SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De poes houden we maar binnen inderdaad. Ik denk dat het gisteren overdag of vannacht is gebeurd.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Iew @:Syrena Heb je geen huisdieren die er misschien van gaan eten? Want dat lijkt me niet gezond.
De dierenambulance zei gemeente bellen. Die zijn dinsdag pas weer bereikbaarquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:18 schreef AnneX het volgende:
Oh en er is geen kadaver ophaaldienst? Of overleg met dierenambu?
In de polder ligt wel eens een dood kalf of varken langs de dijk gewikkeld in zak te wachten op afhalen.
Het is/was een beschermd dier. Even de politie bellen met de vraag, wat er mee te doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
De poes houden we maar binnen inderdaad. Ik denk dat het gisteren overdag of vannacht is gebeurd.
[..]
De dierenambulance zei gemeente bellen. Die zijn dinsdag pas weer bereikbaarGemeente verwijst dan weer door naar een ophaler denk ik.
Mijn man wil 'm in de kliko mikken. Hij is alleen nog niet thuis, dus die heeft de situatie nog niet live gezien (en geroken)
In een vuilniszak stoppen en in de kliko gooien...quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Het is/was een beschermd dier. Even de politie bellen met de vraag, wat er mee te doen.
Fysiomartelboxquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:50 schreef Tuindier het volgende:
Hier ook weekend! Vanmorgen gemarteld bij de fysio, en in combinatie met die warmte vraagt dat om een rustige avond.
Hij ligt er al in. RIP Johnquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:27 schreef sigme het volgende:
@:syrena waarom niet de marter in de kliko?
@:annex de kadaverophaaldienst rijdt niet voor wild en stuurt trouwens ook een rekening.
Opgeruimd staat netjes.quote:
Het is altijd zo’n mengeling van fijn en dat ik weet dat het helpt en ook blij dat ik meer mag of we iets extra’s proberen, en weten dat future me met de korte termijn gevolgen mag dealen.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:57 schreef AnneX het volgende:
Kaatje haakt af, zelf heb ik geen airfryer.
Wie waagt zich aan deze variatie op hasselback:Grappig! En lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies dat. Ik moet echt enorm moeilijke oefeningen doen ook dit keer. Het doet nog pijn ook, waardoor ik nog minder met mijn dag kan doen. Mopperquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:24 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Het is altijd zo’n mengeling van fijn en dat ik weet dat het helpt en ook blij dat ik meer mag of we iets extra’s proberen, en weten dat future me met de korte termijn gevolgen mag dealen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |