Mijn mening over semi 1:
IJsland: Matig, wel een feestje. Het is jammer dat het het eerste liedje van de avond is, want dan ben je nog te nuchter om hier goed op te springen

Polen: Gaja is een sympathieke zangeres en ik houd wel van die beat. Ook matig, maar dan net de goede kant op, tot die laatste halve minuut. Dat vinnik dan weer niets.
Slovenië: Wat een lastig lied. Het feit dat zijn vrouw het overleefd heeft, doet wel een beetje af aan de emoties van het liedje. Begrijp me niet verkeerd, super fijn dat ze het overleefd heeft, maar ja, het komt nu niet echt over bij me.
Estland: Tommy Cash kan de pot op na die walgelijke cover van John Cage's 4'33.
Oekraïne: Ok, niet verkeerd, maar het zou ook zo een geflopt nieuw liedje van Owl City kunnen zijn.
Zweden: Ja! Mijn winnaar. Ik wil niet dat Zweden wint, maar wel dat dit lied wint. Waarom konden ze niet voor hun eigen land gaan?

Dit is het enige lied wat ik van begin tot eind mee kan zingen.
Portugal: Ok, dit zou wel eens een groeiertje kunnen worden. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen in Basel.
Noorwegen: Heerlijk ordinair lied waar ik tijdens het songfestival goed op ga, maar daarbuiten niet zo.
België: Ik zeg al maanden dat dit een surprise non-qualifier wordt en dat verwacht ik nog steeds. Europa gaat hier echt niet op stemmen.
Azerbeidzjan: Al die hoge stemmen... Niet helemaal mijn ding.
San Marino: Hier ga je toch niet op stemmen als je niet uit Italië komt?
Albanië: Dit vind ik leuk!! Wat fijn, een mooie verrassing dit

Nederland: Opvallend dat we een paar maanden terug toch wat teleurgesteld waren en nu blij zijn met deze inzending. Succes Claude!! Zet em op

Kroatië: Nee.
Cyprus: Die gast is best knap. Het liedje is vergelijkbaar met die van België, maar deze zanger is veel knapper. Ik hoop dat hij de finale haalt, al hoef ik het liedje niet nog een keer te horen.