abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217997493
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 22:52 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik herken dat wel. Kreeg toen (naast Temazepam) Quetiapine voorgeschreven en dat heeft mij wel geholpen de eerste tijd door te komen.
Ik slik al twee soorten antipsychotica en spul om mijn emoties te stabiliseren...
pi_217997508
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 22:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik slik al twee soorten antipsychotica en spul om mijn emoties te stabiliseren...
Sorry, wist ik niet.

En desondanks bizarre nachtmerries?
pi_217997526
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 23:00 schreef r_one het volgende:

[..]
Sorry, wist ik niet.

En desondanks bizarre nachtmerries?
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen? :*

Ben blij dat die middelen jou helpen/hielpen

Komt gewoon door alle emoties denk ik. Ga onrustig naar bed en droom onrustig
pi_217997589
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 23:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen? :*

Ben blij dat die middelen jou helpen/hielpen

Komt gewoon door alle emoties denk ik. Ga onrustig naar bed en droom onrustig
Liever een sorry teveel dan een sorry te weinig :P

Toch wel apart dat je, ondanks die medicatie, dan toch nog zo onrustig slaapt (zei de leek).
pi_217997597
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 23:12 schreef r_one het volgende:

[..]
Liever een sorry teveel dan een sorry te weinig :P

Toch wel apart dat je, ondanks die medicatie, dan toch nog zo onrustig slaapt (zei de leek).
Is het ook. 99% van de nachten ben ik heel erg diep in slaap en weg. Zeker clozapine slaat me goed KO.
Over een kwartier gooi ik er lorazepam in
pi_217997615
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 23:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Is het ook. 99% van de nachten ben ik heel erg diep in slaap en weg. Zeker clozapine slaat me goed KO.
Over een kwartier gooi ik er lorazepam in
Succes dan met de ines en de pammetjes, ik zal je niet verder uit je slaap houden.

Maar mocht je toch straks nog een ei (of een heel rekje van 12) kwijt willen ...... :s)
pi_218000408
Zonder pammetje heb ik acht uur geslapen (van half een tot half negen). En fysiek voel ik me goed. Emotioneel wisselt het. Nu voel ik me oké. Alleen dat voelt wel fout, ook al weet ik dat het een irrationeel iets is.

Probeer mezelf maar bezig te houden en de emoties een soort van te voelen.
pi_218001538
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zonder pammetje heb ik acht uur geslapen (van half een tot half negen). En fysiek voel ik me goed. Emotioneel wisselt het. Nu voel ik me oké. Alleen dat voelt wel fout, ook al weet ik dat het een irrationeel iets is.

Probeer mezelf maar bezig te houden en de emoties een soort van te voelen.
Nogmaals sterkte. Bereid je ook voor op de uitvaart (Ik neem aan dat je daar naar toe gaat ?)
Dat zal ook voor jou heel heftig worden denk ik.

Pas goed op jezelf en trek aan de bel als het nodig is daar waar je het meest vertrouwen in hebt en hulp van krijgt.
pi_218001656
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 12:51 schreef Iceage het volgende:

[..]
Nogmaals sterkte. Bereid je ook voor op de uitvaart (Ik neem aan dat je daar naar toe gaat ?)
Dat zal ook voor jou heel heftig worden denk ik.

Pas goed op jezelf en trek aan de bel als het nodig is daar waar je het meest vertrouwen in hebt en hulp van krijgt.
Dank je wel

Net even met mijn beste vriendin gebeld. Zij zit even in een heftige periode; zijn was ook vrienden en kraamperiode. Alleen ze heeft het uit mijn hoofd gepraat dat ik me niet zo erg zorgen om haar hoef te maken en als het wel zo is dat ik het hoor. Dus die zorgen probeer ik een beetje los te laten

Ja... de uitvaart wordt heel heftig. Ik weet nog niet of die enkel met familie is of ook met vrienden. Gezien ze van niemand afscheid wilde nemen
Dat hoor ik nog wel

Het is iig de dag voordat ik naar de psych moet. Dus dat loopt wel los
Denk wel dat die begrafenis mij gaat breken en dat ik er niet goed op ga reageren.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 13:46:16 #185
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218001939
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 13:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel

Net even met mijn beste vriendin gebeld. Zij zit even in een heftige periode; zijn was ook vrienden en kraamperiode. Alleen ze heeft het uit mijn hoofd gepraat dat ik me niet zo erg zorgen om haar hoef te maken en als het wel zo is dat ik het hoor. Dus die zorgen probeer ik een beetje los te laten

Ja... de uitvaart wordt heel heftig. Ik weet nog niet of die enkel met familie is of ook met vrienden. Gezien ze van niemand afscheid wilde nemen
Dat hoor ik nog wel

Het is iig de dag voordat ik naar de psych moet. Dus dat loopt wel los
Denk wel dat die begrafenis mij gaat breken en dat ik er niet goed op ga reageren.
Goed om dus te zorgen dat je na de begrafenis de ruimte neemt voor alles wat zich aandient. Niets plannen behalve tijd voor jezelf. Rusten, haken, muziek luisteren, janken, schrijven, voor je uit staren, alles is goed als het voor jou goed voelt :*

Sterkte :*
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_218002327
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Goed om dus te zorgen dat je na de begrafenis de ruimte neemt voor alles wat zich aandient. Niets plannen behalve tijd voor jezelf. Rusten, haken, muziek luisteren, janken, schrijven, voor je uit staren, alles is goed als het voor jou goed voelt :*

Sterkte :*
Dank je wel... en idd... als ik thuiskom even voelen wat goed is
pi_218002346
Zo... vis net de rouwkaart uit de brievenbus. Klapt ineens hard erin. Niet normaal. Gelukkig kan ik met vrienden meerijden naar de begrafenis

Het stomme is dat heel mensen het me afraden... alleen het leven draait niet altijd om mij. Ik ga voor haar man en zoontje. Ik ga om mijn beste vrienden te steunen. En ja, ik raak uit evenwicht, maar daaruit red ik me ook wel weer... hopelijk.

En nu even thee en tranen
  zaterdag 21 juni 2025 @ 14:40:29 #188
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218002482
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... vis net de rouwkaart uit de brievenbus. Klapt ineens hard erin. Niet normaal. Gelukkig kan ik met vrienden meerijden naar de begrafenis

Het stomme is dat heel mensen het me afraden... alleen het leven draait niet altijd om mij. Ik ga voor haar man en zoontje. Ik ga om mijn beste vrienden te steunen. En ja, ik raak uit evenwicht, maar daaruit red ik me ook wel weer... hopelijk.

Alleen jij kan bepalen of de behoefte aan afscheid en steun geven opweegt tegen het eventuele uit evenwicht raken. En erop voorbereid zijn en rekening mee houden kan al enorm helpend zijn om het uit evenwicht raken te beperken :*
The madness all around us starts to take it's toll.
|| justdiggit.org ||
pi_218002493
quote:

Ik denk dat je zowiezo moet gaan en denk dat je spijt krijgt als je niet gaat. Het zal heel veel energie kosten.
Sterkte!

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 21-06-2025 14:58:37 ]
  Spellchecker zaterdag 21 juni 2025 @ 15:26:31 #190
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218002897
quote:

Je hoeft er gelukkig niet alleen naartoe; dat is fijn O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218005819
De emoties zijn nu wel even op

Zit nu rustig te haken met een filmpje op

Ben idd blij dat ik niet alleen hoef of met het OV moet.

En gelukkig maakt dit weer me erg vrolijk

Vanavond mezelf even dwingen goed voor mezelf te zorgen. Blijft een uitdaging. Alleen vandaag gaat het lukken

Toestanden
  Spellchecker zaterdag 21 juni 2025 @ 20:05:44 #192
197773 crew  maily
pi_218005880
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
De emoties zijn nu wel even op

Zit nu rustig te haken met een filmpje op

Ben idd blij dat ik niet alleen hoef of met het OV moet.

En gelukkig maakt dit weer me erg vrolijk

Vanavond mezelf even dwingen goed voor mezelf te zorgen. Blijft een uitdaging. Alleen vandaag gaat het lukken

Toestanden
Niet te ver vooruit willen plannen .... met kleine stukjes kom je er ook (een uurtje, vanavond). Morgen weer een dag. ^O^
pi_218005929
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:05 schreef maily het volgende:

[..]
Niet te ver vooruit willen plannen .... met kleine stukjes kom je er ook (een uurtje, vanavond). Morgen weer een dag. ^O^
Ja ik kijk puur waar ik zin in heb

Zit nu rustig. Schiet nergens mee op, maar ben wel ontspannen

Douchen is wel iets waar ik zin in heb. Even afkoelen en fris worden

Morgen is morgen. Zien we dan wel weer idd. Nog een dagje lekker weer (ja weet iedereen klaagt erover. Voor mij is dit puur genieten)
  Spellchecker zaterdag 21 juni 2025 @ 20:29:40 #194
197773 crew  maily
pi_218006177
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja ik kijk puur waar ik zin in heb

Zit nu rustig. Schiet nergens mee op, maar ben wel ontspannen

Douchen is wel iets waar ik zin in heb. Even afkoelen en fris worden

Morgen is morgen. Zien we dan wel weer idd. Nog een dagje lekker weer (ja weet iedereen klaagt erover. Voor mij is dit puur genieten)
Weet niet of ik dit al eens gevraagd heb, of iemand anders .....

zou jij baat hebben bij een hulphond? :@
pi_218006221
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:29 schreef maily het volgende:

[..]
Weet niet of ik dit al eens gevraagd heb, of iemand anders .....

zou jij baat hebben bij een hulphond? :@
Je bent niet de eerste. Zelfs hulpverleners hebben dat woord wel eens genoemd. Ik weet alleen niet waarom mensen zich dat afvragen?

Maar ik ben bang voor honden en ik wil geen dieren. Voor mezelf zorgen is al moeilijk zat en als je een dier in huis neemt moet je er goed voor zorgen. Die verantwoordelijkheid wil ik niet hebben.

Ben wel benieuwd waarom je die vraag stelt?
  Spellchecker zaterdag 21 juni 2025 @ 20:35:23 #196
197773 crew  maily
pi_218006237
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je bent niet de eerste. Zelfs hulpverleners hebben dat woord wel eens genoemd. Ik weet alleen niet waarom mensen zich dat afvragen?

Maar ik ben bang voor honden en ik wil geen dieren. Voor mezelf zorgen is al moeilijk zat en als je een dier in huis neemt moet je er goed voor zorgen. Die verantwoordelijkheid wil ik niet hebben.

Ben wel benieuwd waarom je die vraag stelt?
Duidelijk.
Omdat hulphonden soort van getraind zijn om jou gerust te stellen als jij onrustig/verdrietig bent.
pi_218006254
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:35 schreef maily het volgende:

[..]
Duidelijk.
Omdat hulphonden soort van getraind zijn om jou gerust te stellen als jij onrustig/verdrietig bent.
Dat begrijp ik wel ja. Nog nooit gevraagd waarom mensen dat vragen (beetje dom van me)
  Spellchecker zaterdag 21 juni 2025 @ 20:37:50 #198
197773 crew  maily
pi_218006268
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat begrijp ik wel ja. Nog nooit gevraagd waarom mensen dat vragen (beetje dom van me)
Nee is NIET dom.
pi_218006279
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:37 schreef maily het volgende:

[..]
Nee is NIET dom.
Naja... als je nieuwsgierig bent is vragen de beste strategie ;)
  Spellchecker zaterdag 21 juni 2025 @ 20:39:43 #200
197773 crew  maily
pi_218006283
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Naja... als je nieuwsgierig bent is vragen de beste strategie ;)
daarom vroeg ik het ook :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')