Fiets-se maat.quote:
gaat dit over US?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Jagen omdat je een kleine piel hebt en janken dat mensen je trofee een barbaars iets vinden
Blijven doneren HAHAHAquote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Al gedoneerd voor het efteling uitje? @:haags
4ebe zegt altijd dat het expres isquote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit voelt gewoon als een typische Koen actie.
die zoekt verkoelingquote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo komt er gelijk een vlieg mee naar binnen als ik even een paar minuutjes de achterdeur open heb
en wil wel eens naar buiten kijken ipv steeds naar binnenquote:
Dan moet die naar buiten gaan, daar is het 19 graden, binnen is het 23quote:
Omdat ie op je zat te wachten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo komt er gelijk een vlieg mee naar binnen als ik even een paar minuutjes de achterdeur open heb
Kan die niet gewoon jou gaan vervelen?quote:
Die was alweer naar beneden gedonderdquote:
Inmiddels een betere oplossing aangebrachtquote:
Niets is permanentquote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inmiddels een betere oplossing aangebracht
Wel iets permanenter dan me lief is, maar het werkt.
De lak op mijn kozijn is helaas absoluut niet permanent. En daardoor mijn oplossing wel als die lak me lief isquote:
Je hebt hem nu dichtgekit en vastgeschroefd aan het kozijn en kun je raam niet meer open of dicht doen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inmiddels een betere oplossing aangebracht
Wel iets permanenter dan me lief is, maar het werkt.
De enige manier om het zeker te weten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt hem nu dichtgekit en vastgeschroefd aan het kozijn en kun je raam niet meer open of dicht doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |