Vooral darkrooms naar het schijnt.quote:Op maandag 2 februari 2026 12:57 schreef Arnhemunited het volgende:
Heeft Lewis na Nicole Scherzinger ooit nog wel een relatie gehad?
Zou mij idd niks verbazen als hij na z'n F1-tijd uit de kast komt.quote:Op maandag 2 februari 2026 13:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vooral darkrooms naar het schijnt.
Die motte we niet @Zipportalquote:Op maandag 2 februari 2026 13:11 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Zou mij idd niks verbazen als hij na z'n F1-tijd uit de kast komt.
quote:Op maandag 2 februari 2026 12:57 schreef Arnhemunited het volgende:
Heeft Lewis na Nicole Scherzinger ooit nog wel een relatie gehad?
Ik heb er gelukkig geen verstand van, maar dat pak zit toch niet helemaal goed? De dame daarentegen ziet er zeer classy uitquote:
Normaal heeft hij van die Steve Harvey pakken. Dit ziet er voor zijn doen goed uit.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig geen verstand van, maar dat pak zit toch niet helemaal goed? De dame daarentegen ziet er zeer classy uit
Twee absolute grootheden van deze tijd. Past goed bij elkaar.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Blijkbaar gaat Lewis goed op plastic fantasic Kim Kardashian
Ik vind beide vergane glorie.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Twee absolute grootheden van deze tijd. Past goed bij elkaar.
Ik vind het ook niet verkeerd staan.quote:Op maandag 2 februari 2026 23:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Normaal heeft hij van die Steve Harvey pakken. Dit ziet er voor zijn doen goed uit.
Zo zien we het toch graag of waar heb je het eigenlijk over?quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:10 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Beneden te strak en boven te los, is mijn idee. Maar ik zei al, ik heb er geen verstand van gelukkig.
Over wie hebben we het?quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:10 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Beneden te strak en boven te los, is mijn idee. Maar ik zei al, ik heb er geen verstand van gelukkig.
Hij had een tijd geleden ook al een keer een pak aan wat niet paste. Stonden ze op het terras van de Rockefeller.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:10 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Ow nee....quote:
Een ferrari die gesloopt wordt door een Kardashianquote:Op maandag 9 februari 2026 15:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ow nee....
Krijgen we die fanbase ook naar de f1 toe?
DtS en keeping up with... straks door elkaar.
had even een mooi printscreentje gemaaktquote:Op donderdag 19 februari 2026 19:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
According to Kym Illman, Lando has broken up with his girlfriend
Probeer verrast te kijken.
quote:formula1-ModTeam
MOD
•
7m ago
•
emoji:formula-1-2018: Formula 1
This content has been removed as it is not allowed on the subreddit. Please check the off-topic/off-limits section of the rules for further information.
Dan maar een direct linkje hèquote:Op donderdag 19 februari 2026 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
had even een mooi printscreentje gemaakt
[..]
Heeft hij eerder een vriend gehad dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:20 schreef ondeugend het volgende:
Lando is gewoon gay dat weet bijna iedereen toch.
Nee hij heeft een vriendin gehad. Dat hij gay zou zijn is op niks gebaseerd.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Heeft hij eerder een vriend gehad dan?
Is dat een voorwaarde dan?quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Heeft hij eerder een vriend gehad dan?
Daar gaat het om inderdaad.quote:[b]Op woensdag 25 februari 2026 21:31
De toekomst wijst wel uit hoe het zit. Als hij maar gelukkig is.
quote:
Kon je de klok gelijk opzetten dat deze langs zou komen, haha.quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:46 schreef ondeugend het volgende:
[ x ]
[..]
Daar gaat het om inderdaad.
Het is natuurlijk allemaal prima. En er zijn wel meer signalen zoals zijn gille-tjes, gebaren en emoties.quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kon je de klok gelijk opzetten dat deze langs zou komen, haha.
Anyway, Lando moet lekker doen wat Lando wil.
Omdat je iemand geaardheid niet kan “zien” aan iemand. Dat lijkt me wiedes.quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het is natuurlijk allemaal prima. En er zijn wel meer signalen zoals zijn gille-tjes, gebaren en emoties.
Ik begrijp alleen niet dat sommige mensen het niet zien?
Doet zijn geaardheid ertoe?quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:58 schreef ondeugend het volgende:
Ik begrijp alleen niet dat sommige mensen het niet zien?
Ach en misschien is ook wel van beide kanten. Kan ook nog natuurlijk.
Als je even terug leest zie je dat het voor mij er helemaal niet toe doet. Het verbaast mij alleen niet dat hij van de vriendin af is.quote:
Nou dat ben ik echt niet met je eens. Vaak inderdaad niet maar soms ook wel. En dat mag toch gewoon.quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat je iemand geaardheid niet kan “zien” aan iemand. Dat lijkt me wiedes.
Ik vind het moreel gezien ook maar aan één persoon om daarover te beslissen en dat is hijzelf. En om iemand in een bepaald hokje te duwen vind ik eerlijk gezegd wat ver gaan.quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou dat ben ik echt niet met je eens. Vaak inderdaad niet maar soms ook wel. En dat mag toch gewoon.
Niemand beslist hier voor Norris. Het is een hardnekkig gerucht/roddel. Dat past in het Shownieuws topic.quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind het moreel gezien ook maar aan één persoon om daarover te beslissen en dat is hijzelf. En om iemand in een bepaalde hok te duwen vind ik eerlijk gezegd wat ver gaan.
Ik doe volgens mij niets tegen zijn zin. Dat jij het gay zijn kennelijk nog als in een hokje zitten ziet, vind ik meer zeggend.quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind het moreel gezien ook maar aan één persoon om daarover te beslissen en dat is hijzelf. En om iemand in een bepaalde hok te duwen vind ik eerlijk gezegd wat ver gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |