wat hebben ze nou weer gedaan?quote:
Een storingquote:
Heb er ook al zo zin in. Maar heb niets in huis.quote:
Ik pakte er net één uit de vriezer.quote:
Wat voor heb jij?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik pakte er net één uit de vriezer.
quote:
Ook lekker jaquote:
Ik zag dat ik nog ijs genoeg heb.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook lekker ja
Daar stond ik ook nog aan te denken.
Er is nooit genoeg ijs?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag dat ik nog ijs genoeg heb.
Ik denk dat ik het t/m morgen wel red.quote:
Vooruit danquote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het t/m morgen wel red.
Idd, gisteren lekker een kortebroek aan maar vandaag toch maar niet.quote:
Hier was t gisteren ook maar frisjes brr..quote:Op zondag 4 mei 2025 12:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, gisteren lekker een kortebroek aan maar vandaag toch maar niet.
Geen idee ik zit binnen met een trui aanquote:
quote:
Ik ga straks naar buitenquote:
Geeft een leuk effect als je starwars day op google intyptquote:Op zondag 4 mei 2025 13:35 schreef drakin het volgende:
Ik lees net dat het Star Wars dag is
May the fourth be with you
[ afbeelding ]
Doet helemaal niks bij mijquote:Op zondag 4 mei 2025 13:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Geeft een leuk effect als je starwars day op google intypt
Oh ik kreeg een hele regen van Starwars gerelateerde plaatjesquote:
Ik heb nog wel gezocht naar google eerstquote:Op zondag 4 mei 2025 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ik kreeg een hele regen van Starwars gerelateerde plaatjes
Nee die doet bij mij ook niksquote:
ik verwacht dus leuke bewegingsdingetjes, maar niksquote:
Maar dat aanklikken van die link van me doet ook niks ?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:07 schreef drakin het volgende:
[..]
ik verwacht dus leuke bewegingsdingetjes, maar niks![]()
Ach voor je het weet is het weer towel day
Hier zijn de leukste: Ik haal zo de link weer wegquote:Op zondag 4 mei 2025 14:08 schreef pullup het volgende:
Ik krijg een hele regen van baby yoda's en aanverwanten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je raad nooit welke film ik nu aan hebquote:Op zondag 4 mei 2025 14:15 schreef pullup het volgende:
ha een echte fan
Ik moet bekennen dat ik niet al de films heb gezien, zeker niet de hele tweede reeks van 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Je raad nooit welke film ik nu aan hebSnapte het al van je linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Hier ookquote:Op zondag 4 mei 2025 14:08 schreef pullup het volgende:
Ik krijg een hele regen van baby yoda's en aanverwanten
Heb er nu nog wat bij gezet op die paginaquote:
Ja dat hoop ik. Ik heb er ook nog klaproosjes erdoor heen gezaaid. Die zijn altijd prachtig als je ze massaal in de bermen ziet.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
Oeh, dat wordt vast een hele mooie bloemen oase
Die zijn idd mooi, op sommige plekken zie je ineens idd heel veel..quote:Op zondag 4 mei 2025 18:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik. Ik heb er ook nog klaproosjes erdoor heen gezaaid. Die zijn altijd prachtig als je ze massaal in de bermen ziet.
Die groeien hier veel in de buurt. Mooie bloemetjes zijn datquote:Op zondag 4 mei 2025 18:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik. Ik heb er ook nog klaproosjes erdoor heen gezaaid. Die zijn altijd prachtig als je ze massaal in de bermen ziet.
Dat is zo gaaf. En dan straks een plukbloementuin.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:04 schreef Prisha het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd wat gezaaid. Een wilde bloemenmix. Gewoon los over een stukkie grond hier. Eens kijken wat het doet. In elk geval veel vlinders en bijen
Ja prachtig!quote:Op zondag 4 mei 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die zijn idd mooi, op sommige plekken zie je ineens idd heel veel..
Zelf vind ik van die koolzaad velden ook mooi, zeker als de zon erop schijnt
Ahhhh ik weet niet of ik dat zou kunnen, plukken. Als ze zo mooi staan te zijnquote:Op zondag 4 mei 2025 18:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is zo gaaf. En dan straks een plukbloementuin.
Gewoon een paar die toch een beetje geknakt zijn en dan in een vaasje nog mooi zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ahhhh ik weet niet of ik dat zou kunnen, plukken. Als ze zo mooi staan te zijn![]()
Nou voorruit, misschien eentje of zo…
Jaaaaa dat kan ik welquote:Op zondag 4 mei 2025 19:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Gewoon een paar die toch een beetje geknakt zijn en dan in een vaasje nog mooi zijn.
Ik voel mij ook geknakt.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Gewoon een paar die toch een beetje geknakt zijn en dan in een vaasje nog mooi zijn.
Lekker een warm bad nemen.quote:
Ik kan nu even niet in bad.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Oh ja, een bad. Heb ik hier ook nog nooit in gezeten
Ik heb alles aardig schoon gekregen maar nu kunnen de buren naar binnen kijken.quote:
Dan moet je gordijnen ophangenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alles aardig schoon gekregen maar nu kunnen de buren naar binnen kijken.
Die heb ik niet ergens liggen.quote:
Die zien wel vaker eenden zwemmen tochquote:Op zondag 4 mei 2025 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alles aardig schoon gekregen maar nu kunnen de buren naar binnen kijken.
Twee is best veel zo op een dagquote:Op zondag 4 mei 2025 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
Domni en ik zijn vandaag bij 2 dodenherdenkingen in Amersfoort geweest. Een was 's middags en een was 's avonds. We moesten tussen alles in héél veel lopen omdat er veel bussen niet reden.
Nu blijk ik 30.000 stappen en 21 km te hebben gelopen![]()
De herdenkingen waren allebei wel heel erg de moeite waard, zeer indrukwekkend! Eentje was op de Leusderheide en de ander begon bij Kamp Amersfoort en dan met een stille tocht naar een oorlogsbegraafplaats.
Het Sovjet ereveld bij Amersfoort denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
Domni en ik zijn vandaag bij 2 dodenherdenkingen in Amersfoort geweest. Een was 's middags en een was 's avonds. We moesten tussen alles in héél veel lopen omdat er veel bussen niet reden.
Nu blijk ik 30.000 stappen en 21 km te hebben gelopen![]()
De herdenkingen waren allebei wel heel erg de moeite waard, zeer indrukwekkend! Eentje was op de Leusderheide en de ander begon bij Kamp Amersfoort en dan met een stille tocht naar een oorlogsbegraafplaats.
Die zit ik nu te kijken.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
Nu op Nat.Geo. tv een docu over de holocaust. Een team dat graven zoekt, en vindt, in oost-Europa.
Graven die nog niet bekend waren.
En de verhalen erbij hoe de mensen vermoord zijn. Dan was gas misschien nog wel genadig
Jep, ook niet voor te stellen dat dat echt is gebeurd.quote:
Heel die periode lijkt me niet voor te stellen,quote:Op zondag 4 mei 2025 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, ook niet voor te stellen dat dat echt is gebeurd.
Nee nooit van gehoordquote:
Een ravijn in Rusland, daar werden russen aan de rand doodgeschoten door de Duitsers. Laag zand er over en dan de volgende groep Russen. Totdat het ravijn gevuld was.quote:
O akelig, welk jaar of tijdsperiode was dat?quote:Op zondag 4 mei 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een ravijn in Rusland, daar werden russen aan de rand doodgeschoten door de Duitsers. Laag zand er over en dan de volgende groep Russen. Totdat het ravijn gevuld was.
Als ik het mij nog goed herinner.
Een ravijn bij Kiev (Oekraine), daar werden Joden aan de rand doodgeschoten door de Duitsers. Laag zand er over en dan de volgende groep Joden. Ongeveer 100.000 mensen zijn er afgeslacht (veelal Joden).quote:Op zondag 4 mei 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een ravijn in Rusland, daar werden russen aan de rand doodgeschoten door de Duitsers. Laag zand er over en dan de volgende groep Russen. Totdat het ravijn gevuld was.
Als ik het mij nog goed herinner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door drakin op 04-05-2025 23:34:09 ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ken alleen de verhalen maar je zal het maar echt meegemaakt hebben.quote:
Dat is dus afschuwelijk zeker voor de spoiler die nu weer weggehaald isquote:Op zondag 4 mei 2025 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken alleen de verhalen maar je zal het maar echt meegemaakt hebben.
Het is ook moeilijk te geloven dat mensen tot zoiets in staat zijn laat staan voor te stellen.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is dus afschuwelijk zeker voor de spoiler die nu weer weggehaald is
En dat er mensen nu nog meer haat verspreiden of er grappen over makenquote:Op zondag 4 mei 2025 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk te geloven dat mensen tot zoiets in staat zijn laat staan voor te stellen.
Ik ken de moppen wel maar vind ze niet leuk.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
En dat er mensen nu nog meer haat verspreiden of er grappen over maken
Ze hebben een hele nare bijsmaak.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken de moppen wel maar vind ze niet leuk.
Goed plan, slaap lekker.quote:
Trusten Eendje en Parkietquote:
Vanavond naar het Westerparkquote:Op maandag 5 mei 2025 06:13 schreef Dotteke het volgende:
Morguh![]()
Nog iemand die bevrijdingsdag gaat vieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |