Bohquote:
Bruhquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:51 schreef Evangelion het volgende:
De story, missies en de personages in GTA V waren slecht.
De meeste mensen spelen echter alleen free roam of online.
Fout, zie RDR2 trailers. Gameplay ziet er beter uit dan de trailers.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:50 schreef Gunner het volgende:
[..]
Maar geen gameplay. Dat ziet er niet vaak zo goed uit.
Benieuwd of Microsoft nog met een nieuwe consolegeneratie komt voor die tijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:05 schreef StateOfMind het volgende:
Ik denk dat Sony volgend jaar rond de release heel wat PS5 Pro's gaat verkopen.
Sowieso 1 voor mij.
Sowieso niet voor mei 2026.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Benieuwd of Microsoft nog met een nieuwe consolegeneratie komt voor die tijd.
Eind 2026 las ik op Gamer.nl.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sowieso niet voor mei 2026.
Dat wordt op zijn vroegst 2027, zo las ik vorige maand.
Dat is letterlijk nergens op gebaseerd. De game gaat geen 100 euro kosten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Eind 2026 las ik op Gamer.nl.
Game zelf zal ook wel minstens 100 piek gaan kosten, ik ga vast sparen
Nee honderd piek anders geen game!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is letterlijk nergens op gebaseerd. De game gaat geen 100 euro kosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De beste Xbox die je kan kopen is een PS5 Pro.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Benieuwd of Microsoft nog met een nieuwe consolegeneratie komt voor die tijd.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee honderd piek anders geen game!Haha nice Flodder is altijd +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
2 miljard aan ontwikkelingskosten en het feit dat ze kunnen vragen wat ze willen omdat mensen de game toch wel kopen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is letterlijk nergens op gebaseerd. De game gaat geen 100 euro kosten.
Ook 2 miljard is nergens op gebaseerd. Daar zijn geen bevestigde bronnen van.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
2 miljard aan ontwikkelingskosten en het feit dat ze kunnen vragen wat ze willen omdat mensen de game toch wel kopen?
Ja jij had het gister al door natuurlijk, gister die halve maanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:43 schreef Rnie het volgende:
DE MAAN STOND GOED!
IK HERHAAL
DE MAAN STOND GOED!
Inmiddels 18.298.244 weergaven, 4 uur geledenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:41 schreef Zipportal het volgende:
9.446.835 weergaven 2 uur geleden
IT'S OVER 9000
Niemand heeft het officieel gezegd maar je kan het zelf wel bedenken onder de huidige inflatie.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ook 2 miljard is nergens op gebaseerd. Daar zijn geen bevestigde bronnen van.
Waarom dan niet 200?
(hint, Rockstar heeft er meer baat bij als meer mensen het dag 1 kopen. 70 is gewoon een normale prijs en dat zal die dan ook kosten, met uitzondering van enige special editions).
Wilde, domme verhalen die uit context worden gegrepen.
Niemand heeft ooit gezegd, GTA gaat 100 dollar kosten. Niemand van Rockstar of TakeTwo. Weet je wie dat wel heeft gezegd? Een analyst van de industrie, die aangaf dat veel bedrijven het graag zouden zien dat Rockstar het voortouw neemt en GTA6 100 dollar maakt, zodat andere publishers dit ook kunnen doen.
Dus letterlijk 0,0 waarde.
Nintendo zijn een stel greedy bastards. Want ze weten dat Nintendo fans morons zijn die sowieso geld over de balk smijten. 90 euro voor een fysieke Mario Kart hahahaha flikker toch op. De casuals gaan dat er ook niet voor neertellen zodat hun kindje met de nieuwe Switch aan de slag kan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Niemand heeft het officieel gezegd maar je kan het zelf wel bedenken onder de huidige inflatie.
70 euro is allang geen normale prijs meer.
Nintendo heeft zijn prijzen ook al omhoog gegooid voor nieuwe games fysiek en digitaal. En dan denk je dat eentje die die pas volgend jaar uitkomt en iedereen voor in de rij zal liggen'gewoon' 70 piek blijft?
Wishful thinking.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:43 schreef Rnie het volgende:
DE MAAN STOND GOED!
IK HERHAAL
DE MAAN STOND GOED!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |