SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De poes houden we maar binnen inderdaad. Ik denk dat het gisteren overdag of vannacht is gebeurd.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Iew @:Syrena Heb je geen huisdieren die er misschien van gaan eten? Want dat lijkt me niet gezond.
De dierenambulance zei gemeente bellen. Die zijn dinsdag pas weer bereikbaarquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:18 schreef AnneX het volgende:
Oh en er is geen kadaver ophaaldienst? Of overleg met dierenambu?
In de polder ligt wel eens een dood kalf of varken langs de dijk gewikkeld in zak te wachten op afhalen.
Het is/was een beschermd dier. Even de politie bellen met de vraag, wat er mee te doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
De poes houden we maar binnen inderdaad. Ik denk dat het gisteren overdag of vannacht is gebeurd.
[..]
De dierenambulance zei gemeente bellen. Die zijn dinsdag pas weer bereikbaarGemeente verwijst dan weer door naar een ophaler denk ik.
Mijn man wil 'm in de kliko mikken. Hij is alleen nog niet thuis, dus die heeft de situatie nog niet live gezien (en geroken)
In een vuilniszak stoppen en in de kliko gooien...quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Het is/was een beschermd dier. Even de politie bellen met de vraag, wat er mee te doen.
Fysiomartelboxquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:50 schreef Tuindier het volgende:
Hier ook weekend! Vanmorgen gemarteld bij de fysio, en in combinatie met die warmte vraagt dat om een rustige avond.
Hij ligt er al in. RIP Johnquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:27 schreef sigme het volgende:
@:syrena waarom niet de marter in de kliko?
@:annex de kadaverophaaldienst rijdt niet voor wild en stuurt trouwens ook een rekening.
Opgeruimd staat netjes.quote:
Het is altijd zo’n mengeling van fijn en dat ik weet dat het helpt en ook blij dat ik meer mag of we iets extra’s proberen, en weten dat future me met de korte termijn gevolgen mag dealen.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:57 schreef AnneX het volgende:
Kaatje haakt af, zelf heb ik geen airfryer.
Wie waagt zich aan deze variatie op hasselback:Grappig! En lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies dat. Ik moet echt enorm moeilijke oefeningen doen ook dit keer. Het doet nog pijn ook, waardoor ik nog minder met mijn dag kan doen. Mopperquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:24 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Het is altijd zo’n mengeling van fijn en dat ik weet dat het helpt en ook blij dat ik meer mag of we iets extra’s proberen, en weten dat future me met de korte termijn gevolgen mag dealen.
Zoals de grote opwinding dat Trump financiële voordelen uit zijn positie lijkt te halen terwijl de halve senaat dat al decennia doet.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh dat heb ik met selectieve verontwaardiging.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zoals de grote opwinding dat Trump financiële voordelen uit zijn positie lijkt te halen terwijl de halve senaat dat al decennia doet.
https://youtube.com/shorts/xvriwMCa7rE?si=RngyLLqzDKlMjr9nquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Gesponsord paasfeest, Trump bijbels, Trump crypto, je voor een miljoen inkopen op de inauguratie, abonnementen op het Witte Huis en het oor van de president aan kunnen schaffen, reclame door de president voor een merk auto's, een president die grof geld verdient aan het laten overnachten van de secret service in zijn eigen hotels en resorts. En dat zijn alleen nog maar een paar dingen die 100% zeker en in het openbaar zijn gebeurd.
But what about ... Ja, wat eigenlijk Jan?
Met zijn anti-Amerikaanse mosterdquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/xvriwMCa7rE?si=RngyLLqzDKlMjr9n
Bestrijd ik dit? Maar dat afgevaardigden in de senaat al decennia lang beter doen in hún investeringen dan de grootse beleggers, hoor ik weinig over.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Gesponsord paasfeest, Trump bijbels, Trump crypto, je voor een miljoen inkopen op de inauguratie, abonnementen op het Witte Huis en het oor van de president aan kunnen schaffen, reclame door de president voor een merk auto's, een president die grof geld verdient aan het laten overnachten van de secret service in zijn eigen hotels en resorts. En dat zijn alleen nog maar een paar dingen die 100% zeker en in het openbaar zijn gebeurd.
But what about ... Ja, wat eigenlijk Jan?
Obama charismatische en geliefd presidentquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/xvriwMCa7rE?si=RngyLLqzDKlMjr9n
Ja het blijft wel steeds stapjes beter gaan, ik kan al heel veel meer. Maar ik moet doseren, en rustig aan doen en dat vind ik heel lastig. Voor het eerst in mijn leven dat ik fysiek beperkt ben en dat duurt nu al maanden. Wil ook weer niet te veel klagen, want we gaan nog steeds voor volledig herstel.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Precies dat. Ik moet echt enorm moeilijke oefeningen doen ook dit keer. Het doet nog pijn ook, waardoor ik nog minder met mijn dag kan doen. Mopper
Doet jouw rug (toch) het wel al beter?
Whataboutism.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Bestrijd ik dit? Maar dat afgevaardigden in de senaat al decennia lang beter doen in hún investeringen dan de grootse beleggers, hoor ik weinig over.
Dat is wat je selectieve opwinding noemt, waar LHO het over had. Ik geef hem er een voorbeeld van om te weten of hij dat bedoeld.
Doseren is een van de moeilijkste dingen. Het komt vast goed uiteindelijkquote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:39 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ja het blijft wel steeds stapjes beter gaan, ik kan al heel veel meer. Maar ik moet doseren, en rustig aan doen en dat vind ik heel lastig. Voor het eerst in mijn leven dat ik fysiek beperkt ben en dat duurt nu al maanden. Wil ook weer niet te veel klagen, want we gaan nog steeds voor volledig herstel.
Nee, juist niet, de belastingbetaler betaalt nu niet daaraan mee.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Fijn dat je beetje bij beetje vooruit gaat @:Tuindier Alleen dat doseren he? Da's toch zo ontzettend lastig.
De zere rug gaat hier ook langzaam beter, maar wel veel te langzaam naar mijn idee.
Ook net kunnen doneren voor een uitje voor AZC bewoners (gisteravond lukte het steeds niet). Als het met de diverse inzamelingen zo doorgaat, kunnen straks alle AZC kinderen een dagje naar de Efteling, een dagje uit gesponsord door Faber
Er is een budget hiervoor (niet perse voor efteling maar voor musea bezoek of workshops). En nee, geen beloning voor slecht gedrag maar ter voorkoming van ellende.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, juist niet, de belastingbetaler betaalt nu niet daaraan mee.
Maar goed, omdat mensen van het AZC vorig jaar mensen hebben neergestoken op de kermis stuur je ze nu een dagje weg.
Eigenlijk beloon je dus slecht gedrag?
Lekker makkelijk weer op deze manier. Zo hoef je nooit een fatsoenlijk gesprek te voeren want "dat hou je nou eenmaal".quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat hou je bij een commentaar over selectief opwinden nu eenmaal.
Het gaat niet om dezelfde jongens. De jongeren die dit jaar zouden gaan, hebben niets misdaan hoor. Die hoeven niet te boeten voor wat anderen al dan niet gedaan hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, juist niet, de belastingbetaler betaalt nu niet daaraan mee.
Maar goed, omdat mensen van het AZC vorig jaar mensen hebben neergestoken op de kermis stuur je ze nu een dagje weg.
Eigenlijk beloon je dus slecht gedrag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |