O dat is nog best lang. Je zegt vervangen dus je hebt er al een. Dan zou je toch denken dat het sneller gaat.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze zetten de warm water op als ze gaan eind van de dag. De werkzaamheden duren 2 dagen met een weekend er tussen.
Wel een beetje rustig opbouwen, anders moet je straks met krukken op de loopband.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat mijn been het wel een geod idee vindt![]()
Heb er zo'n last van sinds japan
hmm dat lijkt mij best onhandigquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een beetje rustig opbouwen, anders moet je straks met krukken op de loopband.
daar moeten wel filmpjes van geplaatst worden danquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een beetje rustig opbouwen, anders moet je straks met krukken op de loopband.
het waait niet, het is droog, geen sneeuw..quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:35 schreef Recce het volgende:
Vliegtuigjes kijken!
Bekijk deze YouTube-video
Heeft die jou ook al goedemorgen gewenstquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:35 schreef Recce het volgende:
Vliegtuigjes kijken!
Bekijk deze YouTube-video
Wees blij dat het niet sneeuwt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
het waait niet, het is droog, geen sneeuw..
das saai.. we willen vliegtuigjes die bijna crashen
Nee.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heeft die jou ook al goedemorgen gewenst
oh gemiste kans welquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee.Ik ben ook niet ingelogd bij YouTube.
Nee doet die alleen als je een reactie plaatstquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft-ie jou wel goedemorgen gewenst dan?
Ik kwam gisteren al in een onweersbui terecht met de fiets. Vandaag een sneeuwbui is me te veel hoor.quote:
Doe dan!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee doet die alleen als je een reactie plaatst
Ja, dat is toch lachen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
dat die dan zegt: goedemorgen ballies boten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |