Dat zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh misschien is dat wel waarom mensen mij soms bellen op m'n werktelefoon met vraag of ik geprobeerd had ze te bereiken
*Zompige melkbroodballetjes haatuurtjequote:Op woensdag 30 april 2025 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat het haten op zompige broodballetjes uurtje weer geopend is.
Ik neem onbekende nummers niet eens meer op. Als het belangrijk is spreken ze maar wat in.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen.
Ik werd zelf de afgelopen weken ook meermaals gebeld door een bandje, telkens een ander 06 nummer. Maar ik ken dit fenomeen dus ik neem niet de moeite om iets naar die nummers te sturen/bellen.
Begon hier vorige week met eentje. Inmiddels heb ik 2 appjes en een paar telefoontjes gekregen.
*checkt schemaquote:Op woensdag 30 april 2025 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bedankt nog!quote:Op woensdag 30 april 2025 13:19 schreef essnhills het volgende:
Ik word alleen af en toe gebeld uit Iran of Sudan ofzo.
Dan maak ik meteen al mijn geld enzo over
En ik ben totaal niet zoquote:Op woensdag 30 april 2025 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik neem onbekende nummers niet eens meer op. Als het belangrijk is spreken ze maar wat in.
Die zijn tenminste duidelijk. Zelfs ik neem die niet opquote:Op woensdag 30 april 2025 13:19 schreef essnhills het volgende:
Not sure if seriousquote:
Ik heb daar niets mee. Waarom zou ik mijn telefoon niet beantwoorden? Daar is dat ding toch voorquote:
Laatst mailde de CFO van ons bedrijf me, of ik even 2 miljoen naar Nigeria wilde overmaken, dan doe je dat ook gewoon hè. Sommige dingen zijn gewoon heel betrouwbaar, daar hoef je niet over na te denken.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:19 schreef essnhills het volgende:
Ik neem ook heel voorzichtig op tegenwoordigquote:Op woensdag 30 april 2025 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen.
Ik werd zelf de afgelopen weken ook meermaals gebeld door een bandje, telkens een ander 06 nummer. Maar ik ken dit fenomeen dus ik neem niet de moeite om iets naar die nummers te sturen/bellen.
Begon hier vorige week met eentje. Inmiddels heb ik 2 appjes en een paar telefoontjes gekregen.
Daar was wel voldoende belangstelling voor.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, maar ik zie soms nummers in beeld die ik niet vertrouwquote:Op woensdag 30 april 2025 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb daar niets mee. Waarom zou ik mijn telefoon niet beantwoorden? Daar is dat ding toch voor
Ik zou er foto's van maken.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar was wel voldoende belangstelling voor.
Ik doe dat wel gewoon. Waarom doe je dat niet?quote:Op woensdag 30 april 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem ook heel voorzichtig op tegenwoordigZeg m'n naam niet eens meer.
Dat ben ik, dank je.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:19 schreef essnhills het volgende:
Ik was eerstquote:
Zondag werd ik nog gebeld door een 06 nummer dat ik niet kende. Ik kreeg wel gelijk in beeld "mogelijk spam" , dus die niet opgenomen.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik neem onbekende nummers niet eens meer op. Als het belangrijk is spreken ze maar wat in.
Gaat ze niks aanquote:Op woensdag 30 april 2025 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe dat wel gewoon. Waarom doe je dat niet?
Ja preciesquote:Op woensdag 30 april 2025 13:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatst mailde de CFO van ons bedrijf me, of ik even 2 miljoen naar Nigeria wilde overmaken, dan doe je dat ook gewoon hè. Sommige dingen zijn gewoon heel betrouwbaar, daar hoef je niet over na te denken.
Die krijg ik ook soms, en toen ik het nummer op had gezocht bleek het een recruiter te zijnquote:Op woensdag 30 april 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zondag werd ik nog gebeld door een 06 nummer dat ik niet kende. Ik kreeg wel gelijk in beeld "mogelijk spam" , dus die niet opgenomen.
Als ik door een mij onbekend nummer wordt opgebeld dan neem ik op met "hallo?”quote:Op woensdag 30 april 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik neem ook heel voorzichtig op tegenwoordigZeg m'n naam niet eens meer.
Of even lekker in de telefoon hijgen.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik door een mij onbekend nummer wordt opgebeld dan neem ik op met "hallo?”
GOOD NEWS!quote:Op woensdag 30 april 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dacia Sandero natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |