FIFA en COD moet je niet vergeten.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:01 schreef Rnie het volgende:
Ik vraag me oprecht af wat het percentage, van de huis tuin en keuken 30 plusser, is die aan online gamen doet.
Zit ineens te denken dat GTA V ook nog een PS3 game was. Moet je nagaan hoelang die game al mee gaatquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij was de prijs van een PS3 spel zo'n 20 jaar geleden ook al 60 euro. Ik heb laatste nog Kingdom Come Deliverance II op de PS5 nieuw gekocht voor 60 euro. Nog verder terug; toen ik nog een NES en SNES had betaalde ik voor mijn gevoel ook makkelijk 120 gulden voor een nieuwe game. Dat was in de jaren '80 en '90.
Dat games nu langzaam iets duurder worden is haast onvermijdelijk denk ik.
Deze is ook nicequote:
Iets minder upscale, iets betere textures wellicht. De Pro staat niet zover van base PS5 af, en de CPU is gelijk.quote:
Kan me nog goed herinneren toen ik voor het eerst de GTA6 trailer zag. Ik was 5 jaar en we hadden net een Commodore 64 aangeschaft. Ik had toen geen idee dat het 37 jaar later op een Playstation 5 uit zou komen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:33 schreef Momo het volgende:
Nee niet echt, 13 jaar doen over een game zou niet een goede norm zijn. Stel dat die ontwikkeling doorzet en GTA 7 pas weer 25 jaar later zou komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zit er minder tijd tussen GTA6 en GTA7. Dan kan ik het misschien in mijn leven nog spelen.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ingame he, dus niet eens in-engine ofzo.quote:
Onder welke steen leef jij je hele leven al joh.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:16 schreef MMaRsu het volgende:
Het is niet aan de consument om 'rekening te houden met een lange ontwikkeltijd'.
Dat is toch aan Rockstar zelf?
Daarnaast wat heb ik met inflatie te maken als de miljarden tegen de plinten klotsen bij Rockstar?
Waar heb je het overquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:48 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij je hele leven al joh.
quote:
Hou eens op appels met peren te vergelijkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:41 schreef raptorix het volgende:
Nog even terugkomend op die prijzen, dat is nog niks als je dat ziet bij een spel als War Thunder, kun je welliswaar gratis spelen, maar wil je daar een vliegtuig kopen dan betaal je iets van 7 tientjes.
Werk jij?quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee het is idd aan de consument om te rekening te houden met ontwikkeltijden, grote van ontwikkelteams, marketing kosten etc.we mogen gvd blij zijn dat ze een game maken voor ons.
Je lijkt wel 12 man, wat is 100 euro nou voor een game waar men verdomme jarenlang aan gewerkt heeft, blijf anders lekker uit het topic als je het niet wilt betalen, je voegd niks toe.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hou eens op appels met peren te vergelijken
Wat heeft dit ergens mee te maken?quote:
Godsamme man fuck off clown, ik ga het spel sowieso kopen, het spel wordt geen 100¤ en er is 0,0 bron voor. Dus hou op met deze psychologische onzin om jezelf en anderen voor te bereiden op een prijs die nergens op gebaseerd is.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je lijkt wel 12 man, wat is 100 euro nou voor een game waar men verdomme jarenlang aan gewerkt heeft, blijf anders lekker uit het topic als je het niet wilt betalen, je voegd niks toe.
Mijn God, als je zo in het leven staat zal je het wel moeilijk hebben om uberhaupt dingen te kopen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat heeft dit ergens mee te maken?
Het is niet aan de consument om een bedrijf winstgevend te maken, of om te zorgen dat er genoeg geld op de plank komt.
Dat is aan de ontwikkelaar.
Niemand is verplicht om Rockstar te steunen. Het feit dat ze games maken die met kop en schouder boven andere games uitsteken is de reden dat mensen het graag kopen.
Ik snap niet wat dat te maken heeft met de ontwikkelkosten etc. Dat is aan de uitgever/ontwikkelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |