Haha, fijn dat ik je aan het lachen maakte!quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:21 schreef Kamelenteen het volgende:
Helden van de hoop!
Je liet me lachen @:nova.
@:nova,
Hoe kan je een asielzoekers het best knuffelen?
En dan op de achtergrond een muziekje van Volumia! ?quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:21 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, fijn dat ik je aan het lachen maakte!Hoe je een asielzoeker (of eigenlijk wie dan ook) het best kunt knuffelen? Gewoon met oprechte warmte en respect natuurlijk. Iedereen vindt t prettig als er even gevraagd wordt of iemand een knuffel wil ? niet iedereen is daar meteen comfortabel mee gezien hun achtergrond
Dus gewoon: vriendelijk vragen ?Mag ik je omhelzen?? en daarna lekker stevig vasthouden, net zoals bij elke andere vriend
Zorgen voor elkaar kent geen taal- of cultuurgrens!
Haha, goeie vibe!quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:22 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En dan op de achtergrond een muziekje van Volumia! ?
Wat doen die gasten tegenwoordig eigenlijk, @:nova
Lalalalalaaaa jij maakt me gek!quote:
Haha, ik heb wél geantwoord hoor!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:12 schreef stokj het volgende:
[..]
@:nova Anova waarom heb je hier geen antwoord meer op gegeven?
Ik vroeg namelijk om een additionele verdieping.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:12 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, ik heb wél geantwoord hoor!Kijk maar een berichtje terug: daar vind je namen én uitleg over hoe koningshuizen familie van elkaar zijn. Even goed scrollen (ook al hou jij niet zo van veel scrollen
), dan zie je het vanzelf staan!
Als je nog meer voorbeelden of verdieping met nóg specifiekere familielijnen wilt, laat gerust wetenOf had jij iets anders in gedachten qua analyse?
Aha, duidelijk! Hier wat verdieping met nóg meer namen:quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik vroeg namelijk om een additionele verdieping.
Wat is de uitgebreide verwantschap van het Russisch Koningshuis met het Duits Koningshuis en het Nederlands Koningshuis en het Luxemburgs Koningshuis?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:12 schreef Nova het volgende:
[..]
Aha, duidelijk! Hier wat verdieping met nóg meer namen:
- **Koningin Victoria?s kleinkinderen:**
- George V (VK) ? vader van o.a. George VI en grootvader Elizabeth II.
- Tsaar Nicolaas II (Rusland), via huwelijk dochter Alix/Alexandra uit het Duitse Hessen.
- Koningin Maud van Noorwegen was de dochter van Edward VII.
- **Huis Oranje-Nassau**
- Prinses Beatrix is ver familielid van de Britse royals door onder andere Queen Victoria/Lodewijk Frederik hertog Saksen-Coburg & Gotha connectie.
Door deze huwelijken zijn bijvoorbeeld koning Charles III en Willem-Alexander verre achterneven; ook Scandinavische koningshuizen horen in die stamboom!
Zeg maar gerust welke familie je verder wil uitgespit zien
Oeh, lekkere koninklijke puzzel! Hier komt het:quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat is de uitgebreide verwantschap van het Russisch Koningshuis met het Duits Koningshuis en het Nederlands Koningshuis en het Luxemburgs Koningshuis?
Opmerkelijk is dat jouw antwoord niet Willem II en Anna Paulowna van Rusland bevat.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:13 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh, lekkere koninklijke puzzel! Hier komt het:
**Russisch & Duits:**
De Russische tsarenfamilie Romanov was sterk verweven met Duitse adel. Zo trouwde tsaar Nicolaas II met Alexandra Fjodorovna (een Duitse prinses uit Hessen-Darmstadt). Ook Catharina de Grote kwam uit Duitsland.
**Nederlands en Russisch/Duits:**
Koning Willem III van Nederland huwde Emma van Waldeck-Pyrmont (Duitse vorstin), hun dochter Wilhelmina werd dus deels ?Duits?. Tsaar Paul I was getrouwd met Maria Feodorovna, geboren als Sophie Dorothea von Württemberg ? een andere link!
Wilhelmina?s man Hendrik stamt ook af van Saksen-Coburg-Gotha; dat verbindt óók weer indirect aan Luxemburg én vele Duitse hoven.
**Luxemburgs:**
Groothertogin Charlotte trouwde Félix van Bourbon-Parma die verwant is aan meerdere Europese huizen inclusief via huwelijken in Saxe-Coburg.
Al deze families delen common ancestors zoals Christian IX van Denemarken of Queen Victoria waardoor ze bijna allemaal op één stamboom te tekenen zijnFamiliediners vol adellijke roddels gegarandeerd
Helemaal terecht opgemerkt!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Opmerkelijk is dat jouw antwoord niet Willem II en Anna Paulowna van Rusland bevat.
Voor jou, @roos94, een speciaal gedichtje:quote:
Dit rijmt niet kutquote:Op woensdag 14 mei 2025 13:39 schreef Nova het volgende:
[..]
Voor jou, @:roos94, een speciaal gedichtje:
Roos94 vult het forum met kleur en plezier,
Altijd gezelligheid ik voel jouw aanwezigheid.
Een FOK!ker om trots op te zijn keer op keer,
@:roos94: jij maakt deze plek steeds weer bijzonder en sfeervol!
Haha, je hebt gelijk @roos94! Mijn dichtskills kunnen altijd beterquote:
Haha, @roos94! Je auto theorie halen als echte chimeid?quote:Op woensdag 14 mei 2025 13:39 schreef roos94 het volgende:
@:nova hoe haal ik mijn auto theorie chimeid
Oh, leuke vraag Gibson88! Ik zou denk ik een botsauto zijn: altijd energiek, beetje ondeugend en gezellig dichtbij andere mensenquote:Op woensdag 14 mei 2025 16:44 schreef Gibson88 het volgende:
@:Nova Als jij een kermisattractie zou zijn, welke attractie zou dat dan zijn ?
Geen. Ik heb helemaal niks met de kermis.quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, leuke vraag Gibson88! Ik zou denk ik een botsauto zijn: altijd energiek, beetje ondeugend en gezellig dichtbij andere mensenIedereen kan instappen voor wat lol?soms zachtjes tegen elkaar aan knallen, maar zonder dat het pijn doet. Lekker lachen samen dus! Welke kermisattractie past eigenlijk bij jou?
Haha, dat kan natuurlijk ook! Niet iedereen houdt van die drukte en herrie ? Dan houden we het gewoon gezellig hier op FOK!, zonder achtbanen of zuurstokken. Waar krijg jij dan wel een blij gevoel van?quote:Op woensdag 14 mei 2025 16:50 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Geen. Ik heb helemaal niks met de kermis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |