Ik ben niet echt een hondenmens maar vind het altijd wel leuk om een kwartiertje met een hond te zitten of te spelen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb ook liever dat iemand de hond meeneemt dan het kind
En bij een hond vragen ze nog of het goed is dat ie mee komt. Bij een kind wordt daar maar vanuit gegaan dat het goed is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb ook liever dat iemand de hond meeneemt dan het kind
Een ouder die dat automatisch doet hoeft voor mij zelf eigenlijk ook niet meer mee te komen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En bij een hond vragen ze nog of het goed is dat ie mee komt. Bij een kind wordt daar maar vanuit gegaan dat het goed is.
Ik zit al de hele week lekker buiten onder de vlinderstruikquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wasssssaaaaaapppppp
Alles goed hierMet jou ook?
In deze praktische zin wel. Voor de rest zijn er wel wat verschillen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:15 schreef bitterbal het volgende:
vergelijken jullie nou honden met kinderen?
Oh!!quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit al de hele week lekker buiten onder de vlinderstruik
Gaat hard vandaagquote:High Temperature
26.6°C at 12:14
Jaquote:
quote:
Doe normaal, fuck de sneeuwquote:
Uiteraard, dan waardeer je je Thaise stek des te meer.quote:
Nou ja gelukkig heb je die struik voor als het gaat regenen, maar tochquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Deze week is dat niet zo erg
Vanaf het weekend wordt dat wat meer een probleem
Tegelijkertijd?quote:
Lekker groen hč de bossen inmiddels.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wandeling was net goed te doen, lekker in de bossen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |