quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je weet dat ik dat nooit zou doen.Ik weet al direct bij wie je dat wel zou doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Het ruikt zo lekker buitenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds 18,7 buiten, lijkt wel zomer.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet al direct bij wie je dat wel zou doenHAHAHAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DE LUL.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Vanaf morgen is dat weer afgelopenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds 18,7 buiten, lijkt wel zomer.
#stinknavelquote:
Een beste krachtoefeningquote:
Oke, omdat je het zo lief vraagt.quote:
Wittegeit ??quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
190 kilo aan groene asperges erbij want ge wit ooit nooit nie.
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
Ik had best zonder deze informatie rustig verder kunnen leven.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
Dat niet alleen. Z’n zaad was zo goor dat ik met m’n nagels over m’n tong heb zitten schrapen omdat tandenpoetsen etc. niet hielp.
Ok.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
Dat niet alleen. Z’n zaad was zo goor dat ik met m’n nagels over m’n tong heb zitten schrapen omdat tandenpoetsen etc. niet hielp.
Alle opties zijn optioneelquote:
Ze is er weerquote:
Wel perfecte doorwaaitemperatuur.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:LTVDK
Janken met de lamp aan.
Zolang het maar droog blijftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |