5x werpen in 21 jaar: grote kans dat ze bij de eerste dekking 16 was of zoquote:Al vroeg vertrok Shen donderdagochtend met haar vijf kinderen (3, 8, 14, 15 en 24 jaar) vanuit Noord-Brabant naar Scheveningen.
Ga terug naar Brabant en keer nooit meer terug in Scheveningen.quote:Wat mij het meest raakt, is dat ik heb gezien dat de jongeren op dat moment helemaal niet aan het vechten waren. De situatie was rustig totdat de politie ineens hard ingreep. We zijn echt in een gevaarlijke situatie gebracht. De escalatie werd volledig veroorzaakt door het optreden van de politie en was in mijn ogen totaal onnodig
Dat is toch een prima vrouw in de alt-right wereld?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
5x werpen in 21 jaar: grote kans dat ze bij de eerste dekking 16 was of zo
En waarom ga je als je naar het strand wil met je kinderen naar het beruchte Scheveningen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is toch een prima vrouw in de alt-right wereld?
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ga terug naar Brabant en keer nooit meer terug in Scheveningen.
Aandachthoer bleef dus bewust hangen voor de sensatie.quote:[..] dat de politie meerdere keren heeft gewaarschuwd en op beelden op sociale media is ook te horen en te zien dat mensen worden verzocht om te vertrekken. [..]
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En waarom ga je als je naar het strand wil met je kinderen naar het beruchte Scheveningen?
Toen was het niet zo berucht.quote:Ik was er al twintig jaar niet geweest
Een van haar dochters is gesignaleerd:quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:37 schreef mackinac het volgende:
Noord-Brabant , dagje Scheveningen, Shen, 5 kinderen, 21 jaar er tussen. Ik heb bingo.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:04 schreef Dven het volgende:
Toch leuk dat er nog een echte Nederlander op de plaat staat[ afbeelding ]
Beruchte Scheveningen? Jij weet meer dan ik. Ok, het is geen Noordwijk of Zandvoort, maar volgens mij gebeurt daar normaal gezien niet zoveel?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Shen moet eens leren om minder hysterisch te doen. Een 24-jarige kan prima op 14- en 15-jarige gezinsleden letten.quote:Al vroeg vertrok Shen donderdagochtend met haar vijf kinderen (3, 8, 14, 15 en 24 jaar) vanuit Noord-Brabant naar Scheveningen. „Ik was er al twintig jaar niet geweest en het was voor ons de laatste vakantiedag, dus ik dacht: leuk voor mijn kinderen.’”
Maar leuk was het niet. Shen kwam middenin de chaos terecht. Haar jongste dochter van 3 en haar zoontje van 8 had ze bij zich, maar haar drie oudere kinderen waren verderop aan het voetballen.
„Mijn hart zat in mijn keel. In de chaos kon ik mijn andere kinderen niet meer bereiken. Ondanks mijn herhaalde smeekbeden om hulp, weigerde de politie mee te werken – ik werd zelfs weggeduwd terwijl ik mijn dochter in mijn armen had.”
Scheveningen met lekker weer is toch altijd al een magneet voor tokkies in allerlei soorten geweest, was 20 jaar geleden al zoquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Beruchte Scheveningen? Jij weet meer dan ik. Ok, het is geen Noordwijk of Zandvoort, maar volgens mij gebeurt daar normaal gezien niet zoveel?
Nee, maar voordat ME een charge uitvoert heb je doorgaans al een aanwijzing (soms letterlijk) of 40-45 gehad dat je er weg moet wezen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:31 schreef Het_Bokje het volgende:
Dus ik begrijp dat als er ergens in de openbare ruimte gereld/gevochten wordt, je je maar uit de voeten moet maken, want anders is het jouw schuld als je gewond raakt?
Nee ok.
Ik blijf binnen dit weekeind. (heel misschien het zolderkamerraam op een kier, maar ws. niet)
Hou ff op hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:31 schreef CarbonC het volgende:
Een regelrechte nachtmerrie, dat was het bezoek van Shen en haar vijf kinderen aan Scheveningen. Ze raakte met haar gezin verstrikt in de rellen van donderdagavond. Met haar 3-jarige dochtertje in haar armen werd ze weggeduwd en verloor ze in de chaos haar andere kinderen uit het oog. Pas rond middernacht vond ze hen weer terug. „Enorm traumatisch, we zijn echt in een gevaarlijke situatie gebracht.”
Nee, ik zou gewoon lekker blijven staan. Misschien ook nog even rustig in conclaaf gaan met een agent. Hebben ze op dat moment alle tijd voor.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:31 schreef Het_Bokje het volgende:
Dus ik begrijp dat als er ergens in de openbare ruimte gereld/gevochten wordt, je je maar uit de voeten moet maken, want anders is het jouw schuld als je gewond raakt?
Nee ok.
Ik blijf binnen dit weekeind. (heel misschien het zolderkamerraam op een kier, maar ws. niet)
Heb je beelden van die rellen gezien? Ik had gisteren even op TikTok meegekeken met iemand die daar filmde.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:45 schreef Caland het volgende:
Pas rond middernacht vond ze de rest terug
Die waren dus gewoon lekker mee aan het rellen
Ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:31 schreef CarbonC het volgende:
De geschrokken moeder zegt dat de politie met het optreden andere strandbezoekers, onder wie veel gezinnen, in gevaar heeft gebracht. „Wat mij het meest raakt, is dat ik heb gezien dat de jongeren op dat moment helemaal niet aan het vechten waren. De situatie was rustig totdat de politie ineens hard ingreep. We zijn echt in een gevaarlijke situatie gebracht. De escalatie werd volledig veroorzaakt door het optreden van de politie en was in mijn ogen totaal onnodig. Er is angst gezaaid waar dat niet nodig was, en mijn gezin is daarvan het slachtoffer geworden.”
Is ook gewoon zo druk (want er wonen 500.000 mensen tegenaan) dat alleen als je het leuk vindt om schouder aan schouder met wildvreemden op het strand te liggen, je er zin in hebt. Zandvoort en Hoek van Holland hebben dezelfde rol met Amsterdam en Rotterdam.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Scheveningen met lekker weer is toch altijd al een magneet voor tokkies in allerlei soorten geweest, was 20 jaar geleden al zo
Scheveningen is hartstikke veilig voor families. Is ook veel voor kinderen te doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:33 schreef CarbonC het volgende:
Nee gè het kien kut!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:37 schreef mackinac het volgende:
Noord-Brabant , dagje Scheveningen, Shen, 5 kinderen, 21 jaar er tussen. Ik heb bingo.
Er lopen ook wel veel tokkies in allerlei kleuren. Maar die liggen gewoon te chillen op het strand, met een koelbox.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Beruchte Scheveningen? Jij weet meer dan ik. Ok, het is geen Noordwijk of Zandvoort, maar volgens mij gebeurt daar normaal gezien niet zoveel?
Maar wanneer je je kinderen niet kunt vinden, denk ik dat je vanuit moederinstinct toch even wacht. Ook al is er een van 24 bij, je wil je kinderen niet in een gevaarlijke situatie achterlaten, lijkt mij.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar voordat ME een charge uitvoert heb je doorgaans al een aanwijzing (soms letterlijk) of 40-45 gehad dat je er weg moet wezen.
Er is wel een verschil tussen (Rand)stad en platteland.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:31 schreef Het_Bokje het volgende:
Nee ok.
Dat is ook wel weer waar. Maar zelfs ík (die nergens komt behalve 20km woon/werk), weet wel dat Scheveningen er niet op vooruit gegaan is de laatste jaren (welke stad wel dan), maar toch zou je verwachten er gewoon een rondje te kunnen wandelen, zeker in de wat toeristisere (???) gebieden. (stranden/boulevard).quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen (Rand)stad en platteland.
ik had meelij met haar tot ik dit lasquote:De geschrokken moeder zegt dat de politie met het optreden andere strandbezoekers, onder wie veel gezinnen, in gevaar heeft gebracht. „Wat mij het meest raakt, is dat ik heb gezien dat de jongeren op dat moment helemaal niet aan het vechten waren. De situatie was rustig totdat de politie ineens hard ingreep. We zijn echt in een gevaarlijke situatie gebracht. De escalatie werd volledig veroorzaakt door het optreden van de politie en was in mijn ogen totaal onnodig. Er is angst gezaaid waar dat niet nodig was, en mijn gezin is daarvan het slachtoffer geworden.”
Hoe moeten mensen buiten den haag weten dat scheveningen inmiddels een verrotte plek van onze samenleving is?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Laat je door hem niets wijsmaken joh. Scheveningen is niet verrot.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:49 schreef 111210 het volgende:
Hoe moeten mensen buiten den haag weten dat scheveningen inmiddels een verrotte plek van onze samenleving is?
Ach sommigen willen liever op hun muffe stinkzolder blijven en hebben dan weer een smoes.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Laat je door hem niets wijsmaken joh. Scheveningen is niet verrot.
Jaren gaan mensen daar in de zomer op het strand liggen, zwemmen, en drinken bij strandtentjes, zonder problemen.
Toch aardig dat de politie aangeeft dat bedtijd inmiddels allang begonnen is voor een 3 jarige. Wat doe je nog tussen alle hangjongeren? Ah ja je gemiste jeugd inhalen zeker.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:31 schreef CarbonC het volgende:
Met haar 3-jarige dochtertje in haar armen werd ze weggeduwd en verloor ze in de chaos haar andere kinderen uit het oog. Pas rond middernacht vond ze hen weer terug.
Ah ze hebben je thuis opgehaald en waren te druk om je weer thuis te brengen...ja dan snap ik het.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:31 schreef CarbonC het volgende:
„Enorm traumatisch, we zijn echt in een gevaarlijke situatie gebracht.”
Ah mevrouw had zeker drugs op en zulke grote ogen dat ze alles kon overzien. Misschien een baan aanbieden bij de politie? Voor nu;quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:31 schreef CarbonC het volgende:
De escalatie werd volledig veroorzaakt door het optreden van de politie en was in mijn ogen totaal onnodig. Er is angst gezaaid waar dat niet nodig was, en mijn gezin is daarvan het slachtoffer geworden.”
Tja je verwacht het niet. Tokkies gonna tok.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:31 schreef CarbonC het volgende:
Volgens de politie is er weldegelijk gewaarschuwd. „De groep werd snel groter waardoor ook de spanning verder toenam. Daarop is na overleg met de locoburgemeester besloten om de Mobiele Eenheid in te zetten”, legt de woordvoerder van de politie uit. „De jongeren gaven geen gehoor aan de sommaties om het gebied te verlaten.”
Hier gaat het al fout. Mevrouw probeert nu onbedoeld de politie de schuld te gevenquote:„Ik heb zelf geen agressie gezien bij de jongeren. Ik zag alleen groepen kinderen die gezellig met elkaar muziek luisterden en rondhingen.” Volgens Shen ging het pas mis toen de politie ingreep en de jongeren zich tegen hen keerden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |