SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Was weer in slaap gevallenquote:
Je had de Kurenai wel op je kanaal kunnen hebben. Maar toen zat je bij het buffetquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende: dat die dan zegt: goedemorgen ballies boten
Dat is het betere werk tochquote:
wie is dat?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je had de Kurenai wel op je kanaal kunnen hebben. Maar toen zat je bij het buffet
Opzich wel. Wat ga jij vandaag doen?quote:
Bitterbalquote:
Hoe is het met mijn favo bitterbal?quote:
Niet echt, zo even boodschappen en dan even naar de buuf die is jarig vandaagquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Opzich wel. Wat ga jij vandaag doen?
Ook hoorquote:
Nee, je had alleen aandacht voor het buffetquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm mja. heb niet echt goed naar de boot gekeken
Ja zekerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook hoor![]()
Ben je nog happy daar in Thailand?
jaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, je had alleen aandacht voor het buffet
Ah gezellig, gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt, zo even boodschappen en dan even naar de buuf die is jarig vandaag
Verder niet veel plannen. Jij?
Ga je daar blijven of kom je ooit nog terug?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zekernog steeds de goede beslissing.
Kom 15 mei terugquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga je daar blijven of kom je ooit nog terug?
Sportief. Heb je je knie al na laten kijken?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah gezellig, gefeliciteerd.
Ik denk dat ik straks even ga mountainbiken. Zou eerst naar m'n schoonouders gaan, maar kater gaat op de motor want die wilde nog even met een vriend een stukje rijden en naar een of ander evenement m.b.t. motoren dus dan ga ik mooi de mountainbike op.
Gister niks aan sport gedaan dus ik moet dat vandaag wel even doen. Of ik ga naar de sportschool. Even kijken waar ik straks zin in heb.
Het is weekendquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sportief. Heb je je knie al na laten kijken?
Ahquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kom 15 mei terugvoor paar weken.
Maar voorlopig blijf ik hier wel ja
Even een Red Bull meenemen voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet doen trouwens. Kan weleens verkeerd aflopen.
ja grote stap zeggen heel veel mensen maar ik heb het eigenlijk niet zo ervaren. misschien omdat ik nog een huis in nederland heb? Heb ook niet het idee dat ik echt iets heb achtergelaten ofzoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ahleuk!
Wel stoer hoor, best een grote stap lijkt me. Ik las ook dat je een eigen onderneming daar zou willen. Klinkt wel echt top
Dan moet het goed komenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even een Red Bull meenemen voor de zekerheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan zo de kwartjesbak in![]()
![]()
Voelt het dan als een vakantie?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja grote stap zeggen heel veel mensen maar ik heb het eigenlijk niet zo ervaren. misschien omdat ik nog een huis in nederland heb? Heb ook niet het idee dat ik echt iets heb achtergelaten ofzo
Komt omdat wij er nog steeds zijn voor jequote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja grote stap zeggen heel veel mensen maar ik heb het eigenlijk niet zo ervaren. misschien omdat ik nog een huis in nederland heb? Heb ook niet het idee dat ik echt iets heb achtergelaten ofzo
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb iets gewonnenOp het Amerikaanse biljetjesforum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb iets gewonnenOp het Amerikaanse biljetjesforum
Ben jij een nieuwe jonge verzamelaar dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ja misschien wel een beetje. Zo leef ik nu natuurlijk ook.Heb helemaal geen verantwoordelijkheden nuquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt omdat wij er nog steeds zijn voor je
Jonge verzamelaars leren dat biljetjes altijd weggekaapt worden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben jij een nieuwe jonge verzamelaar dan?
Af en toe op vakantie tijdens je vakantie.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien wel een beetje. Zo leef ik nu natuurlijk ook.Heb helemaal geen verantwoordelijkheden nu
Elke dag uit etenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe op vakantie tijdens je vakantie.
Denk dat zij best gezellig isquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat Maxima binnenkort gaat scheiden van Alex en naast je komt wonen
Kaart van boven naar beneden afwerken.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bv moet nu al nadenken waar ik straks ga eten
awwwwwwwquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen zielsgelukkig en kirrend achter de rode panda's aanrennen.
Ga denk ik naar mijn favo : No Name.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kaart van boven naar beneden afwerken.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awwwwwwwzou zij die ook leuk vinden?
er is in china een hotel waar ze dus met 1 rode panda op je hotelkamer komen
thuis, op de bankquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bv moet nu al nadenken waar ik straks ga eten
Is ook wel lekker hoor, zeker als het gewoon kan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien wel een beetje. Zo leef ik nu natuurlijk ook.Heb helemaal geen verantwoordelijkheden nu
Met een verzorger en je mag hem ook voeren. Denk niet echt vastpakken want dat zag ik ze niet doen in het filmpje. Wel aaien. Werd gezegd dat ze dus helemaal niet zacht zijn ondanks dat ze er zo uit zien.quote:
Zo kan thais ook uitspreken ja.quote:
Dat ze stekelig aanvoelen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met een verzorger en je mag hem ook voeren. Denk niet echt vastpakken want dat zag ik ze niet doen in het filmpje. Wel aaien. Werd gezegd dat ze dus helemaal niet zacht zijn ondanks dat ze er zo uit zien.
Ga ervooor!quote:
Dat is in dat pandacentrum in Chengdu?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
zou dat wel super tof vinden maar denk niet dat het een goed iets is.
Al lijkt die zich wel te vermaken. Loopt rond door de hotelkamer beetje rond snuffelend
aah hier is het filmpjequote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een beetje een designfout van de Grote Schepmeneer.
Meer zoals een cavia?quote:
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is in dat pandacentrum in Chengdu?
cavias zijn toch zacht?quote:
Nee maar goed, hij moet er wat van maken hequote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben jij een nieuwe jonge verzamelaar dan?
Die laat jij nooit meer gaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aah hier is het filmpje
https://www.tiktok.com/@:otwd_travel/video/7490780520016563478
Meh, ik vind dat die cavia's wel stugger zijn dan kattenharen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
cavias zijn toch zacht?
Ik zou het omschrijven als een leeuw. Maar ja weet niet of je die hebt aangeraakt :p
Jij zou urenlang rare piepgeluiden makenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik zou er in blijven hangen denk ik als ik een rode panda op mijn bed heb
Gekleed in een pandapakquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zou urenlang rare piepgeluiden maken
#KnuffelenMetLeeuwen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meh, ik vind dat die cavia's wel stugger zijn dan kattenharen.
Hangt denk ik ook van het soort cavia af.
Nee, heb nooit een leeuw aangeraakt
ik in zuid afrika keer met een leeuwen welpje gespeelt een jaguar welpje. Dat leeuwtje was helemaal niet zacht, verbaasde mij wel. die andere wel. Die was zacht als fluweelquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb die ambitie eigenlijk niet.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zou urenlang rare piepgeluiden maken
schattigquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik in zuid afrika keer met een leeuwen welpje gespeelt een jaguar welpje. Dat leeuwtje was helemaal niet zacht, verbaasde mij wel. die andere wel. Die was zacht als fluweel
ja was het toen wel maar later leerde ik dat je in zuid afrika dus betaald kan jagen. Je koopt dan een leeuw en die zetten ze uit een bepaalde plek in een park waar ze dan vlees voor hem neerleggen zodat ze weten dat die leeuw daar is. En dan kan je als jager dat beest afschieten.quote:
Die gefokte welpjes laten ze ook afschieten voor centjes zodra ze hun melkgebitje kwijt zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was het toen wel maar later leerde ik dat je in zuid afrika dus betaald kan jagen. Je koopt dan een leeuw en die zetten ze uit een bepaalde plek in een park waar ze dan vlees voor hem neerleggen zodat ze weten dat die leeuw daar is. En dan kan je als jager dat beest afschieten.
En als die welpjes te groot worden kan je niet ze meer met mensen laten dus ik had een beetje twijfels bij het lot van die beestjes
ja had een beetje dat gevoel. Was een soort van rare matige dierentuin. Ze hadden wat grote katachtigen , een baby giraf...? wat reptilen. Die welpjes dan. En ze hadden afgesloten deel met meerdere leeuwen. En dan kon je met je auto dat afgesloten deel in en dan kan je zien hoe ze gevoerd werden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gefokte welpjes laten ze ook afschieten voor centjes zodra ze hun melkgebitje kwijt zijn.
Las een keer dat ze dat broodnodige geld gebruiken om de weinige echte wilde dieren te beschermen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had een beetje dat gevoel. Was een soort van rare matige dierentuin. Ze hadden wat grote katachtigen , een baby giraf...? wat reptilen. Die welpjes dan. En ze hadden afgesloten deel met meerdere leeuwen. En dan kon je met je auto dat afgesloten deel in en dan kan je zien hoe ze gevoerd werden.
Ik heb een pluizenbal.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
walgelijkquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was het toen wel maar later leerde ik dat je in zuid afrika dus betaald kan jagen. Je koopt dan een leeuw en die zetten ze uit een bepaalde plek in een park waar ze dan vlees voor hem neerleggen zodat ze weten dat die leeuw daar is. En dan kan je als jager dat beest afschieten.
En als die welpjes te groot worden kan je niet ze meer met mensen laten dus ik had een beetje twijfels bij het lot van die beestjes
Dan heb ik het over die laatste denk ikquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een pluizenbal.
Ik heb een gladhaar, zacht en glad. Wel van die irritante haren die overal in blijven hangen zoals bij een kat.
En een ruwhaar.
Die voelt een beetje als een kattentongquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan heb ik het over die laatste denk ik
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die voelt een beetje als een kattentong
Ik heb dat nooit meer. Heb daar een speciale sticker tegenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:18 schreef Moeraskat het volgende:
Jehova's aan de deur net.Al in jaren niet meer meegemaakt.
Whutquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wil weer een sticker die JA zegt tegen collectes en NEE tegen van die sponsorzoekende marketeersquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit meer. Heb daar een speciale sticker tegen
https://www.nietaandedeur.nl/
[ afbeelding ]
Ja ik had laatst ook weer zo'n babbelaar van Unicef aan de deur. Over hoe erg het allemaal wel was in Gazaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wil weer een sticker die JA zegt tegen collectes en NEE tegen van die sponsorzoekende marketeers
Zijn ook niet voor niks uitgestorvenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we nog T-Rexen hadden schoten we die af voor de sport.
ja dat denk ik ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook niet. En zeker niet als het zo gaat. En da poseren ze ook nog es met hun 'vangst' olifanten of leeuwen. Noem maar op. En dat dier had geen kansquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:37 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat de lol is om een dier als "sport" af te knallen.
Yep met een bazooka achter ze aanquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn vaak hardwerkende totaal gefrustreerde middenstanders zoals tandartsen en supermarkteigenaren.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:37 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat de lol is om een dier als "sport" af te knallen.
Als ze die beesten met blote handen verslaan heb ik er wel respect voor maar die lafbekken met geweren lijden in mijn optiek aan compensatiedrang ofzoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ook niet. En zeker niet als het zo gaat. En da poseren ze ook nog es met hun 'vangst' olifanten of leeuwen. Noem maar op. En dat dier had geen kans
Die heb ik ook. maar die hebben ze blijkbaar niet gezienquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit meer. Heb daar een speciale sticker tegen
https://www.nietaandedeur.nl/
[ afbeelding ]
Tegenwoordig moeten ze wel uitkijken met trots hun foto met vangst op internet zetten, menigeen is al gecancelt om die reden (sorry @IJsdraakjequote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn vaak hardwerkende totaal gefrustreerde middenstanders zoals tandartsen en supermarkteigenaren.
Dan wijs je ze daar even op. Minzaam glimlachend, stilzwijgend.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die heb ik ook. maar die hebben ze blijkbaar niet gezien
Prins Bernhard heeft half Afrika afgeschoten en de andere helft bezwangerd (zwartjes)quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tegenwoordig moeten ze wel uitkijken met trots hun foto met vangst op internet zetten, menigeen is al gecancelt om die reden (sorry @:ijsdraakje)
Die sponsorzoekende marketeers stellen zichzelf gelijk aan collectantenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wijs je ze daar even op. Minzaam glimlachend, stilzwijgend.
Zo kan ik het ook nog wel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ook niet. En zeker niet als het zo gaat. En da poseren ze ook nog es met hun 'vangst' olifanten of leeuwen. Noem maar op. En dat dier had geen kans
Ja het is warmer dan voorspeldquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Even buiten lopenhet is nog steeds fantastisch weer eigenlijk
zag net dat ze een ikea hebben geopend op oxford streetquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week wordt het ook weer warmer. Hopelijk niet te warm in Londen
Dat is mooi, want ik heb vrijwel geen zomervakantiequote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:48 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb het gevoel dat mei een droge maand zal blijven en we in juni/juli/augustus gestraft gaan worden met een compleet verregende zomer
Misschien dat we in juni nog ff weggaan en in september ofzoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is mooi, want ik heb vrijwel geen zomervakantie
Lekkerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien dat we in juni nog ff weggaan en in september ofzo
Heb je die nieuwe smaak van cornetto's al op? Met mango geloof ik. Of het was passievrucht...quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
@:essnhills Ken je deze goddelijke ijsjes al?
[ link | afbeelding ]
Nee wel de nieuwe magnums smaken.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe smaak van cornetto's al op? Met mango geloof ik. Of het was passievrucht...
Ook kei lekker.
Ohquote:
Waar is je bus? Hier, een stuiver erin. Fijne dag verderquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die sponsorzoekende marketeers stellen zichzelf gelijk aan collectanten
Welke heb je op? Sunlover?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind ze eigenlijk best verrassend lekker.
Double hazelnut en iets met kers enz.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke heb je op? Sunlover?
Ik weet niet goed welke nieuw zijn
Dan moet je ze allemaal proberen. Voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke heb je op? Sunlover?
Ik weet niet goed welke nieuw zijn
Preciesquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je ze allemaal proberen. Voor de zekerheid.
Met je Billy in de metro.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag net dat ze een ikea hebben geopend op oxford street
neeeheeequote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je ze allemaal proberen. Voor de zekerheid.
benieuwd hoe lang het dan duurt dat TFL dan gaat zeggen: we zijn geen goederen transport, alles groter dan een tasje mag er niet inquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:23 schreef mschol het volgende:
ik heb brood, maar wel in de zak in de kast
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pics van je nieuwe auto.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:48 schreef Karzai het volgende:
ik heb een nieuwe auto en een flesje prosecco
Oh leuk wagentje wel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.vanmossel.nl/voorraad/s/1569839-nissan-micra
welke grens? de grens van het bezorgmoment?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik denk het niet.
Oh een witte. Nou succes met wit houden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.vanmossel.nl/voorraad/s/1569839-nissan-micra
Is een pakketje dat ik naar Portugal heb gestuurd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
welke grens? de grens van het bezorgmoment?
Nou ja, als hij ripped is…quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Zat net op de scooter en hoorde van de andere kant de hele tijd kort getoeter. Dus ik zo das raar![]()
Kwam mijn droomman van de andere kant aangereden dus ik zo 👀 en hij zo 👀. Bleek hij de gene zijn die de hele tijd toeterde.
Misschien is die mentaal beperkt
Kan jou het ballen, als die een beetje prima piel heeft en een dikke portemonnee.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Zat net op de scooter en hoorde van de andere kant de hele tijd kort getoeter. Dus ik zo das raar![]()
Kwam mijn droomman van de andere kant aangereden dus ik zo 👀 en hij zo 👀. Bleek hij de gene zijn die de hele tijd toeterde.
Ripped als in gespierd? Daar hou ik niet zo van. Maar wel goede bouw natuurlijk maar niet dat overdreven gedoe.quote:
ah, nou sterkte ermee..quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is een pakketje dat ik naar Portugal heb gestuurd.
zo vers?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
Vandaag krijgt Hedwig kabeljauw met garnalen als natvoer.
Dat weet ik allemaal niet. Volgens mij heeft die ook een kind. Dus keek of dat kind aa het toeteren was maar zag ik nietquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan jou het ballen, als die een beetje prima piel heeft en een dikke portemonnee.
Ja, dankje.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, nou sterkte ermee..
onze buitenland post is 1 groot fucking drama op het moment
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal niet. Volgens mij heeft die ook een kind. Dus keek of dat kind aa het toeteren was maar zag ik niet
Ik weet het!!! Het is een turk
Nou ze heeft het weer binnen 2 minuten op dus het is wel een succes deze.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:29 schreef UitStraling het volgende:
Geert Wilders
Heel goed. Geen gratis uitje naar de Efteling.
Ik weet nog wel een ander uitje dat wél kan: met zijn allen in een bus het land uit.
Veel plezier
Zou je dat erg vinden? Als-ie niet zo heel snugger is?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Ja. Das een no goquote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou je dat erg vinden? Als-ie niet zo heel snugger is?
Fiets-se maat.quote:
gaat dit over US?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Jagen omdat je een kleine piel hebt en janken dat mensen je trofee een barbaars iets vinden
Blijven doneren HAHAHAquote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Al gedoneerd voor het efteling uitje? @:haags
4ebe zegt altijd dat het expres isquote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit voelt gewoon als een typische Koen actie.
die zoekt verkoelingquote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo komt er gelijk een vlieg mee naar binnen als ik even een paar minuutjes de achterdeur open heb
en wil wel eens naar buiten kijken ipv steeds naar binnenquote:
Dan moet die naar buiten gaan, daar is het 19 graden, binnen is het 23quote:
Omdat ie op je zat te wachten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo komt er gelijk een vlieg mee naar binnen als ik even een paar minuutjes de achterdeur open heb
Kan die niet gewoon jou gaan vervelen?quote:
Die was alweer naar beneden gedonderdquote:
Inmiddels een betere oplossing aangebrachtquote:
Niets is permanentquote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inmiddels een betere oplossing aangebracht
Wel iets permanenter dan me lief is, maar het werkt.
De lak op mijn kozijn is helaas absoluut niet permanent. En daardoor mijn oplossing wel als die lak me lief isquote:
Je hebt hem nu dichtgekit en vastgeschroefd aan het kozijn en kun je raam niet meer open of dicht doen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inmiddels een betere oplossing aangebracht
Wel iets permanenter dan me lief is, maar het werkt.
De enige manier om het zeker te weten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt hem nu dichtgekit en vastgeschroefd aan het kozijn en kun je raam niet meer open of dicht doen?
Oh ja want verf is natuurlijk nergens te koop enzoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De lak op mijn kozijn is helaas absoluut niet permanent. En daardoor mijn oplossing wel als die lak me lief is
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Al gedoneerd voor het efteling uitje? @:haags
vind je 500 euro niet wat veel?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een uitgebreide donatie gedaan zodat 5 kinderen naar de Efteling kunnen en een frietje kunnen krijgen
Nee ik ga iedere keer dat kozijn weer lakken aan het einde van de zomer als de horren eruit gaanquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh ja want verf is natuurlijk nergens te koop enzo
hor laten zitten is geen optie?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee ik ga iedere keer dat kozijn weer lakken aan het einde van de zomer als de horren eruit gaan
De fout die je maakt is de horren er uit halenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee ik ga iedere keer dat kozijn weer lakken aan het einde van de zomer als de horren eruit gaan
Sorry, mijn like kwam niet door de eerste keer.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie dat duck duel niet grappig
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry, mijn like kwam niet door de eerste keer.
3quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Hoe lening vinden jullie jezelf op een schaal van 1 tot 10?
Toch wel een 7. Als ik alcohol gedronken heb een 8quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
doe maar 10 miljoen maar dan wil ik pas na mijn dood terug betalenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
ik vind niet dat ik een lening benquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
hoe komt die N er nou weerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe maar 10 miljoen maar dan wil ik pas na mijn dood terug betalen
en rentevrije lening
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
-3 ofzoquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
Heb je je loopband al?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:02 schreef bitterbal het volgende:
ik denk zelf ook een 2. Ga misschien maar thuis pilates proberen ofzo
kan je helling instellen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes. heb er al 3 km op gelopen. Net weer 1 km
3 jaar op de bank liggen is niet zo goed voor de soepelheidquote:
nee das ook zo iddquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
3 jaar op de bank liggen is niet zo goed voor de soepelheid
Jouw rente is negatief?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:04 schreef mschol het volgende:
denk zelfs dat ik geld moet toegeven als ik een lening ben
en dan op YouTube een leuke wandelroute aanzetten over het strand.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes. heb er al 3 km op gelopen. Net weer 1 km
jaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan op YouTube een leuke wandelroute aanzetten over het strand.
Ik wandelde en fietste veel. Op thuis(werk)dagen met de lunch een wandeling van 3 kwartier en s avonds nog eens 1 - 1,5 uur. En op de fiets naar het station etc.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee das ook zo idd
was je voorheen trouwens sportief?
klinkt wel actief. zeker als je in de middag ook naar buiten ging iddquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wandelde en fietste veel. Op thuis(werk)dagen met de lunch een wandeling van 3 kwartier en s avonds nog eens 1 - 1,5 uur. En op de fiets naar het station etc.
En op kantoordagen ook altijd onder de middag naar buiten, en steeds van hot naar her fietsen en lopen (had overal en nergens overleg altijd).
Maar deed niet echt een sport ofzo de laatste paar jaar.
Deze?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan op YouTube een leuke wandelroute aanzetten over het strand.
Ja was best actiefquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klinkt wel actief. zeker als je in de middag ook naar buiten ging idd
Heb je een foodbaby?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
Morgen ochtend misschien maar zwemmen.
Wil echt van die zwembandjes af.
Toen ik op samui geland was liep ik naar het loket waar je ticket voor de boot kan kopen. Er zijn 2 type boten die je kan nemen. Speedboot of een grotere ferry.
Dus die vrouw zei zo half 1 dus vroeg haar of er niet iets eerder ging , zei je ja maar bent toch zwanger?
En ze doelde dus op de speedboot en als je zwanger bent wordt het je afgeraden om die te nemen
Dutch directnessquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik op samui geland was liep ik naar het loket waar je ticket voor de boot kan kopen. Er zijn 2 type boten die je kan nemen. Speedboot of een grotere ferry.
Dus die vrouw zei zo half 1 dus vroeg haar of er niet iets eerder ging , zei je ja maar bent toch zwanger?
En ze doelde dus op de speedboot en als je zwanger bent wordt het je afgeraden om die te nemen
nou beetje maar blaas ook vaak zo op en dan lijkt het dus blijkbaar net alsof ik zwanger benquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:09 schreef bitterbal het volgende:
schijnbaar toch welquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou beetje maar blaas ook vaak zo op en dan lijkt het dus blijkbaar net alsof ik zwanger benkrijg het echt vaak te horen en hier in azie is er geen taboe om iemand dik te noemen of zwanger.
Tijd terug was ik met die thaise vriendin ergens eten. Zij is een beetje mollig en zeker voor thaise standaarden. Dus ze vroeg in het Thai aan de eigenaresse of ze kon betalen. Waarop de eigenaresse tegen haar man zei ja die dikke wil betalen
Weet je waarom jij het hebt?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat opblazen is irritant
Ik heb dat ook soms
Soms komt het door hormonen, soms door bepaalde voedingsmiddelenquote:
Hmmquote:
Ik vind het echt irritant. Ook vaak buikpijn en echt onzeker er over.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms komt het door hormonen, soms door bepaalde voedingsmiddelen
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vind het echt irritant. Ook vaak buikpijn en echt onzeker er over.
Geen glutenallergie oid?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toch maar eens een uitsluitingsdieet proberen? FODMAP ofzo?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan weet je het inderdaad.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch maar eens een uitsluitingsdieet proberen? FODMAP ofzo?
Dan moet je zelf gaan koken. Denk niet dat dat een optie voor je is.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is hier niet zo eenvoudig wat ik zag aan de ingrediënten. Morgen nog maar beter kijken
Hier is dat wel lastig ja. Morgen maar beter uitpluizen. Het is ook niet elke dag raak maar het valt mij wel op dat het in japan geloof ik vrijwel de hele tijd goed gingquote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je zelf gaan koken. Denk niet dat dat een optie voor je is.
Ja ben ik een keer mee begonnen maar ja niet doorgezet natuurlijkquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Lijkt me sowieso wel handig om bij te houden wat je gegeten hebt en of je er klachten bij had (en zo ja, welke klachten). Komt misschien íets van een patroon uit.
Overal foto's maken en hier postenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben ik een keer mee begonnen maar ja niet doorgezet natuurlijk
#hacksquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overal foto's maken en hier posten
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overal foto's maken en hier posten
Ik heb minder stappen maar heb net wel een uur tegen de wind in gefietstquote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:29 schreef LTVDK het volgende:
Pas 3000 stapjesBen ook wel alleen al heel de ochtend bezig geweest met poetsen en schuren van tuinmuurtje om hem straks te gaan verven
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten sowieso aantal mensen die het altijd wel beter weten, dus dan zijn we er zo achter
Japan is dan ook een kleine 6000000000000 procent hygiënischer dan Thailand.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier is dat wel lastig ja. Morgen maar beter uitpluizen. Het is ook niet elke dag raak maar het valt mij wel op dat het in japan geloof ik vrijwel de hele tijd goed ging
ja maar had het in NL ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Japan is dan ook een kleine 6000000000000 procent hygiënischer dan Thailand.
mja was wel schoon iddquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Japan is dan ook een kleine 60 procent hygiënischer dan Nederland.
In 1 woord: waanzinnig.quote:
Je moet er ook nog even bijvertellen of je gerriederrie had.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hmm das nog best een goede tip:P
eten van vandaag had ik nog niet gepost. Errrrrrug lekker
Soort van kokosmelk soep denk ik met kiep en noodles
[ afbeelding ]
Ohhh coolquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In 1 woord: waanzinnig.
In meerdere woorden: ongekend hoeveel vermogen je tussen je benen hebt, maar dat de motor zich heel soepel en netjes laat bedienen. Voor de proefrit was de motorstand op C gezet (het laagste) en tijdens de rit heb ik dat naar B (het normale) opgeschaald.
De houding was even wennen en ik had wat pijn in mijn armen en handen, maar dat trok snel weg (en ik heb net nieuwe handschoenen, die zijn ook nog niet helemaal soepel). De wegen binnendoor waren prima, lekker soepel de bochten door, heerlijk.
Op de snelweg heel beheerst gereden, maar zodra je het gas even wat meer opentrekt zit je echt heel snel op, wel, snelheidNog geen seconde van 80 naar 140, zó sterk, en dat dus in stand B. Echt, het is een staaltje techniek, heerlijk.
A.s. dinsdag heb ik een afspraak bij de dealer waar ik hem wil gaan halen. Dan gaan we kijken wat mijn oude motor nog waard is en wat de volgende stappen zijn.
Ik ben nu definitief om, de Hayabusa heeft er een nieuwe fan bij
1340cc zit er tussen je benen te pruttelen. Ongeveer 190pk. En hij doet precies wat jij wil dat hij doet. Als je rustig toert, dan zal hij zich ook zo gedragen. Geef je wat meer gas, dan wordt ie wat feller. En trek je het gas open, dan wordt ie wakker en weet je even niet wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohhh cooltof dat je er zo onder de indruk van bent. Ben je niet bang dat die te krachtig is?
Hoeveel cc is het ook alweer?
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1340cc zit er tussen je benen te pruttelen. Ongeveer 190pk. En hij doet precies wat jij wil dat hij doet. Als je rustig toert, dan zal hij zich ook zo gedragen. Geef je wat meer gas, dan wordt ie wat feller. En trek je het gas open, dan wordt ie wakker en weet je even niet wat er gebeurt.
Dat gaan we dinsdag horenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]Indrukwekkend
Hoop dat je een mooie inruilprijs krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |