Ik houd niet zo heel erg van minutenlang inhakken op vijanden zonder enige zichtbare damage, alleen wat damage stats die rondvliegen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je wel voel. Ik vond de combat gelijk niet erg interessant.
Zou het aan CEC kunnen liggen?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de steamdeck aangesloten op de tv aangesloten.
Dan gaat af en toe scherm op zwart en dat is niet lekker gamen.
Hoe los ik dat op?
Ik heb al resolutie aangepast op de steamdeck.
Alle updates voor de steamdeck opgehaald.
Andere HDMI poort gebruiken.
Opnieuw opstarten van de steamdeck.
Ik blijf het probleem houden.
Die ook al uitgezet op de steamdeck.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou het aan CEC kunnen liggen?
Op je TV eens proberen. Zag zoiets voorbij komen ergens.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die ook al uitgezet op de steamdeck.
Of moet ik nog iets op mijn tv instellen.
Dan even uitzoeken waar die instelling zit, want ik heb hem nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op je TV eens proberen. Zag zoiets voorbij komen ergens.
Succes!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan even uitzoeken waar die instelling zit, want ik heb hem nog niet gevonden.
Heb je wel de stroomadapter in de dock gedrukt?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan even uitzoeken waar die instelling zit, want ik heb hem nog niet gevonden.
Mja Nvidia daalt nu ook een beetje in prijs. Ik wil het wel onder de 1000,- houden maar ik lees een hoop technische mumbo jumbo over dat DLSS verhaal van Nvidia en dat een hoop games daar ook van profiteren waardoor de 5070ti net iets meer future proof is.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 14:39 schreef mschol het volgende:
prijs/performance technisch is de 9070XT nu toch de betere deal?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Mja Nvidia daalt nu ook een beetje in prijs. Ik wil het wel onder de 1000,- houden maar ik lees een hoop technische mumbo jumbo over dat DLSS verhaal van Nvidia en dat een hoop games daar ook van profiteren waardoor de 5070ti net iets meer future proof is.
Maar 100 euro meer of minder maakt mij dus niet echt uit. Rendement ben ik naar op zoek
Allebei 16GB, dan zou ik voor nvidia gaan omdat die hun drivers toch wat beter voor elkaar hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Mja Nvidia daalt nu ook een beetje in prijs. Ik wil het wel onder de 1000,- houden maar ik lees een hoop technische mumbo jumbo over dat DLSS verhaal van Nvidia en dat een hoop games daar ook van profiteren waardoor de 5070ti net iets meer future proof is.
Maar 100 euro meer of minder maakt mij dus niet echt uit. Rendement ben ik naar op zoek
Daar nog tips voor? Gewoon goedkoopste variant van de 5070TI pakken want onderling maakt qua performance toch niet uit?quote:Op zondag 18 mei 2025 00:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Allebei 16GB, dan zou ik voor nvidia gaan omdat die hun drivers toch wat beter voor elkaar hebben.
Voor de rest hoop ik dat je geen Asus-tax gaat betalen. Of hou je ook van biefstuk met bladgoud, dan moet je zeker Asus kopen.
Persoonlijk kijk ik alleen naar idle-geluid. Ik game altijd met een noise-cancelling headset en dan hoor ik eigenlijk nooit mijn GPU (ik heb een INNO3D). Heb een dichte kast, al die RGB heeft dan geen toegevoegde waarde.quote:Op zondag 18 mei 2025 09:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar nog tips voor? Gewoon goedkoopste variant van de 5070TI pakken want onderling maakt qua performance toch niet uit?
Ik las dan wel weer dat bepaalde kaarten wat stiller waren dan de ander.
Echt top, helemaal grijs gespeeld toen ze nog nieuw waren, leuk om nu een betere versie te kunnen spelen. Niet zo heel lang geleden nog voor op de PS5 gekocht omdat ik Stalker 2 niet gekocht had omdat de game op Unreal Engine is in plaats van de X-Ray engine die veel meer geschikt is voor A-Life.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:25 schreef The_Substitute het volgende:
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, Clear Sky en Call Of Pripyat hebben allemaal een Enhanced Edition gekregen. Gratis, als je ze al had.
--"Shadow of ChErnobyl, Clear Sky, and Call of Prypiat get a refresh with enhanced graphics, next-gen console optimizations, and broader modding support."--
Nog niet, maar wel van plan omdat Windows steeds meer richting malware gaat. Nu zelfs met een soort keylogger zoals Windows Recall. Helaas is de VR ondersteuning niet echt goed in Linux, ik zal dus een dual boot moeten gebruiken. Ik hoop dat Linux met sprongen vooruit gaat zodra Windows 10 support eindigt en meer mensen overstappen naar Linux.quote:
Tevreden Steam Deck-gebruiker.quote:
Een beetje. Het is al een heel stuk beter dan een paar jaar geleden, maar het is nog niet vanzelfsprekend dat spellen werken, ook niet als Steam een Linux-versie aanbiedt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |