Een ravijn in Rusland, daar werden russen aan de rand doodgeschoten door de Duitsers. Laag zand er over en dan de volgende groep Russen. Totdat het ravijn gevuld was.quote:
O akelig, welk jaar of tijdsperiode was dat?quote:Op zondag 4 mei 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een ravijn in Rusland, daar werden russen aan de rand doodgeschoten door de Duitsers. Laag zand er over en dan de volgende groep Russen. Totdat het ravijn gevuld was.
Als ik het mij nog goed herinner.
Een ravijn bij Kiev (Oekraine), daar werden Joden aan de rand doodgeschoten door de Duitsers. Laag zand er over en dan de volgende groep Joden. Ongeveer 100.000 mensen zijn er afgeslacht (veelal Joden).quote:Op zondag 4 mei 2025 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een ravijn in Rusland, daar werden russen aan de rand doodgeschoten door de Duitsers. Laag zand er over en dan de volgende groep Russen. Totdat het ravijn gevuld was.
Als ik het mij nog goed herinner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door drakin op 04-05-2025 23:34:09 ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik ken alleen de verhalen maar je zal het maar echt meegemaakt hebben.quote:
Dat is dus afschuwelijk zeker voor de spoiler die nu weer weggehaald isquote:Op zondag 4 mei 2025 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken alleen de verhalen maar je zal het maar echt meegemaakt hebben.
Het is ook moeilijk te geloven dat mensen tot zoiets in staat zijn laat staan voor te stellen.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is dus afschuwelijk zeker voor de spoiler die nu weer weggehaald is
En dat er mensen nu nog meer haat verspreiden of er grappen over makenquote:Op zondag 4 mei 2025 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk te geloven dat mensen tot zoiets in staat zijn laat staan voor te stellen.
Ik ken de moppen wel maar vind ze niet leuk.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
En dat er mensen nu nog meer haat verspreiden of er grappen over maken
Ze hebben een hele nare bijsmaak.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken de moppen wel maar vind ze niet leuk.
Goed plan, slaap lekker.quote:
Trusten Eendje en Parkietquote:
Vanavond naar het Westerparkquote:Op maandag 5 mei 2025 06:13 schreef Dotteke het volgende:
Morguh![]()
Nog iemand die bevrijdingsdag gaat vieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |