Elke avond cheeseburger genotquote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als ik aan Joris Mathijsen denk, denk ik inderdaad direct aan dure horloges, grote jachten en luxe uit eten.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Elke avond cheeseburger genot
Wat was Feyenoord toch een prachtige club rond 2010.quote:Volgens Voetbal International heerst er onrust bij Feyenoord. Zomeraanwinst Joris Mathijsen verdient volgens het televisieprogramma dermate veel geld, dat hij jaloezie heeft gewekt bij zijn teamgenoten.
Precies, ik verwacht binnenkort een nieuwe rapvideo van Joris. Zo'n productie kost ook al snel 50k.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als ik aan Joris Mathijsen denk, denk ik inderdaad direct aan dure horloges, grote jachten en luxe uit eten.
Disstrack aan het Ado bestuur.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Precies, ik verwacht binnenkort een nieuwe rapvideo van Joris. Zo'n productie kost ook al snel 50k.
Ik heb bij hem altijd zoiets van verrek, die speelde ook de WK-finale. Terwijl ie 80 interlands heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Precies, ik verwacht binnenkort een nieuwe rapvideo van Joris. Zo'n productie kost ook al snel 50k.
Heb in echt nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Robin Peter nu topkandidaat bij ADO. Dat wordt lachen.
https://archive.ph/ojmeJ
Wie?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Robin Peter nu topkandidaat bij ADO. Dat wordt lachen.
https://archive.ph/ojmeJ
Gedurfd.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 08:00 schreef RamboDirk het volgende:
Ik schrijf ADO alvast op in mijn schriftje voor kkd seizoen 2026/2027. Weet je, ik schrijf ze ook gelijk op voor seizoen 2027/2028. @:zipportal
Natuurlijk wel lol. Wat denk je dat hij kreeg bij Malaga & HSV. Ook bij Feyenoord toen een grootverdiener.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die heeft een prima carrière gehad, ook niet heel bijzonder verder qua clubs, voornamelijk het geluk gehad in Oranje dat hij bovenaan de ladder stond. Maar die is echt ver af van financieel onafhankelijk.
Iemand weet duidelijk niet waar Malaga tien jaar geleden door werd geleid.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel lol. Wat denk je dat hij kreeg bij Malaga & HSV. Ook bij Feyenoord toen een grootverdiener.
Video niet beschikbaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Iemand weet duidelijk niet waar Malaga tien jaar geleden door werd geleid.
Bekijk deze YouTube-video
Dit is echt heel goed.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De kogel is door de kerk: Robin Peter is de nieuwe hoofdtrainer van ADO Den Haag. Daarmee komt er een einde aan de hobbelige zoektocht naar een nieuwe oefenmeester. De 37-jarige Duitser, eerder kortstondig aan het roer bij FC Emmen, tekent voor twee seizoenen en komt over van Cercle Brugge.
Die had bij Feyenoord in zijn nadagen al 2,5 mio per jaar of zo. Joris is ook geen Royston die dat geld gaat verbrassen. Beetje slim beleggen en niet extreem gek doen....quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:00 schreef mitt het volgende:
[..]
AZ, Feyenoord HSV en Malaga. Die hoeft echt niets meer te doen in z'n leven hoor.
En dan ga je bij zo'n slecht gerunde club als ADO werken. Echt een soort van zelfkastijding van die jongens.
Dat kon Feyenoord toen helemaal niet betalen, ik denk 1,5 miljoen max.quote:Op woensdag 16 juli 2025 08:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die had bij Feyenoord in zijn nadagen al 2,5 mio per jaar of zo. Joris is ook geen Royston die dat geld gaat verbrassen. Beetje slim beleggen en niet extreem gek doen....
quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kon Feyenoord toen helemaal niet betalen, ik denk 1,5 miljoen max.
Daar waren zijn teamgenoten het mee eens.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Wat was Feyenoord toch een prachtige club rond 2010.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |