Misschien wel maar kans is best groot dat het eraf gaat.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:28 schreef bitterbal het volgende:
Hmmm das balenen das niet te fixen met medicatie?
maar medicatie dus eerst proberen? ik duim voor je dat het werkt.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien wel maar kans is best groot dat het eraf gaat.
Dat is het probleem van de bezorgerquote:Op woensdag 30 april 2025 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De hindernisbaan tussen huis en de snackbar.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 april 2025 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanavond met vrouw en kindje uit eten, om trouwdag te vieren.
Maar even niks meer snacken nu.
Ik dacht dat karzai dit gepost had, en dat ie met een random vrouw en kindje uiteten ging. Ben toe aan vakantiequote:Op woensdag 30 april 2025 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou me niks verbazen!quote:Op woensdag 30 april 2025 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat karzai dit gepost had, en dat ie met een random vrouw en kindje uiteten ging. Ben toe aan vakantie
Burgerlijke Kaneelquote:Op woensdag 30 april 2025 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
4 jaar inmiddels.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja en datHoeveel jaar getrouwd @:kaneelstokje ?
jaa, vakantiequote:Op woensdag 30 april 2025 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat karzai dit gepost had, en dat ie met een random vrouw en kindje uiteten ging. Ben toe aan vakantie
Zeker. Gister naar het tuincentrum geweest, even in de tuin gewerkt en ouders op de koffie.quote:
Straks naar de Floriade!quote:Op woensdag 30 april 2025 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Gister naar het tuincentrum geweest, even in de tuin gewerkt en ouders op de koffie.
Veel burgerlijker zal het niet worden.
Veel plezier met Loka en de kleinequote:Op woensdag 30 april 2025 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2025 11:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag net reclame voor de nieuwe Dacia Bigster, zat er toch een minuutje over te denken om die als volgende auto te doen
Nee bijkbaar nietquote:Op woensdag 30 april 2025 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh deze kende ik nog niet. Kan je er iets aan doen?
Oh misschien is dat wel waarom mensen mij soms bellen op m'n werktelefoon met de vraag of ik geprobeerd had ze te bereikenquote:Op woensdag 30 april 2025 12:19 schreef rival het volgende:
[..]
Oplichters bellen mensen, die mensen zien mijn telefoonnummer als beller......
Als ze opnemen horen ze een bandje van de bank. Dan weten ze meestal wel meteen dat het oplichting is.
Maar mensen die niet opnemen zien een gemiste oproep van mijn nummer
Ik krijg steeds van die telefoontjes en dan hoor ik iemand op broodballetjes kauwenquote:Op woensdag 30 april 2025 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh misschien is dat wel waarom mensen mij soms bellen op m'n werktelefoon met vraag of ik geprobeerd had ze te bereiken
ik ga die infectiebacterieën hoeken geven...quote:Op woensdag 30 april 2025 13:05 schreef Ama het volgende:
Zo even naar de huisarts naar het GGZ gedeelte om te kijken of ik andere pillen kan krijgen om het leven een beetje door te komen de komende tijd. Wat ik had gekregen laatst werkte wel tegen de depri klachten maar dit gaat veel verder.
En dat kreeg ik ook via de huisarts omdat ze niks anders mogen voorschrijven. Voor andere medicatie moet ik dus naar het GGZ gedeelte van de praktijk.
Oh shit, dacht dat ik op mute stondquote:Op woensdag 30 april 2025 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg steeds van die telefoontjes en dan hoor ik iemand op broodballetjes kauwen
Zo'n telefoontje kreeg mijn collega ookquote:Op woensdag 30 april 2025 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh misschien is dat wel waarom mensen mij soms bellen op m'n werktelefoon met vraag of ik geprobeerd had ze te bereiken
Bitterbroodballetjes?quote:Op woensdag 30 april 2025 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg steeds van die telefoontjes en dan hoor ik iemand op broodballetjes kauwen
Ook nog zompig van de melk?quote:Op woensdag 30 april 2025 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |