Vergeef me mijn gebrek aan kennis, maar waren dat allemaal eerder ook wedstrijden die samen waren en daarna letterlijk werden opgesplitst?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat trucje is inmiddels toch al heel vaak gedaan?
Muscat Classic in Oman, Figuera Classic in Portugal, eerder al de Great Cadel Evans Great Ocean Great Road Race (oid).
Nee, ik bedoel het creëren van een "classic" eendagswedstrijd vlak voor of na een bestaande rittenkoers.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vergeef me mijn gebrek aan kennis, maar waren dat allemaal eerder ook wedstrijden die samen waren en daarna letterlijk werden opgesplitst?
En zelfs na dit trucje duurt de Vierdaagse nog steeds geen vier dagen.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat trucje is inmiddels toch al heel vaak gedaan?
Muscat Classic in Oman, Figueira Classic in Portugal, eerder al de Great Cadel Evans Great Ocean Great Road Race (oid).
Of het ingekort is maakt mij niet zoveel uit. Het is overduidelijk allemaal met het doel om meer ploegen en/of betere renners naar je koers (nu dus koersen) te halen omdat er op deze manier meer UCI punten te verdelen zijn.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:58 schreef Halcon het volgende:
In Oman is precies hetzelfde gebeurd. Wat nu de Muscat Classic heet was onderdeel van de Ronde van Oman. Die is met één dag ingekort en Muscat Classic is een aparte wedstrijd geworden.
Die Cadel Evans wedstrijd was ooit een afscheidswedstrijd voor Cadel Evans. Daarna vrij snel WT geworden, vast wel om te combineren met Down Under. Omdat het WT is, krijgen ze toch alle WT ploegen aan het vertrek.
Ronde van de Algarve is ook niet ingekort. Figueira Classic is er echt bij gekomen.
In Nederland doen ze precies het omgekeerde. Daar gaan losse wedstrijden een etappekoers in, zoals de Ster van Zwolle en de Ronde van Limburg.
Een saaie show, of ligt het aan mij?quote:Op maandag 12 mei 2025 21:45 schreef Mansjester het volgende:
In de Waaier was in de eerste paar weken toch ook op Eurosport op tv te zien op maandag? Nu alleen nog op YouTube.
Ja dat ook welquote:Op maandag 12 mei 2025 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een saaie show, of ligt het aan mij?
Het is niet echt een show maar een soort verkapte podcast die ze ook op tv willen uitzenden, wat natuurlijk een stuk minder werkt.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb dat sowieso een beetje met het oeverloze gelul over wielrennnen. Na de Giro etappe van zondag had ik de tv nog ff aan laten staan en hoe er tot in den treure geanalyseerd kan worden over een sprintritje gewonnen door Mads Pedersen…quote:Op maandag 12 mei 2025 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar Eddy is 25e op de lijst van punten volgens mijquote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
De revival is ingezet.
Ze maken het me ook wel heel makkelijk met hun eindeloze aaneenschakeling van wanprestaties.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:17 schreef Marcoss het volgende:
Ik zag dat Pistolero hier had gepost en wist dat het enkel over Visma kon gaan
Nog zo'n uitslag en hij staat in de subtop.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar Eddy is 25e op de lijst van punten volgens mij
Met dank aan zijn ontzettende knakenploeg. De laatste vijf kilometer zat er niemand in zijn buurt en moest hij alles alleen doen. Schoof in z'n eentje op van halverwege het peloton zo'n beetje, maar de koers was net wat te kort om nog helemaal vooraan te komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bini weer mokerslecht gepositioneerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |