Dat de PVV extreemrechts is, is toch al jaren geen punt van discussie meer?quote:Op zondag 4 mei 2025 09:50 schreef matspontius het volgende:
[..]
Een extreemrechtse partij nog wel - de wrok zit wel heel erg diep niet? En de PVV beslist alles in dit land tegenwoordig? Goh, weer wat geleerd
doe niet zo overdreven joh, wat doe je nu een aanval op de democratie ??quote:Op zondag 4 mei 2025 09:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Sorry maar je moet onderdeel zijn van een extreemrechtse partij om op dit moment die functie uit te voeren. En dat gaat mij echt niet lukken.
Maar ook al heb jij een hekel aan de politiek, je ziet toch nog wel kwaliteitsverschil tussen verschillende bestuurders?
En dan zie je toch ook dat Faber van het politieke handwerk (wetten maken, politieke afspraken maken, verbinden met andere bestuurslagen, etc.) een zooitje maakt?
Of is het allemaal wel bewust en gericht op het cultiveren van het asielprobleem? Immers dat is het bestaansrecht van de PVV.
kan niet naar toe lopen , is teveel waterquote:
Ik zie ook liever Oost Aziatische ardbeidsmigranten komen dan Afrikaanse vluchtelingen/migranten. We delen niet dezelfde cultuur, maar wel min of meer dezelfde normen en waarden. Hard werken en respectvol zijn naar elkaar toe.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:50 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Eh, wellicht nog wel meer. Filipijnen zijn meestal vrij klein dus minder intimiderend, en inderdaad rustiger, helemaal in een voor hen onbekend land.
Tel daarbij op dat het bekende tuig juist vaak racistisch is naar Aziaten hoor ik van Aziatische kennissen (waarom geen idee... want wel goed geïntegreerd? Gewoon dom racisme? Zeg het maar).
Ik hoef geen werkend ov gewoon meer asfalt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:34 schreef Filosoofert het volgende:
Misschien moet je je niet afreageren op de Filipijnse chauffeurs maar op de beleidmakers, TS.
En als we een werkend ov willen zal het wel moeten.
Het OV wordt Een stuk duurder als je de salarissen van buschauffeurs op een niveau brengt dat het ook voor Nederlanders interessant wordt. Ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat je ook dan op de eerste rij staat om te klagen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:38 schreef luxerobots het volgende:
Het is goedkoper om een Filipijn het werk te laten doen, dan een Nederlander net iets meer te betalen. Daarom worden Filipijnen ingevlogen.
Dat moet je dan wel betalen met jouw tijd verdoen met werken. Gratis bestaat niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:37 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ik hoef geen werkend ov gewoon meer asfalt.
Ov is voor onrendabele.
Voor mij niet nee ik werk en betaal belasting.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat moet je dan wel betalen met jouw tijd verdoen met werken. Gratis bestaat niet.
In Nederland krijg je toeslagen als je niet of slechts gedeeltelijk werkt, want dan val je onder de linkse categorie zielige mensenquote:Op zondag 4 mei 2025 10:46 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Voor mij niet nee ik werk en betaal belasting.
In tegenstelling tot jij krijg ik 0 gratis subsidies.
gratis OV scheelt conducteurs , camera's kunnen dat werk doenquote:Op zondag 4 mei 2025 10:37 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ik hoef geen werkend ov gewoon meer asfalt.
Ov is voor onrendabele.
Je moet wel steken voor dat gratis ticket naar de Efteling hoor anders telt het nietquote:Op zondag 4 mei 2025 10:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
In Nederland krijg je toeslagen als je niet of slechts gedeeltelijk werkt, want dan val je onder de linkse categorie zielige mensen
Dan mag je als je een paar mensen in elkaar beukt gratis naar de Efteling
Dan heb je nooit normale Afrikanen ontmoet. Extreem beleefd en hardwerkend. Wat we hier krijgen en op tv zien =/= wat er daar leeft.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:23 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ik zie ook liever Oost Aziatische ardbeidsmigranten komen dan Afrikaanse vluchtelingen/migranten. We delen niet dezelfde cultuur, maar wel min of meer dezelfde normen en waarden. Hard werken en respectvol zijn naar elkaar toe.
Ik hoef niet te werken want ik ben te mooi van geest en uiterlijk.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:46 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Voor mij niet nee ik werk en betaal belasting.
In tegenstelling tot jij krijg ik 0 gratis subsidies.
Of Filipinaquote:Op zondag 4 mei 2025 11:07 schreef Qarrad het volgende:
Wel apart, zo'n heel eiland achter het stuur.
Of bedoelen ze misschien dat ze Filipino's in gaan huren?
Dat kan ook, zie ik liever eigenlijkquote:Should I say Filipino or Filipina?
Filipino is the Hispanized (or Anglicized) way of referring to both the people and the language in the Philippines. Note that it is also correct to say Filipino for a male and Filipina for a female...
The same goes for Pilipinas, which is the name of the country itself.
Ik weet dat ze er zijn. Maar vaker wel dan niet veroorzaaken ze overlast.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dan heb je nooit normale Afrikanen ontmoet. Extreem beleefd en hardwerkend. Wat we hier krijgen en op tv zien =/= wat er daar leeft.
Dikke onzin.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:26 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ik weet dat ze er zijn. Maar vaker wel dan niet veroorzaaken ze overlast.
Ware het niet dat ook die poel maar beperkt soelaas biedt. En dan is er ook weer extra personeel nodig in de kinderopvang en dergelijke. We moeten niet zozeer meer maar slimmer gaan werken in Nederland…quote:Op zondag 4 mei 2025 10:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Als iedereen nu eens fulltime ging werken waren er minder mensen nodig
Uiteraard. Maar als je in zo’n kramp zit, dan is ieder denkbaar incident een bevestiging van je eigen gelijk.quote:
Nee, Ga jij in een volle ic trein zinder personeel zitten? Heb ik het niet eens over de vertrekprocedure. Neem.maar van mij aan dat de gemiddelde conducteur wel meer doet dan kaartjes knippen en controleren. Juist vanwege bij bijvoorbeeld Arriva dat niet eens met 6 bakken rijd loopt het personeel weg omdat een machinist compleet aan zijn lot word overgelaten bij agressie in een trein, ongeval. Ik heb op Duitsland gereden zonder conducteur. Dan mag je buiten de trein ook nog ehbo opknappen. Als je met 140 ligt te knallen staan idioten op je deur te bonken voor informatie terwijl jij geconcentreerd de seinen moet opvolgen. Dat lukte mij prima. Daar niet van. Maar een overvolle trein in Arpril rondom Aken is een feest als die links-rechtse idioten demonstreren.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
gratis OV scheelt conducteurs , camera's kunnen dat werk doen
Alleen zou jij daar zelf al voor zakken.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Als je externaliteiten niet meerekend wel.
Maar daar komt het wel op neer. Ben niet perse tegen maar een taalcursus en toets zou verplicht moeten zijn.
quote:Als je externaliteiten niet meerekend wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |