Oh leuk wagentje wel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.vanmossel.nl/voorraad/s/1569839-nissan-micra
welke grens? de grens van het bezorgmoment?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik denk het niet.
Oh een witte. Nou succes met wit houden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.vanmossel.nl/voorraad/s/1569839-nissan-micra
Is een pakketje dat ik naar Portugal heb gestuurd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
welke grens? de grens van het bezorgmoment?
Nou ja, als hij ripped is…quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Zat net op de scooter en hoorde van de andere kant de hele tijd kort getoeter. Dus ik zo das raar![]()
Kwam mijn droomman van de andere kant aangereden dus ik zo 👀 en hij zo 👀. Bleek hij de gene zijn die de hele tijd toeterde.
Misschien is die mentaal beperkt
Kan jou het ballen, als die een beetje prima piel heeft en een dikke portemonnee.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Zat net op de scooter en hoorde van de andere kant de hele tijd kort getoeter. Dus ik zo das raar![]()
Kwam mijn droomman van de andere kant aangereden dus ik zo 👀 en hij zo 👀. Bleek hij de gene zijn die de hele tijd toeterde.
Ripped als in gespierd? Daar hou ik niet zo van. Maar wel goede bouw natuurlijk maar niet dat overdreven gedoe.quote:
ah, nou sterkte ermee..quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is een pakketje dat ik naar Portugal heb gestuurd.
zo vers?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
Vandaag krijgt Hedwig kabeljauw met garnalen als natvoer.
Dat weet ik allemaal niet. Volgens mij heeft die ook een kind. Dus keek of dat kind aa het toeteren was maar zag ik nietquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan jou het ballen, als die een beetje prima piel heeft en een dikke portemonnee.
Ja, dankje.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, nou sterkte ermee..
onze buitenland post is 1 groot fucking drama op het moment
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal niet. Volgens mij heeft die ook een kind. Dus keek of dat kind aa het toeteren was maar zag ik niet
Ik weet het!!! Het is een turk
Nou ze heeft het weer binnen 2 minuten op dus het is wel een succes deze.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:29 schreef UitStraling het volgende:
Geert Wilders
Heel goed. Geen gratis uitje naar de Efteling.
Ik weet nog wel een ander uitje dat wél kan: met zijn allen in een bus het land uit.
Veel plezier
Zou je dat erg vinden? Als-ie niet zo heel snugger is?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Ja. Das een no goquote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou je dat erg vinden? Als-ie niet zo heel snugger is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |