SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ziet er goed uit, maar ik mis onder het kopje voedingswaarde nog de hoeveelheid amfetamine.
Aanstellen is ook een vak... gewoon aardappelpuree met een ander kleurtje.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:30 schreef Jordy-B het volgende:
Mijn baby heeft jouw gerecht in zijn luier.
twee eetlepels zout? echt?
aardappelpuree met een kleurtje. Echt goor zegquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:36 schreef Friday12 het volgende:
Dit ziet er echt fucking hoor uit
Dit hoort niet in cul
Dit is voor de gemiddelde persoon ongeveer 70% van de dagelijkse behoefte in 1 gerecht... mijn eiwitdoel op cronometer staat wel een stuk hoger, vandaar het lagere percentage.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zou er wat bitterballen en frikandellen bij gooien voor wat smaak en extra proteinz
Jezelf geen KoolstofC noemenquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:36 schreef CarbonC het volgende:
"high protein"
Type nou eens Nederlands, @:Mikeytt!
Instant voedingsmiddelen vind ik ook wel lekker, maar niet als maaltijd eigenlijk. Ik weet van mezelf dat ik na een uur weer honger heb als ik niet genoeg eiwit/vet/vezels eet, dus dat schiet dan niet op... Hier zit dan alles wel in en raak je goed gevuld van.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:07 schreef 215 het volgende:
Als ik zo weinig zin heb dat ik zo iets eet dan ga ik er geen bord voor vies maken. Gewoon uit de pan eten.
Maar ik ben nooit zo blij op dat soort dagen en van dergelijk eten wordt het humeur ook al niet beter.
Ik heb o.a. voor totale futloze dagen altijd een voorraadje vakantievoer waarbij alleen heet water moet en dan tien minuten wachten. Ook niet smakelijk om te zien of om te eten trouwens. Maar nog altijd beter dan dit eigenlijk.
Jij hebt helemaal niets te zeggen met je boterham aardappelpuree... Ja, daar wordt men enthousiast vanquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:38 schreef Lienekien het volgende:
‘Ik had geen zin om te koken’ en dan een potje gepikeerd doen omdat niemand enthousiast wordt van een bord vol gepureerd eten.
Wat?quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niets te zeggen met je boterham aardappelpuree... Ja, daar wordt men enthousiast van
magemelvin welquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:44 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja en magemelvin ofzo en hij is ook sanasoufi en kluun
Kluun waag ik enorm te betwijfelen, die was zelfs nog 5 niveaus achterlijker dan TS.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:44 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja en magemelvin ofzo en hij is ook sanasoufi en kluun
quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:45 schreef Molo het volgende:
Hoort deze OP met foto's van voegmortel niet in K&W?
Kluun deed me denken aan de pieten in het sinterklaasjournaal, PANIEKquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Kluun waag ik enorm te betwijfelen, die was zelfs nog 5 niveaus achterlijker dan TS.
Geilden die pieten ook op breedbekpaki's en hadden ze een verrot gebit?quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Kluun deed me denken aan de pieten in het sinterklaasjournaal, PANIEK
Daarmee maak je zelfs een drol nog lekker. Echt hoor.quote:
Ja daarom zijn ze vervangen voor roetveegpietenquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Geilden die pieten ook op breedbekpaki's en hadden ze een verrot gebit?
Jij denkt dat je 45 gram zout binnenkrijgt als je 3 eetlepels zout toevoegt bij het koken van je macaroni in water?quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Daarmee maak je zelfs een drol nog lekker. Echt hoor.
Met 30 gram zout (de 2 eetlepels) krijg je in 1 klap een overdosis met factor 5. Idioot dit. Denk na.
Ja, zero-waste, dus dat water drink je opquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jij denkt dat je 45 gram zout binnenkrijgt als je 3 eetlepels zout toevoegt bij het koken van je macaroni in water?
Ik moet 4gr per halve kg bw omdat ik zo sterk benquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit is voor de gemiddelde persoon ongeveer 70% van de dagelijkse behoefte in 1 gerecht... mijn eiwitdoel op cronometer staat wel een stuk hoger, vandaar het lagere percentage.
Ja dat is een hele goede. Het kookwater moet zo zout zijn als de zee zoals de Italiaan zegt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jij denkt dat je 45 gram zout binnenkrijgt als je 3 eetlepels zout toevoegt bij het koken van je macaroni in water?
Waarom dan niet gewoon zeewater gebruiken? Dan stop je eigenlijk ook weer zoet water het systeem in.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja dat is een hele goede. Het kookwater moet zo zout zijn als de zee zoals de Italiaan zegt.
Ik trek mijn bezwaar terug. Sorry. Niet goed gelezen mede omdat ik enkel het eindproduct zag.
Wat er onder ons gezegd en gezwegen niet heel appetijtelijk uitziet. Maar wel krachtvoer vermoedelijk.
Zo heeft je moeder het me geleerd.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:12 schreef Lienekien het volgende:
Waarom kook je trouwens gare doperwten maar liefst 10 minuten?
EN de aardappelpuree is ook al gaar. Maar het is misschien om het zout goed te laten oplossen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:12 schreef Lienekien het volgende:
Waarom kook je trouwens gare doperwten maar liefst 10 minuten?
De erwten in een pot zijn niet zacht genoeg en om 1 of andere reden worden ze niet zo snel zacht als bevroren erwten, dus moesten langer worden gekookt om tot gladde puree gemaakt te worden.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:17 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
EN de aardappelpuree is ook al gaar. Maar het is misschien om het zout goed te laten oplossen.
Het is m.i. ongetwijfeld een recept met potentie met wat rafelrandjes mogelijk nog.
Even stoer als jij in elk topic sarcastische trollreacties plaatstquote:
In elk kuttopic van jou, bedoel je.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Even stoer als jij in elk topic sarcastische trollreacties plaatst
ja ja, kreeg je toen nog een ban voor, smeerlapquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In elk kuttopic van jou, bedoel je.
Maar wie het nou had over een boterham met aardappelpuree had je ook niet goed onthouden.
Je verzint dit echt ter plekke.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ja ja, kreeg je toen nog een ban voor, smeerpijpdoe maar alsof je neus bloedt.
is goed hoor. De users die weten, die weten.quote:
Dat is wel gek in de zin dat diepvries doorgaans enkel geblancheerd is (even de kook erover) en uit pot volledig gaar met nog een kleine bite. In principe zou het water en al dat zout en afgieten en 10 minuten koken overbodig kunnen zijn zodat het ook past in de categorie "snel".quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De erwten in een pot zijn niet zacht genoeg en om 1 of andere reden worden ze niet zo snel zacht als bevroren erwten, dus moesten langer worden gekookt om tot gladde puree gemaakt te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |