Als jij denkt dat Tesla ineens door iedereen uitgekotst wordt, dan ligt dat aan jouw bubble. In mijn omgeving is Tesla gewoon Tesla gebleven.quote:
Moeten zij weten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Inmiddels is de meerderheid van de VS in shock.
Lees even terug.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar wat hebben ze dan voor nieuwe modellen op de NLse leasemarkt?
Dus omdat ik zeg dat Tesla niet meer sexy is zit ik in een bubble? Mooi man. Volgens de verkoopcijfers zitten wel meer mensen in mijn bubble.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Tesla ineens door iedereen uitgekotst wordt, dan ligt dat aan jouw bubble. In mijn omgeving is Tesla gewoon Tesla gebleven.
De bubble waar Tesla ineens uitgekotst wordt is de ultralinkse idioterie die het verschil niet weten tussen mannen en vrouwen en die denken dat Hamas vrijheidstrijders zijn die steun verdienen.
Geen ad hominem dus.
Gewoon: wie de schoen past…
BYD verkocht in het eerste kwartaal van 2025 39% meer dan het eerste kwartaal 2024.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De Taycan had in 2024 al de draai om de oren gekregen… lees je wel wat ik schrijf?
De daling van BYD en Tesla die op een lijn ligt is tov vorig kwartaal. BYD heeft immers in 2024 nog een flinke groei over de kwartalen meegemaakt.
Zijn geen facelifts geweest. Als ik naar mijn auto kijk: ok, lijkt veel op de ouder Model S, maar werkelijk alles onderhuids is anders.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:12 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja precies, ze krijgen al heel lang regelmatig een facelift!
81% minder verkocht in april.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Tesla ineens door iedereen uitgekotst wordt, dan ligt dat aan jouw bubble. In mijn omgeving is Tesla gewoon Tesla gebleven.
De bubble waar Tesla ineens uitgekotst wordt is de ultralinkse idioterie die het verschil niet weten tussen mannen en vrouwen en die denken dat Hamas vrijheidstrijders zijn die steun verdienen.
Geen ad hominem dus.
Gewoon: wie de schoen past…
Je poneert het als een feit, wat duidt op oogkleppen. Maar ik heb een beetje het gevoel als die laatste maanden voor de verkiezing in de VS toen op basis van berichten in de media ook hard werd gelachen over het aanstaande verlies van Trump.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:14 schreef Perox het volgende:
[..]
Dus omdat ik zeg dat Tesla niet meer sexy is zit ik in een bubble? Mooi man. Volgens de verkoopcijfers zitten wel meer mensen in mijn bubble.
Als je niet wil lezen wat ik schrijf, reageer dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
BYD verkocht in het eerste kwartaal van 2025 39% meer dan het eerste kwartaal 2024.
Dat noem jij een daling in de lijn van Tesla.
En BYD verkoopt niet alleen electrische auto's.
In het eerste kwartaal van 2025 verkocht BYD wereldwijd maar liefst 1.000.804 auto's. Dit is een indrukwekkende stijging van 59,81% ten opzichte van hetzelfde kwartaal in 2024
Nee, niet bepaald. Of vind jij een auto die een jaar op de markt is ‘oud’? Jij wisselt jaarlijks naar een nieuwe auto (sorry, dit is waarschijnlijk gemeen)?quote:
Ja de Y.quote:
We zien geen daling bij BYD in de lijn van Tesla.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je niet wil lezen wat ik schrijf, reageer dan gewoon niet.
Nee, helemaal niet. Maar jij hebt verdomd veel moeite om niet steevast te kiezen voor een stropop.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
81% minder verkocht in april.
Door ultra linkse idioten die het verschil niet weten tussen mannen en vrouwen en denken dat Hamas vrijheidsstrijders zijn die steun verdienen...
Aldus jouw bubbel...
Zo zie jij dus de potentiėle Tesla klanten.
Blijkbaar niet, want de verkoop is afgelopen maand nog verder ingezakt.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja de Y.
Maar is dat echt vernieuwend genoeg om de totaal ingezakte verkopen weer up to par te krijgen?
Plaid is vanaf 120k.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:20 schreef epicbeardman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Even goed bewijs dat Tesla NR1 is.
Benchmark tegen.
900pkAudi E-TRON RS van 130k
900pk Chinese Lotus van 120k
En de goddelijke 1000pk Tesla Model S Plaid 100k
Die chinese prul van een Lotus valt al uit wanneer de Tesla nog 39% over heeft.
Ik om de vier jaar. En mijn man om de vier jaar. Dus gemiddeld iedere twee jaar een nieuwe auto in lease. Want daar moeten de EV-verkopen het toch wel van hebben, van de leaserijder, en die kijkt iedere 4 jaar weer verder.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Of vind jij een auto die een jaar op de markt is ‘oud’? Jij wisselt jaarlijks naar een nieuwe auto (sorry, dit is waarschijnlijk gemeen)?
CNN wel…quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
We zien geen daling bij BYD in de lijn van Tesla.
Opeens zakt de verkoop van Tesla ineen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar jij hebt verdomd veel moeite om niet steevast te kiezen voor een stropop.
Ik vind die Y er gewoon weer uit zien als een Tesla. Zoals we al jaren kennen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want de verkoop is afgelopen maand nog verder ingezakt.
Dit zijn prijzen in de UK, zie filmpje op 35 seconden. Poste dit na het kijken van filmpje wilde niet terug.quote:
Dus zijn alle Tesla lijnen ‘nieuw’.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik om de vier jaar. En mijn man om de vier jaar. Dus gemiddeld iedere twee jaar een nieuwe auto in lease. Want daar moeten de EV-verkopen het toch wel van hebben, van de leaserijder, en die kijkt iedere 4 jaar weer verder.
Dus het zijn eigenlijk nog steeds dezelfde auto's, maar een heleboel dingen die je niet ziet hebben ondertussen een upgrade gehad.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zijn geen facelifts geweest. Als ik naar mijn auto kijk: ok, lijkt veel op de ouder Model S, maar werkelijk alles onderhuids is anders.
Beetje als de 911, zeker tot midden jaren 90.
Het enige wat wel een update nodig heeft is de accu in de 3/Y. Maar die komt later dit jaar.
Citeer in dat artikel eens de cijfers van het eerste kwartaal 2025.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
CNN wel…
https://edition.cnn.com/2(...)-intl-hnk/index.html
(En waarom praat je over jezelf in meervoud?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |