Thanks!quote:Op maandag 5 mei 2025 09:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gefeliciteerd Whiskers!
Het is hier ook een mooie dag. Na 13 maanden wachten wordt vandaag eindelijk de overkapping gebouwd. Vorig jaar april werd het hout geleverd. Maar door het natte voorjaar en ons maandenlange project in de moestuin duurde het lang voor alles in de olie stond. In augustus was het al klaar. De bouwer had ook last van het weer dus die kwam niet aan ons project toe. Dit jaar is het nu twee keer verplaatst maar vandaag zijn ze er dusZe zijn om 7.30 begonnen en de liggers op het dak zitten er al bijna op.
Ruilen?quote:Op maandag 5 mei 2025 16:44 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb bij elkaar echt een waardeloos weekend
Vandaag zouden B en ik naar familie gaan, dus ik was bij B logeren en dan zouden we samen erheen gaan. Maar B z'n verkoudheid lijkt toch meer dan dat. Hij heeft vannacht de hele nacht liggen snurken alsof de heli van LHO op 10 meter overkwam, en toen ik op de bank ging proberen te slapen kwam hij me ijlend en wel zoekenik heb bij elkaar misschien 1,5u slaap gehad want toen hij klaar was met z'n koortsdromen kwam hij me wéér zoeken om te vragen of ik oma zou afbellen of hij.
Gelukkig zijn vandaag de winkels gewoon open dus ik heb een covidtest gehaald voor B (negatief; griep bestaat ook nog!) en ik zit nu maar te proberen om administratie voor vrijwilligerswerk te doen.
Ik snap niet hoe mensen dit doen?!
Hoe doen mensen dit als ze kinderen hebben die ze uit hun slaap houden?
Ik doe erg m'n best om geduld te hebben met B maar ik wil eigenlijk allemaal helemaal niet
Dank je!quote:Op maandag 5 mei 2025 08:30 schreef AnneX het volgende:
Oh kijk eens: @:Whiskers2009 is jarig: van Harte en een X leuke dag.
Voor jou straks ook de vlag uit en de bruggen versierd
Dank je wel!quote:Op maandag 5 mei 2025 11:28 schreef Candaasje het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb deze dagen oproepdienst van 9-21 uur. Het is gelukkig maar 2-3 keer per jaar dus ik mag eigenlijk niet klagen, maar ik vind het toch irritant. Sta liever gewoon ingeroosterd, nu weet ik bij wijze van spreken niet eens of ik eigenlijk wel tijd heb om te douchen![]()
Dus gister de 2 minuten stilte in de operatiekamer gehouden. Gelukkig in de ochtend nog wel lekker kunnen wandelen in het bos.
Vandaag kijken of het lukt om ook de voortuin van wat wildgroei te voorzien, boks @:Lonaa , weer even een inspectie te doen van de konijnenburcht die knaag&co fanatiek onder de grond aan het realiseren zijn, en nog wat prutsen aan het bureau op de werkkamer.![]()
Gefeliciteerd @:Whiskers !
En mooie stap verder @:Lucky_Strike
Dank je wel!quote:Op maandag 5 mei 2025 12:40 schreef borisz het volgende:
Gefeliciteerd Whisker
Gewandeld door Muziekwijk en Literatuurwijk te Almere. Helaas de saaiste wandeling tot nu toe.. Geen interessante architectuur. Weinig beelden. Het groen tja. Zoveel leuke wandelingen gedaan in Almere. Dit was echt niks.
Maar 2 mensen die echt kunnen onthouden hoe je heetquote:Op maandag 5 mei 2025 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
En sorry voor alle individuele bedankjes![]()
Ik zag 2 mentions, maar er bleken nog veel meer felicitaties te zijn. Superlief!
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vrijheidsklusje gedaan, nu uitpuffen met Lastof us.
Overigens zag ik monsterlijkere asperges op reddit, zeg maar de groente helemaal uit de klauwen geescaleerd, behoorlijk freaky.
Ik doe sowieso weinig konten als hetero manquote:
Ik ben nu idd maar op weg naar m'n eigen huis.quote:
Een goed liggend opklapbed? Dat staat minder in de wegquote:Op maandag 5 mei 2025 19:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben nu idd maar op weg naar m'n eigen huis.
B heeft vorig jaar z'n logeerbed weggedaan en we hebben afgesproken dat we er weer een logeerbed neer gaan zetten zodat een van ons in een andere kamer kan slapen. Hij had het voor ruimtebesparing weggedaan maar dan doet hij maar een bed met lades erin of zo.
Van harte!quote:Op maandag 5 mei 2025 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
En sorry voor alle individuele bedankjes![]()
Ik zag 2 mentions, maar er bleken nog veel meer felicitaties te zijn. Superlief!
ik zag in hun boekjeboekje dat jij je ook nog met het Eerste Noorse Leger bemoeid hebt van de weekquote:Op maandag 5 mei 2025 21:13 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd Whiskers!
Net thuis van een dagje Efteling. Zoals verwacht was het druk, daarom hebben we veel tijd besteed in het Sprookjesbos, Lavelaar en Diorama. Toch knap dat we nog steeds nieuwe dingen ontdekkener zijn zo veel mooie kleine details te vinden.
Die moet nog worden ontworpen en gebouwd. Hij kan 3 meter breed worden, plus een klein stukje de hoek om.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:40 schreef AnneX het volgende:
Mooi geworden Lucky & J.
Het wachten waard.![]()
En past de buitenkeuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |