Hele dag wel vandaagquote:
Volgens mijn zijn er geen goede weer apps, heb er zoveel gehad.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:18 schreef Evangelion het volgende:
Volgende week zondag staat nu alweer op 23 hier. Gister nog op 17 of zo. (Op de waardeloze iphone weer-app)
Niet dat ik het raar vind dat ze geen week vooruit kunnen voorspellen, maar het is ook zo vaak fout voor vandaag/morgen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Volgens mijn zijn er geen goede weer apps, heb er zoveel gehad.
Weerapps voorspellen geen weer.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:20 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Niet dat ik het raar vind dat ze geen week vooruit kunnen voorspellen, maar het is ook zo vaak fout voor vandaag/morgen.
Waarom klopt deze afbeelding niet?quote:
Nouja, ik zou ongeveer op de grens van het regengebied (net erin) moeten zitten ten tijde van die post. Maar niks dus tot nu toe.quote:
Hier, al een tijdje ook. Onweer viel hier mee, een forse klap of 5 en toen was het klaar.quote:
Je woont niet in NL?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:57 schreef Elan het volgende:
Zalig weer.Volgende week gaat helaas de kachel alweer aan.
Geen fijn begin van ongetwijfeld weer een top 5 zo niet een top 3 heetste zomers.
https://www.weerplaza.nl/15daagse/?type=eps_pluim&r=middenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |