Kun je het opschrijven voor jezelf? Dan is de druk een beetje van de ketel ......quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan de crisisdienst bellen. Alleen even geen behoefte aan een vreemde
Om 11.00 komt mijn begeleider en als het niet gaat bel ik
Mijn omgeving is helaas al druk met andere dingen.
Ik sta er echt even alleen voor
Ik heb het wel met vrienden even over gesproken. Alleen wat ik echt voel en denk moet ik even bewaren tot morgen
Dat is wel een goede ja!quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je het opschrijven voor jezelf? Dan is de druk een beetje van de ketel ......
Huilen om een verlies is niet vreemd. Zeker niet bij een hulpverlener.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voel me echt heel eenzaam op het moment...
En het is heel raar als mensen gecondoleerd zeggen.
Moest vandaag huilen bij een hulpverlener.
Best vreemd
Wat is daar vreemd aan?quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Best vreemd
Wees blij dat het eruit komtquote:Op donderdag 19 juni 2025 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Best vreemd
Huilen mag. Nee huilen moet gewoon. Visualiseer even dat ik naast je zit, mijn armen om je heen sla en je gewoon even heel goed vast hou.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Best vreemd
Laat het vooral allemaal eruit, niks tegenhouden/opkroppen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie allemaal wel
Het is vreemd dat ik eigenlijk niks voel en heel erg veel tegelijkertijd.
Merk alleen dat ik erg moe ben en slecht geconcentreerd
Gelukkig houden de hulpverleners de vinger aan de pols
Ik weet gewoon niet wat ik moet voelen en denken. Ik weet niet wat oké is om te doen
Maar goed, leven bij het moment. Elk moment gewoon proberen de normale dingen te doen en meer kan ik niet...
Dank jullie wel
Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ben zo gewend om uit zelfbescherming alles in te houden... Probeer wel te voelen, maar het lukt me nietquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
Laat het vooral allemaal eruit, niks tegenhouden/opkroppen.
"Leeg" is ook een gevoel. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ben zo gewend om uit zelfbescherming alles in te houden... Probeer wel te voelen, maar het lukt me niet
Consequentie; kan niet slapen en kan ook niet huilen. Ik ben leeg
Dank je welquote:
Dan begrijpen ze het ook als je overloopt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Merk gewoon dat als ik erover praat dat ik moet huilen en dat vind ik met vrienden en mijn moeder niet zo heel erg (naja... ben er niet goed in, maar kan het voor mezelf rechtbreien) en dan is het al slikken en stikken met veel moeite. Alleen bij dames die ik eens per maand zie wil ik gewoon niet huilen of erover praten. Ze weten wat er speelt en ze begrijpen het.
Ja heb wel even die bevestiging nodig van een hulpverlener. Bel om half twaalf als ik dan nog niet ligquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:46 schreef Lienekien het volgende:
Maar die kunnen je hopelijk de moed inpraten om straks wel een slaappil te pakken en te gaan slapen.
Ik herken dat wel. Kreeg toen (naast Temazepam) Quetiapine voorgeschreven en dat heeft mij wel geholpen de eerste tijd door te komen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het besef komt een beetje bij beetje binnen.
Bizarre nachtmerries ook op het moment
Ik slik al twee soorten antipsychotica en spul om mijn emoties te stabiliseren...quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:52 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. Kreeg toen (naast Temazepam) Quetiapine voorgeschreven en dat heeft mij wel geholpen de eerste tijd door te komen.
Sorry, wist ik niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik slik al twee soorten antipsychotica en spul om mijn emoties te stabiliseren...
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Sorry, wist ik niet.
En desondanks bizarre nachtmerries?
Liever een sorry teveel dan een sorry te weinigquote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen?
Ben blij dat die middelen jou helpen/hielpen
Komt gewoon door alle emoties denk ik. Ga onrustig naar bed en droom onrustig
Is het ook. 99% van de nachten ben ik heel erg diep in slaap en weg. Zeker clozapine slaat me goed KO.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Liever een sorry teveel dan een sorry te weinig![]()
Toch wel apart dat je, ondanks die medicatie, dan toch nog zo onrustig slaapt (zei de leek).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |