Rechters gaan automatisch op hun 70ste met pensioen.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:49 schreef Irri-tante het volgende:
Meester Frank zal tzt wel met pensioen gaan. Die nieuwe rechter die er zit is een rare kwast. Nou dan komt het dus goed. Straks 1 rechter programma.
Of bij de een de tokkies en bij de ander de mindere tokkies :-)
Het is heel logisch, MR reid mag warmlopen en aan het sbs publiek wennen zodat hij straks naadloos mr visser kan vervangen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:33 schreef Remco het volgende:
Hier moeten belangen van productie bedrijven of iets dergelijks achter zitten. Want ik blijf het een heel raar verhaal vinden. Maak er gewoon 1 programma van dat de rijdende rechter heet
Het zal vast scoren want het is het ultieme SBS programma.
Meester visser is al heel lang geen rechter meer, aan zijn huidige rol zit geen wettelijke leeftijdsgrens.quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Rechters gaan automatisch op hun 70ste met pensioen.
Weet niet hoe het juridisch zit op zijn leeftijd.
@Niznoquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:29 schreef StephanL het volgende:
TT moet aangepast worden naar SBS![]()
Begonnen
Dan kan toch gewoon gerepareerd worden?quote:
Ja kan, maar kost tijdquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan kan toch gewoon gerepareerd worden?
Maar ja, zo werkt wel de wet.quote:
Een kwartier aan reclames.quote:
Er was vast wel wat te ruilen of af te kopen in goed overleg. Ik denk dat de koffieman gelijk gaat krijgenquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Er is gewoon de verkeerde weg bewandeld om een contract te ontbinden.
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Er was vast wel wat te ruilen of af te kopen in goed overleg. Ik denk dat de koffieman gelijk gaat krijgen
quote:
Uhu, echt een slechte naam.quote:
Het is niet de enige kapsalon die zo heet in Nederlandquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |