2048 , altijd in machten van 2 @Arceequote:Op donderdag 1 mei 2025 20:35 schreef heywoodu het volgende:
Hoera, zo te lezen is de wereldkampioen(e) van 2044 geboren
Of gisteren. Of eergisteren. Of helemaal nog niet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:41 schreef ZaZoe het volgende:
Max vader geworden op de sterfdag van mijn andere grote held 'Senna'
Opmerkelijk inderdaadquote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of gisteren. Of eergisteren. Of helemaal nog niet.
Anyway. Het 3e trimester vd zwangerschap van mejuffrouw Piquet is wat langer (geweest) dan te doen gebruikelijk![]()
Of ze loog in december, dat kan ook
Valt wel een klein beetje mee. Ze zei op 31 december 'i'm entering the third now' wat ik zou opvatten als 'ik nader het derde trimester'. Dus dan komt het prima uit. Het derde trimester stond toen voor de deur.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of gisteren. Of eergisteren. Of helemaal nog niet.
Anyway. Het 3e trimester vd zwangerschap van mejuffrouw Piquet is wat langer (geweest) dan te doen gebruikelijk![]()
Of ze loog in december, dat kan ook
Het derde trimester duurt normaliter geen 4 maanden hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Valt wel een klein beetje mee. Ze zei op 31 december 'i'm entering the third now' wat ik zou opvatten als 'ik nader het derde trimester'. Dus dan komt het prima uit. Het derde trimester stond toen voor de deur.
Nee, wel ongeveer 14 weken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het derde trimester duurt normaliter geen 4 maanden hoor
En ik zou 'to enter' niet vertalen of opvatten als 'naderen'![]()
Het was gisteren (en dus ook vandaag) meer dan 17 weken ná 31-12-2024quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee, wel ongeveer 14 weken.
En in deze context zou ik dat dus wel zo opvatten, als het om een zwangerschap gaat. De kans dat zij precies op die dag het derde trimester binnen stapte acht ik eigenlijk 0.
Ja dus naderde ze toen het derde trimester.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was gisteren (en dus ook vandaag) meer dan 17 weken ná 31-12-2024
Let's agree te disagree dan maarquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dus naderde ze toen het derde trimester.
Als het nog zomervakantie is zeg je toch ook 'i'm entering second grade' als je na de vakantie weer naar school moet. Dat zegt niet dat je exact die dag begint in je nieuwe klas, dat zegt dat het aanstaande is.
Ik vind het gewoon flauw om dat liegen te noemen.
Haha nee dat vind ik hetzelfde. Dus dan gaan we idd verder op het dikgedrukte.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Let's agree te disagree dan maar
En val je nou echt over het woordje 'loog'? Verander ik dat in 'ging wat creatief om met de waarheid'
Dat zou kunnen. Ik neem aan dat we het uiterlijk vanavond (NL-tijd) rond de eerste vrije training wel horen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha nee dat vind ik hetzelfde. Dus dan gaan we idd verder op het dikgedrukte.
![]()
Even buiten dit om. Zou de baby niet gewoon deze week geboren zijn en dat hij nog 1 nachtje extra met ze 'vrij' kreeg? Hij skipt enkel media dag. Ik weet alleen niet goed hoe zwaar ze daar aan tillen bij de FIA.
Ahwquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:09 schreef AgnesGru het volgende:
De kleine is geboren![]()
Lily is haar naam
https://www.ad.nl/show/ma(...)ndje-samen~a9c6fccd/
Simply Lovely natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:22 schreef koemleit het volgende:
Spreek je het uit als lillie of als lailie?
Simply Lilyquote:
En dan over een jaar de oer-Braziliaanse traditie van een mega, mega, mega over the top themafeest als het kind 1 jaar is.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zouden ze RBR de oer-Hollandse traditie doen van beschuit met roze muisjes?
Prima naamquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:09 schreef AgnesGru het volgende:
De kleine is geboren![]()
Lily is haar naam
https://www.ad.nl/show/ma(...)ndje-samen~a9c6fccd/
Vrijdag dacht ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima naam![]()
Maar wannéér is ze geboren?
Vorige week vrijdag? Of vandaag?quote:
Vandaag lijkt me sterk, aangezien Max al sinds gisteravond in Miami is.quote:
Ik denk niet vandaag. (omdat Max gisteren naar Miami is vertrokken en hij staat wel op de foto).quote:
Ik leef in een andere tijdzonequote:
True, althans: hij was gisteravond (onze tijd) onderweg naar Miami begreep ik. Maar pas een week later de geboorte bekend maken lijkt ook wat erg lang. Zeker in deze tijd van altijd en overal mensen met telefoons en social media.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Vandaag lijkt me sterk, aangezien Max al sinds gisteravond in Miami is.
Geen idee of het waar is, maar ik las net ergens dat men elkaar in Frankrijk kennelijk op 1 mei lelietjes-van-dalen (lily of the valley) geeft voor 'good luck', dus wie weet is de naam daar een verwijzing naar en is ze idd gisteren geboren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True, althans: hij was gisteravond (onze tijd) onderweg naar Miami begreep ik. Maar pas een week later de geboorte bekend maken lijkt ook wat erg lang. Zeker in deze tijd van altijd en overal mensen met telefoons en social media.
Dus ik verwacht inderdaad woensdag of donderdag.
Donderdagochtend/-middag en 's avonds zat Max alweer in het vliegtuig "schat, goed gedaan maar nu gaat pappa weer effe aan het werk"quote:
Papa gaat komend weekend aan de andere kant v/d wereld de 'nieuwe vloer' aanvegen met de restquote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Donderdagochtend/-middag en 's avonds zat Max alweer in het vliegtuig "schat, goed gedaan maar nu gaat pappa weer effe aan het werk"
De Nederlandse (vanwege Max en Kelly), Belgische (Max) en Braziliaanse (Kelly), denk ik.quote:
Lekker drietalig opvoeden nu ook lijkt mequote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De Nederlandse (vanwege Max en Kelly), Belgische (Max) en Braziliaanse (Kelly), denk ik.
Viertalig, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker drietalig opvoeden nu ook lijkt me
Ja over Frans twijfelde ik, hoe nuttig is dat nou eigenlijk in Monaco waar iedereen vast wel Engels spreekt, maar die andere drie sowieso lijkt me en Frans komt er dan vast wel een keer bijquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Viertalig, zou ik zeggen.
Nederlands, Portugees, Engels en Frans (want Monaco).
Tenzij de daddy curse echt bestaat.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:10 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Papa gaat komend weekend aan de andere kant v/d wereld de 'nieuwe vloer' aanvegen met de rest
quote:
Ligt eraan waar ze geboren is en of daar het ius sanguinis of het ius soli geldtquote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De Nederlandse (vanwege Max en Kelly), Belgische (Max) en Braziliaanse (Kelly), denk ik.
Heb ik gecheckt! Nederland en België sowieso jus sanguinis en Brazilië ook als Kelly is ingeschreven bij een Braziliaans consulaat.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Ligt eraan waar ze geboren is en of daar het ius sanguinis of het ius soli geldt![]()
Verder heeft Max een dubbele nationaliteit (Nederlands en Belgisch). Kelly niet als is ze geboren in Duitsland en heeft ze een Nederlandse moeder.
quote:"Gelukkig heb ik al een aantal dagen met mijn gezin doorgebracht nadat ze was geboren. Dat was geweldig."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |