Ik kan m'n column niet vinden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 04:15 schreef The_Verve het volgende:
Tong komt straks aanzetten met Hennie Meijer.
Nou nee, ik erger me er gewoon aan.quote:
Puskas. TOP-10 allertijden...................quote:
Op de foto speelde hij hier "illegaal" ze waren hem vergeten uit het buitenland over te schrijven en moesten 5 wedstrijden overspelenquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Op de foto speelde hij hier "illegaal" ze waren hem vergeten uit het buitenland over te schrijven en moesten 5 wedstrijden overspelen
Het blijft een log bureaucratische bond. Klein foutje. Ook iemand die dat doorspeelt aan de KNVB.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://www.hetamsterdams(...)pnieuw-voor-zsgowms/
Ja bij ons eerste mocht een speler niet meedoen omdat zijn spelerskaart nog niet verstuurt was, was een fout van de KNVB en dat gaven ze ook toe, maar toch moest hij 3 weken wachten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het blijft een log bureaucratische bond. Klein foutje. Ook iemand die dat doorspeelt aan de KNVB.Gebeurde ooit met onze trainer, qua verraden, die bleek een verkeerd papiertje te hebben of zoiets. Of dochter van vriendin die halverwege het seizoen weer wilde gaan spelen. Moest wachten tot het nieuwe seizoen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 04:15 schreef The_Verve het volgende:
Tong komt straks aanzetten met Hennie Meijer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |