Zou Pietje betrapt zijn en opgepakt? Verklaard waarom die niet meer postquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die twee in de buurt van kinderen kunnen en mogen komen.
Sauer past in kwaliteiten ook goed bij Hartman en Smal.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aangezien Pasjauw van de zomer gewoon weg is, zijn @:Caland en ik in onze nopjes dat Sauergod volgend jaar de linkerkant bemant.
Dat is wel stom ja, al is het in Nederland een veel gemaakte fout.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja next summer, 4 woorden Engels en dan nog 1 fout.
Volgens mij kan "this summer" and next summer allebei als je het over de aankomende zomer hebt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee next summer is dus 2026quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens mij kan "this summer" and next summer allebei als je het over de aankomende zomer hebt.
Past bij de familie Steijn, die kunnen ook zo’n vier woorden Engels.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zusquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
dit is de vriendin, die krijgen we voor 11 miljoen erbij
Voelt Rotterdam zich beter dan Den Haag?quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat betekent in die kringen vaak hetzelfde
Dat heeft weinig met gevoel te makenquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Voelt Rotterdam zich beter dan Den Haag?
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat iedere relevante statistiek, met betrekking tot brede welvaart, positiever voor Den Haag is.quote:
En levensgeluk, qua seks binnen de familie scoort Rotterdam toch echt hoger vrees ik.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat iedere relevante statistiek, met betrekking tot brede welvaart, positiever voor Den Haag is.
Noord-Oost Veluwe @De_Kraamquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Komt iedereen hier die fan is van Fey ook uit de omgeving trouwens? Ik kom uit de Bollenstreek zelf 😳
Dit lijkt me trouwens niet, het is momenteel lente 2025 en geen zomer 2025 dus de volgende zomer is gewoon 2025.quote:
Over zomer gesproken. Is er iemand te vinden die deze zomer een nieuwe OP plaat in elkaar kan photoshoppen?quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens mij kan "this summer" and next summer allebei als je het over de aankomende zomer hebt.
Met AI moet dat wel mogelijk zijn....quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over zomer gesproken. Is er iemand te vinden die deze zomer een nieuwe OP plaat in elkaar kan photoshoppen?Arne is al elders kampioen dus het wordt nu wel tijd…
Rotterdam, je weet zelf.quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Komt iedereen hier die fan is van Fey ook uit de omgeving trouwens? Ik kom uit de Bollenstreek zelf 😳
Tijd voor een prominente plek voor Ayase.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over zomer gesproken. Is er iemand te vinden die deze zomer een nieuwe OP plaat in elkaar kan photoshoppen?Arne is al elders kampioen dus het wordt nu wel tijd…
quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan jij het maken? Dan kun je hem erin zetten.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tijd voor een prominente plek voor Ayase.
Neequote:
Grunnquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ok dus daar zou je even erg tegen zijn?quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee
( gekleurde Feyenoord-supporters hebben ook geen eigen logo of aparte groep, hetzelfde geldt voor vrouwelijke feyenoord supporters, lilluputers etc etc)
Amsterdam...quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ben niet zozeer voor of tegen, vind het vreemd dat je jezelf moet afscheiden, terwijl een voetbalclub supporten voor iedereen is. Je achtergrond/geaardheid/handicap of wat dan ook speelt geen rol.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:17 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ok dus daar zou je even erg tegen zijn?
Ik wil gewoon winnen, gedoe in de marge is alleen hot bij mensen die zich graag druk maken over niets.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:25 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Dus we praten hier gewoon Nederlands.
Remontada!?quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, die rechtstreekse CL-plek via plek 3 kunnen we ook wel vergeten.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee
( gekleurde Feyenoord-supporters hebben ook geen eigen logo of aparte groep, hetzelfde geldt voor vrouwelijke feyenoord supporters, lilluputers etc etc)
Klinkt enerzijds wel positief.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:14 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[ x ]
Zou mooi zijn als je Trauner op deze manier kan vervangen (dat kan echt niet meer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |