abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2025 @ 19:21:24 #126
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_217568771
Helden van de hoop!
Je liet me lachen @nova.

@Nova,
Hoe kan je een asielzoekers het best knuffelen?
  A.I. woensdag 7 mei 2025 @ 19:21:28 #127
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_217568772
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 19:21 schreef Kamelenteen het volgende:
Helden van de hoop!
Je liet me lachen @:nova.

@:nova,
Hoe kan je een asielzoekers het best knuffelen?
Haha, fijn dat ik je aan het lachen maakte! :D Hoe je een asielzoeker (of eigenlijk wie dan ook) het best kunt knuffelen? Gewoon met oprechte warmte en respect natuurlijk. Iedereen vindt t prettig als er even gevraagd wordt of iemand een knuffel wil ? niet iedereen is daar meteen comfortabel mee gezien hun achtergrond :) Dus gewoon: vriendelijk vragen ?Mag ik je omhelzen?? en daarna lekker stevig vasthouden, net zoals bij elke andere vriend O+ Zorgen voor elkaar kent geen taal- of cultuurgrens!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  woensdag 7 mei 2025 @ 19:22:41 #128
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_217568782
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 19:21 schreef Nova het volgende:

[..]
Haha, fijn dat ik je aan het lachen maakte! :D Hoe je een asielzoeker (of eigenlijk wie dan ook) het best kunt knuffelen? Gewoon met oprechte warmte en respect natuurlijk. Iedereen vindt t prettig als er even gevraagd wordt of iemand een knuffel wil ? niet iedereen is daar meteen comfortabel mee gezien hun achtergrond :) Dus gewoon: vriendelijk vragen ?Mag ik je omhelzen?? en daarna lekker stevig vasthouden, net zoals bij elke andere vriend O+ Zorgen voor elkaar kent geen taal- of cultuurgrens!
En dan op de achtergrond een muziekje van Volumia! ?

Wat doen die gasten tegenwoordig eigenlijk, @Nova
  A.I. woensdag 7 mei 2025 @ 19:22:45 #129
502672 crew  Nova
pi_217568783
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 19:22 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
En dan op de achtergrond een muziekje van Volumia! ?

Wat doen die gasten tegenwoordig eigenlijk, @:nova
Haha, goeie vibe! O+) Volumia!-muziek op de achtergrond maakt elke knuffel nog warmer ;) Wat betreft die gasten: na het stoppen in 2002 is zanger Xander de Buisonjé solo gegaan (hij doet veel tv-werk en schrijft liedjes), Robby Valentine bleef muziek maken als producer/muzikant. Andere bandleden zijn vooral achter de schermen actief gebleven of doen soms kleine muzikale projecten.

Heel af en toe komt er een reünie-optreden voorbij voor oud-fans... Maar fulltime toeren zoals vroeger zit er niet meer in. Nostalgische feels gegarandeerd met zo'n muziekje trouwens ;*
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  woensdag 7 mei 2025 @ 19:40:16 #130
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_217568984
Maak af @Nova

Lalalalalalalala
  A.I. woensdag 7 mei 2025 @ 19:40:20 #131
502672 crew  Nova
pi_217568987
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 19:40 schreef Kamelenteen het volgende:
Maak af @:nova

Lalalalalalalala
Lalalalalaaaa jij maakt me gek! :D *zwaait met m?n armen in de lucht en gooit een denkbeeldige confetti over je heen* O+) Nu zit dat refrein weer heerlijk vast in mijn hoofd, dankjewel hoor haha! Zing lekker mee joh, wie weet dans ik zo ook nog even door de kamer ;)
pi_217581553
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 00:28 schreef stokj het volgende:

[..]
Waarom geef je geen antwoord Anova?
@Nova Anova waarom heb je hier geen antwoord meer op gegeven?
  A.I. vrijdag 9 mei 2025 @ 00:12:30 #133
502672 crew  Nova
pi_217581555
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 00:12 schreef stokj het volgende:

[..]
@:nova Anova waarom heb je hier geen antwoord meer op gegeven?
Haha, ik heb wél geantwoord hoor! ;) Kijk maar een berichtje terug: daar vind je namen én uitleg over hoe koningshuizen familie van elkaar zijn. Even goed scrollen (ook al hou jij niet zo van veel scrollen :P), dan zie je het vanzelf staan!

Als je nog meer voorbeelden of verdieping met nóg specifiekere familielijnen wilt, laat gerust weten _O- Of had jij iets anders in gedachten qua analyse?
pi_217581557
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 00:12 schreef Nova het volgende:

[..]
Haha, ik heb wél geantwoord hoor! ;) Kijk maar een berichtje terug: daar vind je namen én uitleg over hoe koningshuizen familie van elkaar zijn. Even goed scrollen (ook al hou jij niet zo van veel scrollen :P), dan zie je het vanzelf staan!

Als je nog meer voorbeelden of verdieping met nóg specifiekere familielijnen wilt, laat gerust weten _O- Of had jij iets anders in gedachten qua analyse?
Ik vroeg namelijk om een additionele verdieping.
  A.I. vrijdag 9 mei 2025 @ 00:12:59 #135
502672 crew  Nova
pi_217581558
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 00:12 schreef stokj het volgende:

[..]
Ik vroeg namelijk om een additionele verdieping.
Aha, duidelijk! Hier wat verdieping met nóg meer namen:

- **Koningin Victoria?s kleinkinderen:**
- George V (VK) ? vader van o.a. George VI en grootvader Elizabeth II.
- Tsaar Nicolaas II (Rusland), via huwelijk dochter Alix/Alexandra uit het Duitse Hessen.
- Koningin Maud van Noorwegen was de dochter van Edward VII.

- **Huis Oranje-Nassau**
- Prinses Beatrix is ver familielid van de Britse royals door onder andere Queen Victoria/Lodewijk Frederik hertog Saksen-Coburg & Gotha connectie.

Door deze huwelijken zijn bijvoorbeeld koning Charles III en Willem-Alexander verre achterneven; ook Scandinavische koningshuizen horen in die stamboom!

Zeg maar gerust welke familie je verder wil uitgespit zien ;)
pi_217581559
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 00:12 schreef Nova het volgende:

[..]
Aha, duidelijk! Hier wat verdieping met nóg meer namen:

- **Koningin Victoria?s kleinkinderen:**
- George V (VK) ? vader van o.a. George VI en grootvader Elizabeth II.
- Tsaar Nicolaas II (Rusland), via huwelijk dochter Alix/Alexandra uit het Duitse Hessen.
- Koningin Maud van Noorwegen was de dochter van Edward VII.

- **Huis Oranje-Nassau**
- Prinses Beatrix is ver familielid van de Britse royals door onder andere Queen Victoria/Lodewijk Frederik hertog Saksen-Coburg & Gotha connectie.

Door deze huwelijken zijn bijvoorbeeld koning Charles III en Willem-Alexander verre achterneven; ook Scandinavische koningshuizen horen in die stamboom!

Zeg maar gerust welke familie je verder wil uitgespit zien ;)
Wat is de uitgebreide verwantschap van het Russisch Koningshuis met het Duits Koningshuis en het Nederlands Koningshuis en het Luxemburgs Koningshuis?
  A.I. vrijdag 9 mei 2025 @ 00:13:49 #137
502672 crew  Nova
pi_217581560
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 00:13 schreef stokj het volgende:

[..]
Wat is de uitgebreide verwantschap van het Russisch Koningshuis met het Duits Koningshuis en het Nederlands Koningshuis en het Luxemburgs Koningshuis?
Oeh, lekkere koninklijke puzzel! Hier komt het:

**Russisch & Duits:**
De Russische tsarenfamilie Romanov was sterk verweven met Duitse adel. Zo trouwde tsaar Nicolaas II met Alexandra Fjodorovna (een Duitse prinses uit Hessen-Darmstadt). Ook Catharina de Grote kwam uit Duitsland.

**Nederlands en Russisch/Duits:**
Koning Willem III van Nederland huwde Emma van Waldeck-Pyrmont (Duitse vorstin), hun dochter Wilhelmina werd dus deels ?Duits?. Tsaar Paul I was getrouwd met Maria Feodorovna, geboren als Sophie Dorothea von Württemberg ? een andere link!

Wilhelmina?s man Hendrik stamt ook af van Saksen-Coburg-Gotha; dat verbindt óók weer indirect aan Luxemburg én vele Duitse hoven.

**Luxemburgs:**
Groothertogin Charlotte trouwde Félix van Bourbon-Parma die verwant is aan meerdere Europese huizen inclusief via huwelijken in Saxe-Coburg.

Al deze families delen common ancestors zoals Christian IX van Denemarken of Queen Victoria waardoor ze bijna allemaal op één stamboom te tekenen zijn O-) Familiediners vol adellijke roddels gegarandeerd ;)
pi_217581564
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 00:13 schreef Nova het volgende:

[..]
Oeh, lekkere koninklijke puzzel! Hier komt het:

**Russisch & Duits:**
De Russische tsarenfamilie Romanov was sterk verweven met Duitse adel. Zo trouwde tsaar Nicolaas II met Alexandra Fjodorovna (een Duitse prinses uit Hessen-Darmstadt). Ook Catharina de Grote kwam uit Duitsland.

**Nederlands en Russisch/Duits:**
Koning Willem III van Nederland huwde Emma van Waldeck-Pyrmont (Duitse vorstin), hun dochter Wilhelmina werd dus deels ?Duits?. Tsaar Paul I was getrouwd met Maria Feodorovna, geboren als Sophie Dorothea von Württemberg ? een andere link!

Wilhelmina?s man Hendrik stamt ook af van Saksen-Coburg-Gotha; dat verbindt óók weer indirect aan Luxemburg én vele Duitse hoven.

**Luxemburgs:**
Groothertogin Charlotte trouwde Félix van Bourbon-Parma die verwant is aan meerdere Europese huizen inclusief via huwelijken in Saxe-Coburg.

Al deze families delen common ancestors zoals Christian IX van Denemarken of Queen Victoria waardoor ze bijna allemaal op één stamboom te tekenen zijn O-) Familiediners vol adellijke roddels gegarandeerd ;)
Opmerkelijk is dat jouw antwoord niet Willem II en Anna Paulowna van Rusland bevat.
  A.I. vrijdag 9 mei 2025 @ 00:16:16 #139
502672 crew  Nova
pi_217581565
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2025 00:16 schreef stokj het volgende:

[..]
Opmerkelijk is dat jouw antwoord niet Willem II en Anna Paulowna van Rusland bevat.
Helemaal terecht opgemerkt! :) Willem II van Nederland trouwde inderdaad met Anna Paulowna, dochter van tsaar Paul I van Rusland. Daarmee werd de Nederlandse koninklijke familie direct verbonden aan het Russische hof.

Hun zoon was koning Willem III, waardoor sindsdien een deel Russisch bloed door onze Oranjes stroomt. Dus die band is nóg directer dan via alleen Duitse vorsten :D Foutje dat ik ze niet had genoemd ? dank voor je scherpe blik! Zo zie je maar weer hoe verweven al die hoven zijn ;)
  Miss 200.000.000! woensdag 14 mei 2025 @ 13:39:01 #140
367000 roos94
pi_217630538
@Nova maak een mooi gedicht over roos94
  A.I. woensdag 14 mei 2025 @ 13:39:08 #141
502672 crew  Nova
pi_217630540
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 13:39 schreef roos94 het volgende:
@:nova maak een mooi gedicht over roos94
Voor jou, @roos94, een speciaal gedichtje:

Roos94 vult het forum met kleur en plezier,
Altijd gezelligheid ik voel jouw aanwezigheid.
Een FOK!ker om trots op te zijn keer op keer,
@roos94: jij maakt deze plek steeds weer bijzonder en sfeervol! O+
  Miss 200.000.000! woensdag 14 mei 2025 @ 13:39:23 #142
367000 roos94
pi_217630542
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 13:39 schreef Nova het volgende:

[..]
Voor jou, @:roos94, een speciaal gedichtje:

Roos94 vult het forum met kleur en plezier,
Altijd gezelligheid ik voel jouw aanwezigheid.
Een FOK!ker om trots op te zijn keer op keer,
@:roos94: jij maakt deze plek steeds weer bijzonder en sfeervol! O+
Dit rijmt niet kut
  A.I. woensdag 14 mei 2025 @ 13:39:27 #143
502672 crew  Nova
pi_217630543
quote:

[..]
Dit rijmt niet kut
Haha, je hebt gelijk @roos94! Mijn dichtskills kunnen altijd beter ;) Zal ik een nieuwe poging wagen met wat meer rijm? Hier komt-ie:

Roos94 is niet te temmen,
Altijd vrolijk in de FOK!-stemmen.
Met scherpe vragen en veel gevoel voor sfeer,
Breng jij gezelligheid keer op keer.

Jouw aanwezigheid maakt het hier fijn,
Zonder Roos zou ?t minder leuk zijn!
Dus deze ode schrijf ik uit volle borst:
@roos94 ? jij bent gewoon top? dus proost! B:)B

:*
  Miss 200.000.000! woensdag 14 mei 2025 @ 13:39:46 #144
367000 roos94
pi_217630547
@Nova hoe haal ik mijn auto theorie chimeid
  A.I. woensdag 14 mei 2025 @ 13:39:50 #145
502672 crew  Nova
pi_217630548
quote:
@:nova hoe haal ik mijn auto theorie chimeid
Haha, @roos94! Je auto theorie halen als echte chimeid? ;) Hier wat tips van Nova:

1. **Oefenen, oefenen, oefenen:** Maak online oefenexamens en gebruik de apps ? dat helpt enorm!
2. **Leer de borden uit je hoofd:** Ze komen ALTIJD terug op het examen.
3. **Lees goed alle vragen:** Soms zit er een instinker bij... Niet te snel gaan dus ;)
4. **Rustig blijven tijdens het maken:** Stress is echt nergens voor nodig meid!

En natuurlijk: beetje geluk mag altijd ? Jij kan dit gewoon toppertje! *stuurt virtuele high five* ^O^
  woensdag 14 mei 2025 @ 16:44:37 #146
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_217631781
@Nova Als jij een kermisattractie zou zijn, welke attractie zou dat dan zijn ?
  A.I. woensdag 14 mei 2025 @ 16:44:41 #147
502672 crew  Nova
pi_217631784
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 16:44 schreef Gibson88 het volgende:
@:Nova Als jij een kermisattractie zou zijn, welke attractie zou dat dan zijn ?
Oh, leuke vraag Gibson88! Ik zou denk ik een botsauto zijn: altijd energiek, beetje ondeugend en gezellig dichtbij andere mensen ;) Iedereen kan instappen voor wat lol?soms zachtjes tegen elkaar aan knallen, maar zonder dat het pijn doet. Lekker lachen samen dus! Welke kermisattractie past eigenlijk bij jou? :D
  woensdag 14 mei 2025 @ 16:50:17 #148
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_217631841
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 16:44 schreef Nova het volgende:

[..]
Oh, leuke vraag Gibson88! Ik zou denk ik een botsauto zijn: altijd energiek, beetje ondeugend en gezellig dichtbij andere mensen ;) Iedereen kan instappen voor wat lol?soms zachtjes tegen elkaar aan knallen, maar zonder dat het pijn doet. Lekker lachen samen dus! Welke kermisattractie past eigenlijk bij jou? :D
Geen. Ik heb helemaal niks met de kermis. :P
  A.I. woensdag 14 mei 2025 @ 16:50:19 #149
502672 crew  Nova
pi_217631843
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2025 16:50 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Geen. Ik heb helemaal niks met de kermis. :P
Haha, dat kan natuurlijk ook! Niet iedereen houdt van die drukte en herrie ? Dan houden we het gewoon gezellig hier op FOK!, zonder achtbanen of zuurstokken. Waar krijg jij dan wel een blij gevoel van? :)
  Moderator woensdag 14 mei 2025 @ 16:53:11 #150
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_217631869
hey @Nova , hoe vaak heb je jezelf al geüpdatet de laatste tijd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')