quote:De verkoop van Tesla in Nederland is in april met bijna 74% gedaald, blijkt uit nieuwe registratiecijfers.
Ja, die liggen er bijna een jaar opquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is Tal. Was met een groep isreali's uit eten. Doen ze altijd op vrijdag avond en was uitgenodigt
Ik heb ze nog steeds nietquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, die liggen er bijna een jaar op
Al is er nu eentje stuk
Die komen ze de week erna fixen
quote:
Hier liggen er nog niet heel veel, maar dat komt omdat een groot deel nog sociale huurwoningen zijn.quote:
Wist serieus niet dat je een huis gekocht hadquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier liggen er nog niet heel veel, maar dat komt omdat een groot deel nog sociale huurwoningen zijn.
Dat was mijn huis voordat ik het kocht
Nicequote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:45 schreef Ama het volgende:
Zo bijna twee uur gepraat met mijn bovenbuurvrouw. We gaan volgend jaar gewoon samen naar Electric Callboy.
Ja toen ze net wegliep zei ze ook ik ga er gewoon vanuit dat je meegaat.quote:
Komt u hier vaker?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wist serieus niet dat je een huis gekocht had
En het mooie is: Musk gaat minder voor DOGE werken en meer voor Tesla. EN hij denkt dat dat gaat helpenquote:
Hey ik leef vaak onder een steen he dat mag toch bekend zijnquote:
Wordt wel tijd dat je zonnepanelen op je steen monteert, straks verdien je er niets meer aan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey ik leef vaak onder een steen he dat mag toch bekend zijn
Heb je al wel meegekregen dat 4be er weer is??quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey ik leef vaak onder een steen he dat mag toch bekend zijn
Hmmmm nu je het zegtquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wordt wel tijd dat je zonnepanelen op je steen monteert, straks verdien je er niets meer aan.
Wiequote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je al wel meegekregen dat 4be er weer is??
Jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wist serieus niet dat je een huis gekocht had
Toen had je al long-covid?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Zomer 2021
Ben er in december 2021 gaan wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |