Ach, je kan dus echt de oude en de nieuwe niet uit elkaar houden…quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is gewoon weer een Tesla. Ik kan me niet voorstellen dat veel leasers hier wild enthousiast van worden, voor hun nieuwe wagen.
Zelf rij ik een Audi EV. Dus daar ga ik geen commentaar op geven.
Als je gebruik wilt maken van FSD moet je eerst akkoord gaan dat je nergens recht op hebt en Tesla geen proces kan aanspannen als het fout gaat. Je hebt alleen recht op wat je eventueel krijgt van Tesla.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de schuldvraag (in Europa) als een volledig zelfrijdende auto een voetganger invalide of erger rijdt.
Dus gewoon rustig midden op de weg stoppen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, de auto gaat dan wel tot stilstand. Maar dat kan ook zonder een noodstop.
Ah ik had het niet over de accu duur etc etc, slechts dat Tesla een vrij lelijke auto is.....De voorkant van de gemiddelde Tesla schaar ik zelfs als 1 van de lelijkste elektrische autos op de markt, gecombineerd met het interne dashbord..... Desalnietmenin zal het best een technisch goede elektrische auto zijn.....Waarbij men die een Tesla rijd geen interesse heeft hoe het eruit ziet? Iets met dat een Multipla de meeste ruimte biedquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou pak je de oude Y tov de nieuwe en op de plaatjes die je post lijkt het inderdaad nog wat… maar ga eens bij de Audi dealer met eigen ogen kijken.
Of kijk deze review eens:
Bekijk deze YouTube-video
De meeste van die YouTube kanalen posten alleen de dingen die goed gaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:02 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik kan ook wat YouTube-filmpjes van vliegtuigcrashes, slechte landingen, autopilots die verkeerde besslissingen nemen etc. gaan bekijken en dan zeggen dat vliegen geen veilige manier van reizen is, maar dat zou dan geen beste conclusie zijn.
Tesla is geen Nokia. Maar blijf hopen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou we gaan wel zien wat deze geweldig compleet wilde nieuwe Y gaat brengen voor de verkoopcijfers van Tesla.
Nokia 2.0.
Nee.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:07 schreef Repentless het volgende:
[..]
Is het in de VS zo slecht gereguleerd? (Geen idee, heb me daar niet in verdiept).
Dat is toch gewoon weer een Tesla.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, je kan dus echt de oude en de nieuwe niet uit elkaar houden…
Hier is de nieuwe:
https://www.autoweek.nl/a(...)-flink-aan-de-prijs/
(Etron GT mag ik hopen dan, want die is wel mooi… gaat vaak stuk, maar heb je in ieder geval een mooie auto om naar te kijken)
Welke YouTube-kanalen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
De meeste van die YouTube kanalen posten alleen de dingen die goed gaan.
Nou ja eerlijk is eerlijk hij is ietsje minder lelijk dan die ik postte....quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon weer een Tesla.
Wat probeer je ons nu te verkopen?
[ afbeelding ]
Hoe spannend is dit, een facelift. Niet echt toch.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:12 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Als je in de VS een voetganger overhoop rijd is het bijna altijd hun eigen schuld.
Maar wat bedoelde je nou, welke YouTube-kanalen posten alleen de dingen die goed gaan, waarover?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:13 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Hoei, een puber kan dat nog vinden.
De goedkope Audi’s, zoals de Q4 zijn net als de goedkope Tesla’s niet de mooiste ontwerpen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ah ik had het niet over de accu duur etc etc, slechts dat Tesla een vrij lelijke auto is.....De voorkant van de gemiddelde Tesla schaar ik zelfs als 1 van de lelijkste elektrische autos op de markt, gecombineerd met het interne dashbord..... Desalnietmenin zal het best een technisch goede elektrische auto zijn.....Waarbij men die een Tesla rijd geen interesse heeft hoe het eruit ziet? Iets met dat een Multipla de meeste ruimte bied
Want Audi’s zijn niet direct herkenbaar als Audi? Kom op, wie hou je nu voor de gek?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon weer een Tesla.
Wat probeer je ons nu te verkopen?
[ afbeelding ]
Hoe spannend is dit, een facelift. Niet echt toch.![]()
Maar ja, word je hier nu wild enthousiast van, dat je denkt 'ik had eerst een ander wagen in de lease, maar deze gaat het helemaal worden, zo vernieuwend, ongelooflijk!'.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:14 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou ja eerlijk is eerlijk hij is ietsje minder lelijk dan die ik postte....
Haha! Een facelift is het.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Want Audi’s zijn niet direct herkenbaar als Audi? Kom op, wie hou je nu voor de gek?
Maar heb je nou een Etron GT? Of welke Audi?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar ja, word je hier nu wild enthousiast van, dat je denkt 'ik had eerst een ander wagen in de lease, maar deze gaat het helemaal worden, zo vernieuwend, ongelooflijk!'.
Of denk je 'Ik ga eens kijken wat er nog meer allemaal in mijn budget valt'?
Off topic.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar heb je nou een Etron GT? Of welke Audi?
Nee. Ik heb geen zin om jou dat te vertellen. Je mag bij jezelf nagaan hoe dat zou kunnen komen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Duidelijk. Je schaamt je ervoor om het te zeggen.
Zeker niet, Alhoewel de model S...Zoals Vem2012 bedoeld zeker een betere Grandcoupe betreft (Is het een Grandcoupe?) Dan nog heb ik veel moeite met de "Cockpit" van dit premium model....quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar ja, word je hier nu wild enthousiast van, dat je denkt 'ik had eerst een ander wagen in de lease, maar deze gaat het helemaal worden, zo vernieuwend, ongelooflijk!'.
Of denk je 'Ik ga eens kijken wat er nog meer allemaal in mijn budget valt'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |