abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217518542
Kaatje haakt af, zelf heb ik geen airfryer.
Wie waagt zich aan deze variatie op hasselback:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217518612
Ikke niet, beetje misselijk :+

Rook al de hele dag tijdens het tuinieren raar geurtje. Het leek wel dood beest. Her en der in de struiken eens gekeken, niks.

Loop ik net van voor naar achter, zie ik een bontje in het rozenperkje liggen ;( ben er dus op de heenweg gewoon langsgelopen. Dacht eerst pousse, vanwege de staart, maar het heeft kleine oortjes en een spitse snuit, waarschijnlijk een marter dus :{
Denk vergiftigd, bij de flats tegenover ons hebben ze last van ratten en op FB stond dat er gif was gestrooid.

Gemeente om 13 uur dicht. Dierenbescherming gebeld, doorverbonden met dierenambu. Die komen hier niet voor. Dus zelluf weghalen of wachten tot dinsdag de gemeente weer eens open is en die kunnen doorverwijzen. Denk dat ie tegen die tijd vergaan is :%
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_217518688
Jasses Syrena. :X

Huishoudhandschoenen aan? En met hulp van iemand ruimen?
Gedeelde smart is halve smart.
pi_217518696
Iew @Syrena Heb je geen huisdieren die er misschien van gaan eten? Want dat lijkt me niet gezond.
We have far more in common than that which devides us..
pi_217518721
Oh en er is geen kadaver ophaaldienst? Of overleg met dierenambu?
In de polder ligt wel eens een dood kalf of varken langs de dijk gewikkeld in zak te wachten op afhalen.
pi_217518853
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 16:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Iew @:Syrena Heb je geen huisdieren die er misschien van gaan eten? Want dat lijkt me niet gezond.
De poes houden we maar binnen inderdaad. Ik denk dat het gisteren overdag of vannacht is gebeurd.

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 16:18 schreef AnneX het volgende:
Oh en er is geen kadaver ophaaldienst? Of overleg met dierenambu?
In de polder ligt wel eens een dood kalf of varken langs de dijk gewikkeld in zak te wachten op afhalen.
De dierenambulance zei gemeente bellen. Die zijn dinsdag pas weer bereikbaar oO< Gemeente verwijst dan weer door naar een ophaler denk ik.

Mijn man wil 'm in de kliko mikken. Hij is alleen nog niet thuis, dus die heeft de situatie nog niet live gezien (en geroken) :+
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 2 mei 2025 @ 16:49:10 #7
63722 z80
I fink you freaky
pi_217518916
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 16:39 schreef Syrena het volgende:

[..]
De poes houden we maar binnen inderdaad. Ik denk dat het gisteren overdag of vannacht is gebeurd.
[..]
De dierenambulance zei gemeente bellen. Die zijn dinsdag pas weer bereikbaar oO< Gemeente verwijst dan weer door naar een ophaler denk ik.

Mijn man wil 'm in de kliko mikken. Hij is alleen nog niet thuis, dus die heeft de situatie nog niet live gezien (en geroken) :+
Het is/was een beschermd dier. Even de politie bellen met de vraag, wat er mee te doen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 16:55:06 #8
63722 z80
I fink you freaky
pi_217518952
Weer een dag met klusjes die al wat langer lagen. Kraan vervangen en stortbak van de wc van nieuwe rubbers voorzien. En de verzameling oude batterijen ingeleverd. Staat nog op te wachten een paar tl-buizen op afvoer.
De fiets ook even wat onderhoud gegeven. Hopelijk schakelt deze nu wel fatsoenlijk.
En de bosmaaier uitgelaten. Het weiland is weer wat meer toonbaar.

Mocht al het fruit in wording ook daadwerkelijk eetbaar/rijp fruit worden dan heb ik hulp nodig om het op te krijgen.

Zo nog even rondje sportschool. De beul geeft de training vandaag.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 17:05:48 #9
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217519020
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 16:49 schreef z80 het volgende:

[..]
Het is/was een beschermd dier. Even de politie bellen met de vraag, wat er mee te doen.
In een vuilniszak stoppen en in de kliko gooien...
pi_217519188
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 14:53 schreef Leintjeuh het volgende:

:W :*
pi_217519195
Chaotische Crazy Day Overleefd :% :s)

3 dg russss
pi_217519420
Hier ook weekend! Vanmorgen gemarteld bij de fysio, en in combinatie met die warmte vraagt dat om een rustige avond.
pi_217519538
Echt zo klasseloos, dat lapo-hunten
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_217519663
Kleinzieligheid is betreurenswaardig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 2 mei 2025 @ 18:27:13 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217519675
Klasseloosheid is wel nastrevenswaardig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217519678
@Syrena waarom niet de marter in de kliko?

@AnneX de kadaverophaaldienst rijdt niet voor wild en stuurt trouwens ook een rekening.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 2 mei 2025 @ 18:37:21 #17
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217519781
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 17:50 schreef Tuindier het volgende:
Hier ook weekend! Vanmorgen gemarteld bij de fysio, en in combinatie met die warmte vraagt dat om een rustige avond.
Fysiomartelbox ;(
Spoilers!
pi_217519808
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 18:27 schreef sigme het volgende:
@:syrena waarom niet de marter in de kliko?

@:annex de kadaverophaaldienst rijdt niet voor wild en stuurt trouwens ook een rekening.
Hij ligt er al in. RIP John ;(
pi_217519880
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 18:39 schreef Syrena het volgende:

[..]
Hij ligt er al in. RIP John ;(
Opgeruimd staat netjes.

Een levende marter stinkt trouwens ook indrukwekkend. Het beest zelf dus. Ik kan ze ruiken als ze in een boom zitten, of net gepasseerd zijn.
pi_217519899
Taalbeheersing is bewonderenswaardig.
  Moderator vrijdag 2 mei 2025 @ 18:49:52 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217519904
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 18:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt zo klasseloos, dat lapo-hunten
Goed dat je dat zelf ook inziet ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_217520614
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 18:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Fysiomartelbox ;(
Het is altijd zo’n mengeling van fijn en dat ik weet dat het helpt en ook blij dat ik meer mag of we iets extra’s proberen, en weten dat future me met de korte termijn gevolgen mag dealen.
pi_217520781
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 18:25 schreef sigme het volgende:
Kleinzieligheid is betreurenswaardig.
Oh dat heb ik met selectieve verontwaardiging.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_217520803
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 15:57 schreef AnneX het volgende:
Kaatje haakt af, zelf heb ik geen airfryer.
Wie waagt zich aan deze variatie op hasselback:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig! En lekker :9
  vrijdag 2 mei 2025 @ 21:09:13 #25
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217520930
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 20:24 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Het is altijd zo’n mengeling van fijn en dat ik weet dat het helpt en ook blij dat ik meer mag of we iets extra’s proberen, en weten dat future me met de korte termijn gevolgen mag dealen.
Precies dat. Ik moet echt enorm moeilijke oefeningen doen ook dit keer. Het doet nog pijn ook, waardoor ik nog minder met mijn dag kan doen. Mopper }:|

Doet jouw rug (toch) het wel al beter?
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')