Nou ga ik daar bij Naomi ook nog de hele tijd op letten....quote:Op maandag 5 mei 2025 21:06 schreef V. het volgende:
Toch (daar ben ik weer), vind ik het wonderbaarlijk hoe iemand woorden die beginnen met een B uit weet te spreken zonder haar geduckte bovenlip op de onderlip te zetten (kan ze niet meer).
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom dit seizoen 10 weken duurtquote:Op maandag 5 mei 2025 21:13 schreef TaMieke het volgende:
Dat gezeik over die cijfers is wel klaar. Jezus. Ga gewoon wat doen.![]()
En moeten we nog een hele week naar het schoonmaken/slopen kijken? Vind het een beetje traag.
Ik vond het gister gewoon saai.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom dit seizoen 10 weken duurt
Ik ook. Maar hoe ga je dadelijk een heel appartement verbouwen in 8 weken? En dan moeten ze dat appartement nog samen doen (en vast nog iets met het trappenhuis). Is toch niet te doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom dit seizoen 10 weken duurt
Eens. En die appartementen zijn ook nog eens giga hoog. Het zal mij benieuwen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ook. Maar hoe ga je dadelijk een heel appartement verbouwen in 8 weken? En dan moeten ze dat appartement nog samen doen (en vast nog iets met het trappenhuis). Is toch niet te doen?
Maar voor tv hadden ze deze eerste 2 weken wel wat in mogen korten.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ook. Maar hoe ga je dadelijk een heel appartement verbouwen in 8 weken? En dan moeten ze dat appartement nog samen doen (en vast nog iets met het trappenhuis). Is toch niet te doen?
Maar voor tv hadden ze deze eerste 2 weken wel wat in mogen korten.
Zou het zo zijn, dat ze het hem zovaak gevraagd hebben? Of blijft hij zelf in de herhaling vallen ondanks dat hij "zich er echt niet druk om maakt"?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
Inderdaad.
een echte aannemer gaat dat niet in 8 weken van scracht af klaarkrijgen. Laat staan 2 "amateurs".
Verder wordt het ook wel echt gerekt.
Waarschijnlijk hebben ze aan aan Mark een keer of 5 gevraagd "vertel nog eens over dat cijfer, dan kijken we wel waar je het beste uitkomt die laten we zien".
En dat doet Mark braaf, en nu lijkt het voor ons alsof ie maar niet ophoudt over z'n cijfer. (en hupsakee weer een aflevering vol, waar verder niets gebeurd).
mijn complotheorie brein denkt dat ze het vaak gevraagd hebben, zodat hij vaak antwoord geeft (telkens net anders). En dat ze dat expres allemaal erin hebben ge-edit, zo dat de mensen thuis gaan zeggen. "nee nee, het boeit je niks maar je houdt er niet over op!!! dus het boeit je heul erg!"quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zou het zo zijn, dat ze het hem zovaak gevraagd hebben? Of blijft hij zelf in de herhaling vallen ondanks dat hij "zich er echt niet druk om maakt"?
Als ze het zovaak gevraagd hebben, hadden ze het beter mogen editten. Ik weet ook nogsteeds niet waarom Anouk zo boos was, terwijl Mauritz helemaal geen moeite had met zn cijfer.
Maar goed, ik weet niet of ik het nog verder ga kijkenOf dat ik volgende week weer aanhaak.
En lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Dat drank karretje?quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik moet ook wel lachen nu om Naomi idd.
Over die botten tegen Ray: "Zijn dat die andere aannemers die jouw concurrent waren?"(of zoiets)
Ook wel grappig dat ze Ray even terugriep omdat zij wel een uitleg wildeZe moet het niet gaan overdrijven, ik begin me al een tikkie te ergerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Precies dat voelde ik ook al een beetje.... het is op zich wel grappig, maar het komt ietswat gemaakt over...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze moet het niet gaan overdrijven, ik begin me al een tikkie te ergeren
Ja het was er eerst maar één, maar ja meer adverteerders dus zal wel goed bekeken worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
2 reclame-blokken haalt het tempo ook wel uit de aflevering zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |