quote:Op woensdag 30 april 2025 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al zo’n uv werende pet?
https://www.decathlon.nl/(...)uEAQYFyABEgJ3UPD_BwE
Maar zonder dollen. Draag je wel gewoon een petje ofzo?
En goed insmerenquote:Op woensdag 30 april 2025 15:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja ik draag wel een pet als ik wat langer in de zon ben.
Voor een man net zo belangrijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vooral voor vrouw en kind van belang...
voor iedereen toch?quote:Op woensdag 30 april 2025 16:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vooral voor vrouw en kind van belang...
In Nederland lijkt het me zelden nodig om jezelf in te smeren.quote:
Waarom lijkt dat zo volgens jou?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In Nederland lijkt het me zelden nodig om jezelf in te smeren.
Nouja, ze zijn bijna wit van kleur en roodharigquote:
Zeker, maar voor mensen met een erg lichte huid en rood haar net even wat belangrijkerquote:
Ja dat hebben ze hier ook. Vrouwlief is vuurrood (haha.. dubbel rood danquote:Op woensdag 30 april 2025 20:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
In moet me wel insmeren, ik verbrand helaas heel snel en echt bruin wordt ik ook niet
Juist wel goed smeren! Zeker nu..uv is al goed hoog.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In Nederland lijkt het me zelden nodig om jezelf in te smeren.
Ik heb me, afgezonderd van een dagje strand/ aan het water, echt nog nooit ingesmeerd in Nederland. Ook nog nooit verbrand hier.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Juist wel goed smeren! Zeker nu..uv is al goed hoog.
Huidkanker is hier ook veel.
Als je niet verbrand scheelt het al een heel eind.. alsnog kun je door uv wel huidschade oplopen.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb me, afgezonderd van een dagje strand/ aan het water, echt nog nooit ingesmeerd in Nederland. Ook nog nooit verbrand hier.
Ja dat staat bekend he, dubbel rood is vragen om problemen met de zonquote:Op woensdag 30 april 2025 21:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze hier ook. Vrouwlief is vuurrood (haha.. dubbel rood dan) als ze zich niet insmeert. Maar wat bijkleuren, ho maar..
Continu die noorden/noordwestenwindquote:Op woensdag 30 april 2025 22:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pluim ziet er goed uit, weekje 15 graden
Smeer niet bijster veel, maar loop ook niet continu in de zon. Probeer met werk zo mogelijk schaduw te houden. Soms even zon is niet zo erg.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Als je niet verbrand scheelt het al een heel eind.. alsnog kun je door uv wel huidschade oplopen.
Ik verbrand wel snel dus smeer goed in, maar ga niet uren in de zon liggen.. vind eventjes wel lekker maar gewoon niet te lang en wel ingesmeerd. Ook met wandelen pak ik ff gezicht armen mee. voor in het voorjaar als mijn huid niets gewend is.
Doe moet je uut 't oost'n heb'n en een paar graden erbijquote:Op donderdag 1 mei 2025 07:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Klein briesje erbij, helemaal prima
Klopt, en neemt alleen maar toe.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Juist wel goed smeren! Zeker nu..uv is al goed hoog.
Huidkanker is hier ook veel.
Niet voor mijquote:Op donderdag 1 mei 2025 07:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Doe moet je uut 't oost'n heb'n en een paar graden erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |