Ik ga zo meteen na werkquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zeker!! 1e buiten water plons is een feit
Luchtvochtigheid ligt hier op 30-35% dus dus wat dat betreft is het goed uit te houden. Eigenlijk het perfecte zomerweer. Al was 26 graden voldoende geweest.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel. Koelvestje maar ff van stal gehaald.
Ja zeg dat, pppfffffffquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:56 schreef 12Beaufort het volgende:
29.4 in het zuiden als hoogste temperatuur..
[ afbeelding ]
Werkt als een trein met dit weerquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Enexis zal me wel bijna afsluiten met al die MWh die terug op het net gepompt zijn de afgelopen twee maanden. Nu 150+ kwh per dag
Nog nooit zo goed geweest
Wel mooi dit! Hopelijk volgend jaar weer zoiets.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:12 schreef 12Beaufort het volgende:
Voorjaarsduo maart en april levert ‘astronomische prestatie’! Van 1 maart t/m 30 april 518 uren zonneschijn in De Bilt.
Niet eerder is het voorjaarsduo maart en april zo zonnig verlopen. Van 1 maart t/m 30 april scheen de zon in De Bilt maar liefst 518 tegen normaal 329 uur. Deze ‘astronomische prestatie’ komt overeen met maar liefst 66 procent van de tijd dat de zon boven de horizon staat. Het vorige zonneschijnrecord met betrekking tot het genoemde duo dateert uit 2022. Toen scheen de zon 484 uur.
Ook de eerste vier maanden van het jaar zijn, het notoire geklaag over een iets te sombere januari ten spijt, nog nooit zo zonnig verlopen. Van 1 januari t/m 30 april scheen de zon 686 uur tegen 651 uur over dezelfde periode in 2003. In 2022 scheen de zon van januari t/m april 633 uur.
https://janvissersweer.nl/
Liever dit dan iddquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel mooi dit! Hopelijk volgend jaar weer zoiets.
Wat een contrast met vorig jaar. Vorig jaar tot 1 mei amper lente gehad, veeeeel minder zon, stukken kouder en natter. Doe mij de maart en april van dit jaar maar. Kunnen we wat mee
1 mei doet tegenwoordig niet onder voor 1 augustus. Laten we 1000 miljard verbranden om dit soort voorjaar(en) te voorkomen, dit moet je niet willen. @JuffrouwJettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schandalig lekker idd.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:12 schreef 12Beaufort het volgende:
Voorjaarsduo maart en april levert ‘astronomische prestatie’! Van 1 maart t/m 30 april 518 uren zonneschijn in De Bilt.
Niet eerder is het voorjaarsduo maart en april zo zonnig verlopen. Van 1 maart t/m 30 april scheen de zon in De Bilt maar liefst 518 tegen normaal 329 uur. Deze ‘astronomische prestatie’ komt overeen met maar liefst 66 procent van de tijd dat de zon boven de horizon staat. Het vorige zonneschijnrecord met betrekking tot het genoemde duo dateert uit 2022. Toen scheen de zon 484 uur.
Ook de eerste vier maanden van het jaar zijn, het notoire geklaag over een iets te sombere januari ten spijt, nog nooit zo zonnig verlopen. Van 1 januari t/m 30 april scheen de zon 686 uur tegen 651 uur over dezelfde periode in 2003. In 2022 scheen de zon van januari t/m april 633 uur.
https://janvissersweer.nl/
Waar kan ik dat kopen..? Het leek me een goed idee om vanmiddag wat accessoires te monteren in de kas. Nou, was niet te doen, zo heet. Het zweet droop letterlijk van mijn lijf.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel. Koelvestje maar ff van stal gehaald.
een koelvest of een cool vest?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:20 schreef Twieki het volgende:
[..]
Waar kan ik dat kopen..? Het leek me een goed idee om vanmiddag wat accessoires te monteren in de kas. Nou, was niet te doen, zo heet. Het zweet droop letterlijk van mijn lijf.
Hé bijdehand, als je wilt zien hoe hard ik zweet in een kas, dan wil ik daar best een filmpje over maken hoor. Ik begrijp @Geschiedkundige wel met zijn koelvest, ook al doen jullie er lacherig over. Op een dag als vandaag met een buitentemperatuur van rond 26 graden, is 't in de kas 10 graden warmer. Jullie kunnen dat niet eens aan.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:20 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel deelt even wat glazen cool vest uit.
Euh cool best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |