SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch wel trots op jequote:Op woensdag 30 april 2025 20:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mijn eerste topickaapal die tijd dts eindelijk mijn eigen topic geopend
![]()
![]()
Leave @Kissingbird alonequote:Op woensdag 30 april 2025 20:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dit keer niet eens die rare vogel @:Kissingbird![]()
![]()
![]()
@SwJjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vooral niet maken. Nooit meer. Dan heeft bolken nooit meer zinTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wel mooi einde zoquote:Op woensdag 30 april 2025 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Vooral niet maken. Nooit meer. Dan heeft bolken nooit meer zin![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 20:34 schreef maily het volgende:
TBS-er Lotte (25) wil soms niet meer leven tot ze hond Oepsie ziet; ze maakt mijn leven hier dragelijker
Waar een Oepsie al niet goed voor is![]()
x 1000000
![]()
UrenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Natnekquote:Op woensdag 30 april 2025 20:47 schreef Helenattenek het volgende:
Teringharde topictitel
gehoorzamend aan de geboden!![]()
het leven is als sneeuwquote:Op woensdag 30 april 2025 20:47 schreef Shii het volgende:
Uren, dagen, maanden, jaren vliegen als een schaduw heen.
je kunt het niet bewaren
dank dat jij hier was
uren, dagen, maanden, jaren![]()
Lego set bouwen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe ik er nog een paar bijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tis weer watquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gefeliciteerd Jussie. Wederom de bolkking deze maandquote:
Hopelijk kan je der van slapenquote:
Thx Dottiequote:Op woensdag 30 april 2025 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Jussie. Wederom de bolkking deze maand![]()
![]()
Ach ja, het is zoals het isquote:Op woensdag 30 april 2025 21:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Het zou wat lullig zijn zo op de laatste dag van de maand.![]()
The beste bolkert tot nu toequote:
Ik heb niet zo vaak achter elkaar gewonnenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel in totaal aantalquote:Op woensdag 30 april 2025 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet zo vaak achter elkaar gewonnen![]()
![]()
Ja totaal wel maar zoveel maanden achter elkaar niet. Ben jij toch echt de enigste.quote:
@Haags was ook zo goeie maar volgens mij ook niet zovaak achter elkaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen jij en FF 3 keer achter elkaarquote:Op woensdag 30 april 2025 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja totaal wel maar zoveel maanden achter elkaar niet. Ben jij toch echt de enigste.
@:Haags was ook zo goeie maar volgens mij ook niet zovaak achter elkaar![]()
![]()
Binnen een minuut na de vorige post een berichtje postenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkquote:Op woensdag 30 april 2025 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Binnen een minuut na de vorige post een berichtje posten![]()
Is het een afkorting ofzo?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Binnen een minuut na de vorige post een berichtje posten![]()
Jip, niet zoveel als jij. Dus jij bent de kampioenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen jij en FF 3 keer achter elkaar
Dat hebben ze er hier van gemaakt was volgens mij eerst blokquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALLEMAAL!quote:Op woensdag 30 april 2025 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip, niet zoveel als jij. Dus jij bent de kampioen![]()
![]()
Nee niet allemaalquote:
What happened nou weer................................quote:Op woensdag 30 april 2025 21:05 schreef Shii het volgende:
Blijkbaar heeft @:SwJ de TT niet gerepareerd.![]()
Dit is wel een hele grote afwijking ipv maar 1 cijfertje, lol.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Een paar keer teveel op delete gedruktquote:Op woensdag 30 april 2025 21:16 schreef Sally het volgende:
[..]
What happened nou weer................................![]()
Dit is wel een hele grote afwijking ipv maar 1 cijfertje, lol.![]()
![]()
Kan gewoonquote:Op woensdag 30 april 2025 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Een paar keer teveel op delete gedrukt![]()
![]()
Precies, FF mag ook nog wel even benoemd worden in de lijst.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alleen jij en FF 3 keer achter elkaar![]()
![]()
Zeker, en laten we Speklap ook niet vergetenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Precies, FF mag ook nog wel even benoemd worden in de lijst.![]()
![]()
Tja, er is niet voor niets een Auto-titelchange en Auto-reeks dinges.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Een paar keer teveel op delete gedruktOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gewoon doorgaanquote:Op woensdag 30 april 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus maar goed, hoe moet het nu dan?![]()
Vooral doorgaan.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die kan er wat van hoorquote:Op woensdag 30 april 2025 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
kun jij ook salto's op je fiets?
net als @:Shii ?![]()
![]()
Hè wat?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
kun jij ook salto's op je fiets?
net als @:Shii ?Nee, kan alleen saai op twee wielen fietsen
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4928 / +167 / +173 / 10591 / 11822
2. Moeraskat / 1381 / +61 / +41 / 4522 / 5241
3. KillemWieft / 1171 / +36 / +24 / 513 / 810
4. Dr.Mikey / 1000 / +28 / +60 / 600 / 873
5. _UserName_ / 970 / +89 / +13 / 576 / 795
6. gebrokenglas / 734 / +26 / +97 / 2375 / 2857
7. hemarookworst / 709 / +19 / +48 / 1492 / 1883
8. Bally-b / 632 / +0 / +2 / 232 / 345
9. Lovely / 626 / +40 / +41 / 3081 / 3622
10. aeque / 611 / +106 / +15 / 2157 / 2569
11. devzero / 598 / +11 / +22 / 750 / 956
12. loveislikeakiss / 598 / +2 / +0 / 2503 / 2935
13. HappyCharly / 559 / +2 / +11 / 1599 / 1871
14. sp3c / 461 / +45 / +2 / 359 / 493
15. StevenHyde / 431 / +25 / +22 / 1766 / 2144
16. KoningWouter / 367 / +46 / +36 / 1190 / 1377
17. Pinnenmutske / 334 / +3 / +0 / 392 / 546
18. mario390 / 325 / +0 / +58 / 62 / 121
19. kree / 317 / +0 / +0 / 1074 / 1281
20. Fogel / 315 / +9 / +0 / 918 / 1177SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nee die is overbodig toch? Iedereen roept om Dot nou ok danquote:Op woensdag 30 april 2025 21:05 schreef Shii het volgende:
Blijkbaar heeft @:SwJ de TT niet gerepareerd.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja die is hier toch altijdquote:Op woensdag 30 april 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die is overbodig toch? Iedereen roept om Dot nou ok dan![]()
![]()
Iedereen euhhhh was er 1 en als sp3c hier is vragen ze sp3cquote:Op woensdag 30 april 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die is overbodig toch? Iedereen roept om Dot nou ok danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tjaquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja voor dat soort dingen is het toch een kleine moeitequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja tochquote:Op woensdag 30 april 2025 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor dat soort dingen is het toch een kleine moeite![]()
Ja gebeurd overal hoor. Kleine moeite.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gebeurd overal hoor. Kleine moeite.![]()
![]()
Gedicht van april ook al in de OP geplakt.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die is overbodig toch? Iedereen roept om Dot nou ok dan![]()
Nu doe ik het niet omdat SwJ besloten heeft het niet te doen. Kan ik niet tegenin gaan. Natuurlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker zo laten danquote:Op woensdag 30 april 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu doe ik het niet omdat SwJ besloten heeft het niet te doen. Kan ik niet tegenin gaan. Natuurlijk![]()
![]()
Ja komt vanzelf wel goed.tquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:41 schreef Shii het volgende:
Het komt wel goed, misschien ook meer over laten aan de users zelf.
Ik vond net een Leffe![]()
![]()
![]()
Hopelijk komt het dan ooit een keer goedquote:Op woensdag 30 april 2025 21:41 schreef Shii het volgende:
Het komt wel goed, misschien ook meer over laten aan de users zelf.![]()
![]()
maar laatste dag van de maand, ik heb 1779 verdiepingen gelopen buiten en nog 1151 verdiepingen op de stairmaster wat grofweg 8,8 km de hoogte in is
en ook een 2,2 km meer dan vorige maand
in totaal is het dit jaar dan 8944 verdiepingen, dus nog 1056 verdiepingen te gaan voor mijn doel van 10.000 verdiepingen dit jaar
vrees dat het er 20.000 wordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan makkelijkquote:Op woensdag 30 april 2025 21:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar laatste dag van de maand, ik heb 1779 verdiepingen gelopen buiten en nog 1151 verdiepingen op de stairmaster wat grofweg 8,8 km de hoogte in is
in totaal is het dit jaar dan 8944 verdiepingen, dus nog 1056 verdiepingen te gaan voor mijn doel van 10.000 verdiepingen dit jaar
vrees dat het er 20.000 worden![]()
![]()
Toe aan pensioen?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toe aan pensioen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alle users maken DTS dus....quote:Op woensdag 30 april 2025 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopelijk komt het dan ooit een keer goed
Misschien is niet iedereen even handig met een OP updaten maar laat het aan de users...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Alle users maken DTS dus....
Misschien is niet iedereen even handig met een OP updaten maar laat het aan de users...Maakt mij niet uit wie het doet. En ook al ben je blauw, dan ben je ook een userSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 18:42 schreef StevenHyde het volgende:
Waterfietsbolk (@:kissingbird)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
EINDELIJk
Hier kun je weer een paar maanden op teren en wij weer waterfietsgemisgenot lezen
quote:![]()
quote:![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Niet mee eens, want dan heb je ander rechten en laat je het niet over aan de users zelf. Maar goed mijn mening.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wie het doet. En ook al ben je blauw, dan ben je ook een user![]()
Gek vogeltjequote:Op woensdag 30 april 2025 21:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
EINDELIJk
Hier kun je weer een paar maanden op teren en wij weer waterfietsgemisgenot lezen
[..]![]()
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar denkt Kree anders overquote:Op woensdag 30 april 2025 21:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wie het doet. En ook al ben je blauw, dan ben je ook een user
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja wij kunnen helaas niet tussendoor een TT aanpassen...quote:Op woensdag 30 april 2025 21:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Niet mee eens, want dan heb je ander rechten en laat je het niet over aan de users zelf. Maar goed mijn mening.![]()
Gewoon op je beurt wachtenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja wij kunnen helaas niet tussendoor een TT aanpassen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Het gaat me niet om de TT, maar dat een mod de inhoud van de openingspost al aanpast. Dat kan een user zelf ook doen als de nieuwe maand begint.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja wij kunnen helaas niet tussendoor een TT aanpassen...![]()
oh en deze maand 614960 stapjes
ga er nog even 40 extra maken momentHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt, maar zie het probleem niet zo. Het moet aangepast worden en het is aangepast.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de TT, maar dat een mod de inhoud van de openingspost al aanpast. Dat kan een user zelf ook doen als de nieuwe maand begint.
De TT moet ook elke maand worden opgehoogd naar een nieuw seizoen. 9 van 10 users vergeet dat standaard en moet er alsnog worden 'ingegrepen'.![]()
en ben je nu helemaal afgetraind en een fitgirl?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
vrees dat het er 20.000 worden
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
WWaar men zich al niet druk om maakt pppffff echt hequote:Op woensdag 30 april 2025 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt, maar zie het probleem niet zo. Het moet aangepast worden en het is aangepast.
De TT moet ook elke maand worden opgehoogd naar een nieuw seizoen. 9 van 10 users vergeet dat standaard en moet er alsnog worden 'ingegrepen'.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Birdy
Ja wat boeit het wie het doet. Als het maar gedaan wordt.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt, maar zie het probleem niet zo. Het moet aangepast worden en het is aangepast.
De TT moet ook elke maand worden opgehoogd naar een nieuw seizoen. 9 van 10 users vergeet dat standaard en moet er alsnog worden 'ingegrepen'.
Veel te warm voor, en te onbelangrijkquote:Op woensdag 30 april 2025 21:55 schreef Dotteke het volgende:
W
[..]
Waar men zich al niet druk om maakt pppffff echt heWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:55 schreef Dotteke het volgende:
W
[..]
Waar men zich al niet druk om maakt pppffff echt heJa dat is de korte samenvattingquote:Op woensdag 30 april 2025 21:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja wat boeit het wie het doet. Als het maar gedaan wordt.![]()
![]()
Ik houd niet zo van die bemoeizucht en zou graag zien dat users zelf die gelegenheid zelf krijgen i.p.v. al bij voorbaat dat ingrijpen van een mod die hier niet eens mod.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
De TT moet ook elke maand worden opgehoogd naar een nieuw seizoen. 9 van 10 users vergeet dat standaard en moet er alsnog worden 'ingegrepen'.![]()
MK; voor al uw samenvattingen.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is de korte samenvattingWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bemoeizucht? Waarom til je hier zo zwaar aan? Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van die bemoeizucht en zou graag zien dat users zelf die gelegenheid zelf krijgen i.p.v. al bij voorbaat dat ingrijpen van een mod die hier niet eens mod.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Echt he.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Veel te warm voor, en te onbelangrijk
Heb je het weer warm?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
M’n voeten staan in brand ja. Zo even lekker douchen en dan is het weer oké. Vannacht ook al uit bed geweest om even snel te douchen.quote:
Story of my life.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh heerlijkquote:Op woensdag 30 april 2025 21:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker gewandeld vandaag en aan het water gezeten![]()
Hoe is het daaro?Ja hier gewoon werken, bolken en hopelijk nog een beetje zon meepakken
![]()
![]()
Ik til er niet zwaar aan, maar geef gewoon de ruimte aan de users i.p.v. alles al voorkauwen en invullen. Klaar!quote:Op woensdag 30 april 2025 21:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bemoeizucht? Waarom til je hier zo zwaar aan? Wat maakt het uit?![]()
![]()
Herkenbaar hoor. Ik lig 9 van de 10 dagen alleen onder een laken.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
M’n voeten staan in brand ja. Zo even lekker douchen en dan is het weer oké. Vannacht ook al uit bed geweest om even snel te douchen.
Story of my life.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Punt is dat je mod bent op je eigen subforum. Niet dat je als blauwe aanpast omdat het kan.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bemoeizucht? Waarom til je hier zo zwaar aan? Wat maakt het uit?Iedereen is een kutlultrut
Okéquote:Op woensdag 30 april 2025 21:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik til er niet zwaar aan, maar geef gewoon de ruimte aan de users i.p.v. alles al voorkauwen en invullen. Klaar!nou. Van mij mag je het ophogen om 0:00u
Nee ik sta er graag nog even 3u bij stil.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:00 schreef JustinK het volgende:
Ok ieder zn mening![]()
Kunnen we weer verder
Ahaquote:Op woensdag 30 april 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Punt is dat je mod bent op je eigen subforum. Niet dat je als blauwe aanpast omdat het kan.
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Punt is dat je mod bent op je eigen subforum. Niet dat je als blauwe aanpast omdat het kan.![]()
![]()
Ja lekkerquote:Op woensdag 30 april 2025 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee ik sta er graag nog even 3u bij stil.![]()
![]()
Voordeel van een mod is dat je overal mag modden. En wat erg zeg het gedicht van de winnaar in de OP zetten als @Grrrrrrrr hem hier plaats.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolken op de eerste plaats tochquote:Op woensdag 30 april 2025 21:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh heerlijkJa hier gewoon werken, bolken en hopelijk nog een beetje zon meepakken
![]()
![]()
Ah ik zie hier een mooi moment om mn mening te geven.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:00 schreef JustinK het volgende:
Ok ieder zn mening![]()
Kunnen we weer verderI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bolken op de eerste plaats toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik zie het probleem ook niet zoquote:Op woensdag 30 april 2025 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel van een mod is dat je overal mag modden. En wat erg zeg het gedicht van de winnaar in de OP zetten als @:Grrrrrrrr hem hier plaats.maar goed.
Ik snap het standpunt verder wel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zal jouw eens mijn mening gevenquote:Op woensdag 30 april 2025 22:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ik zie hier een mooi moment om mn mening te geven.![]()
![]()
Neem het podium maar schatjequote:Op woensdag 30 april 2025 22:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ik zie hier een mooi moment om mn mening te geven.
Ho ho, eerst Amyquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wacht vol spanning af, jij ook?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heel hard ja.. en er zit idd geen zout opquote:Op woensdag 30 april 2025 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat een harde ongezouten mening?![]()
![]()
Geef een ander gewoon de kans om dat te doen i.p.v. dat jij het al een dag van tevoren doet terwijl je hier helemaal niet meedoet om de punten. Maar oké wat erg zeg. Laat gewoon de ruimte aan de users hier in DTS om dit te regelen. Je speelt niet mee, maar je pakt wel de kans om hier te modden als het je uitkomt. En nu mimimi doen als er commentaar op is.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel van een mod is dat je overal mag modden. En wat erg zeg het gedicht van de winnaar in de OP zetten als @:Grrrrrrrr hem hier plaats.![]()
Ik kan niet wachten!quote:Op woensdag 30 april 2025 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning af, jij ook?![]()
Sorry maar ik moet zo hard lachen om je ‘mimimi’ mijn man zit me echt heel raar aan te kijken nu.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Geef een ander gewoon de kans om dat te doen i.p.v. dat jij het al een dag van tevoren doet terwijl je hier helemaal niet meedoet om de punten. Maar oké wat erg zeg. Laat gewoon de ruimte aan de users hier in DTS om dit te regelen. Je speelt niet mee, maar je pakt wel de kans om hier te modden als het je uitkomt. En nu mimimi doen als er commentaar op is.
Maar jouw mening hadden we alquote:Op woensdag 30 april 2025 22:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan maar beter m'n mond houden.![]()
![]()
nee nog steeds viesdikquote:Op woensdag 30 april 2025 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en ben je nu helemaal afgetraind en een fitgirl?
en komende 2 dagen bier zuipen dus ga nog lekker opblazenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dus je hebt wél een meningquote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee nog steeds viesdik
en komende 2 dagen bier zuipen dus ga nog lekker opblazenjokkebrok
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry maar ik moet zo hard lachen om je ‘mimimi’ mijn man zit me echt heel raar aan te kijken nu.
![]()
![]()
![]()
weeg een kilo meer dan vorige maandquote:
maar vandaag wel 60 kilo 8x gebenchpressed dus zondag 65 proberenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Spieren wegen meer dan vettttquote:Op woensdag 30 april 2025 22:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weeg een kilo meer dan vorige maand
maar vandaag wel 60 kilo 8x gebenchpressed dus zondag 65 proberen
En: goed bezig
fb een optie om het aan te kaarten?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Geef een ander gewoon de kans om dat te doen i.p.v. dat jij het al een dag van tevoren doet terwijl je hier helemaal niet meedoet om de punten. Maar oké wat erg zeg. Laat gewoon de ruimte aan de users hier in DTS om dit te regelen. Je speelt niet mee, maar je pakt wel de kans om hier te modden als het je uitkomt. En nu mimimi doen als er commentaar op is.
verrassendquote:
Maakt niet uitquote:Op woensdag 30 april 2025 22:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Maar ik denk dat die niet populair is bij bepaalde mensen![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jammer dat je geen mening hebt, maar dat hoeft ook niet![]()
de mening van een ander
![]()
Boeiend.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Maar ik denk dat die niet populair is bij bepaalde mensen
Mij maakt het geen kont uit. Is vast ook geen populaire mening.begrijp allebei de kanten.
Je hoeft niet altijd over alles hetzelfde te denken.
En een niet populaire mening is ook een mening.
Ik snap wel wat Shii bedoelt, maar snap ook wel dat Dotteke gelijk het gedicht erin plakt, anders kan het wel eens tussen de bolken verdwijnen.
Alleen graag de rest van de felicitaties aan Justins adres pas na 0:00 uur om geen onheil over hem af te roepenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja ik ben tenslotte morgen pas jarigquote:Op woensdag 30 april 2025 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik snap wel wat Shii bedoelt, maar snap ook wel dat Dotteke gelijk het gedicht erin plakt, anders kan het wel eens tussen de bolken verdwijnen.
Alleen graag de rest van de felicitaties aan Justins adres pas na 0:00 uur om geen onheil over hem af te roepen![]()
![]()
jongens korte vragen voor vriendenboekje
heb al naam leeftijd lievelingskleurHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben je echt morgen jarig?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik ben tenslotte morgen pas jarigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker taart etenquote:Op woensdag 30 april 2025 22:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik ben tenslotte morgen pas jarig
Ik heb hier geleerd dat we alleen een afspraak kunnen maken als iedereen het er mee eens is.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Boeiend.
Mij maakt het geen kont uit. Is vast ook geen populaire mening.begrijp allebei de kanten.
Je hoeft niet altijd over alles hetzelfde te denken.
En een niet populaire mening is ook een mening.
Voor de rest bepaalt SwJ
Goh, waarom?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
fb een optie om het aan te kaarten?![]()
Wat wil je later worden?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb al naam leeftijd lievelingskleur
Wat is het leukste om samen te doen?
Lievelings eten
Lievelingsdier
Lievelingsmuziek
Wat ik leuk vind aan jou is…Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Film, muziek, gerechtquote:Op woensdag 30 april 2025 22:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
heb al naam leeftijd lievelingskleurI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Oh dan ben ik overmorgen alweer jarigquote:Op woensdag 30 april 2025 22:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik ben tenslotte morgen pas jarig
dier is wel een goedequote:Op woensdag 30 april 2025 22:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat wil je later worden?
Wat is het leukste om samen te doen?
Lievelings eten
Lievelingsdier
Lievelingsmuziek
Wat ik leuk vind aan jou is…
is het veld naast de foto dus moeten korte antwoorden passenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gaat hardquote:Op woensdag 30 april 2025 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dan ben ik overmorgen alweer jarig![]()
![]()
Lekker zeuren over Dot omdat ze een gedicht in de TT zet pfoe pfoe lekker druk over maken hoor.
zeuren over een andere mod die hier de tt een aantal keren veranderd heeft is blijkbaar wel oke
Kleur ogenquote:Op woensdag 30 april 2025 22:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dier is wel een goede
is het veld naast de foto dus moeten korte antwoorden passen
WensWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
OKÉ IS GOEDquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij pakt gewoon je kans om nu over iemand anders te zeuren. pfoe pfoe lekker druk maken hoor.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:17 schreef Kissingbird het volgende:
Lekker zeuren over Dot omdat ze een gedicht in de TT zet pfoe pfoe lekker druk over maken hoor.
zeuren over een andere mod die hier de tt een aantal keren veranderd heeft is blijkbaar wel oke![]()
![]()
Kut, dus ik mag niet Zwitserland zijn nu?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb hier geleerd dat we alleen een afspraak kunnen maken als iedereen het er mee eens is.
Voor de rest bepaalt SwJWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mimimimimiquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mimimi nog wel, nou het is meerquote:Op woensdag 30 april 2025 22:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Geef een ander gewoon de kans om dat te doen i.p.v. dat jij het al een dag van tevoren doet terwijl je hier helemaal niet meedoet om de punten. Maar oké wat erg zeg. Laat gewoon de ruimte aan de users hier in DTS om dit te regelen. Je speelt niet mee, maar je pakt wel de kans om hier te modden als het je uitkomt. En nu mimimi doen als er commentaar op is.![]()
Wat maak je je druk zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan er alleen maar heel hard omquote:![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
MimimimimiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik geef je gewoon terug wat ik zie. Je klaagt eerst over een mod.. dan blijkt het gaat over dot. paar berichten ook nog maar gelukkig zit het allemaal niet hoogquote:Op woensdag 30 april 2025 22:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij pakt gewoon je kans om nu over iemand anders te zeuren. pfoe pfoe lekker druk maken hoor.![]()
9immer zeuerenquote:Op woensdag 30 april 2025 22:17 schreef Kissingbird het volgende:
zeuren over een andere mod die hier de tt een aantal keren veranderd heeft is blijkbaar wel okeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stel je voor hij wordt nog ingehaaldquote:Op woensdag 30 april 2025 22:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Alleen graag de rest van de felicitaties aan Justins adres pas na 0:00 uur om geen onheil over hem af te roepen
Hmmm ik weet niet of neutraal ook een optie was. Maar ja, dan kun je net zo goed de mening van de rest delenquote:Op woensdag 30 april 2025 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kut, dus ik mag niet Zwitserland zijn nu?
Welke danquote:Op woensdag 30 april 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmmm ik weet niet of neutraal ook een optie was. Maar ja, dan kun je net zo goed de mening van de rest delen
Dat mag niet volgens sommigenquote:Op woensdag 30 april 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmmm ik weet niet of neutraal ook een optie was. Maar ja, dan kun je net zo goed de mening van de rest delen![]()
Zin inquote:Op woensdag 30 april 2025 22:22 schreef JustinK het volgende:
Lijkt wel een kree discussie. Gaat het er morgen nog steeds over
Namen graagquote:
Die kans acht ik niet zo groot, eerder dat hij wordt aangereden door een bus ofzoquote:Op woensdag 30 april 2025 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stel je voor hij wordt nog ingehaaldI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dit komt inderdaad wel vaker terug. Maar hier is het wantrouwen tegen bepaalde mensen wat dieper dan het drama van kreequote:Op woensdag 30 april 2025 22:22 schreef JustinK het volgende:
Lijkt wel een kree discussie. Gaat het er morgen nog steeds over![]()
Maar dat kost toch geen punten?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die kans acht ik niet zo groot, eerder dat hij wordt aangereden door een bus ofzo![]()
Oja nou laat maar. Dan ben ik het met jou eens.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, eigenlijk moet je alleen je eigen mening delen en dan hopen dat die hetzelfde als die van de rest isquote:
Op zijn zolderkamerquote:Op woensdag 30 april 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die kans acht ik niet zo groot, eerder dat hij wordt aangereden door een bus ofzo
En ik met jouquote:Op woensdag 30 april 2025 22:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja nou laat maar. Dan ben ik het met jou eens.![]()
![]()
Wacht wat? Ik mis hier een stukje geschiedenis denk ikquote:Op woensdag 30 april 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit komt inderdaad wel vaker terug. Maar hier is het wantrouwen tegen bepaalde mensen wat dieper dan het drama van kree
Gelukkig ben jij er om me terecht te wijzen als ik wat post.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik geef je gewoon terug wat ik zie. Je klaagt eerst over een mod.. dan blijkt het gaat over dot. paar berichten ook nog maar gelukkig zit het allemaal niet hoog![]()
![]()
Of snel bijstellen als je merkt dat het een verkeerde gok was.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk moet je alleen je eigen mening delen en dan hopen dat die hetzelfde als die van de rest isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan gewoon, we zitten hier tenslotte in ONZquote:Op woensdag 30 april 2025 22:22 schreef JustinK het volgende:
Lijkt wel een kree discussie. Gaat het er morgen nog steeds over
Of wil jij het liever ergens anders over hebben? Zo ja, vertel dan maar
Ik zeg bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
heb dan de ballen en benoem wat je dwars zit ipv de stemmingmakerij wat je nu al een paar keer doet.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit komt inderdaad wel vaker terug. Maar hier is het wantrouwen tegen bepaalde mensen wat dieper dan het drama van kreeSmile, it's free therapy.![]()
Sja, ik kan daar weinig meequote:Op woensdag 30 april 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit komt inderdaad wel vaker terug. Maar hier is het wantrouwen tegen bepaalde mensen wat dieper dan het drama van kree![]()
Een vliegtuig dat neerstort was wellicht een beter voorbeeldquote:
De situatie in Oost-Timor!quote:Op woensdag 30 april 2025 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan gewoon, we zitten hier tenslotte in ONZ
Of wil jij het liever ergens anders over hebben? Zo ja, vertel dan maar![]()
![]()
Ik snap het niet, over wat gaat dit.quote:
Ik las wel iets over India en Pakistan, twee landen met kernwapensquote:
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een vliegtuig dat neerstort was wellicht een beter voorbeeldik ben niet van plan om morgen neer te storten
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ook altijd gezellig daarquote:Op woensdag 30 april 2025 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik las wel iets over India en Pakistan, twee landen met kernwapens![]()
![]()
Ben bezigquote:I'm surrounded by morons!
Ik zeg Bolk terugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: