SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ziet er goed uit, maar ik mis onder het kopje voedingswaarde nog de hoeveelheid amfetamine.
Aanstellen is ook een vak... gewoon aardappelpuree met een ander kleurtje.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:30 schreef Jordy-B het volgende:
Mijn baby heeft jouw gerecht in zijn luier.
twee eetlepels zout? echt?
aardappelpuree met een kleurtje. Echt goor zegquote:Op dinsdag 29 april 2025 18:36 schreef Friday12 het volgende:
Dit ziet er echt fucking hoor uit
Dit hoort niet in cul
Dit is voor de gemiddelde persoon ongeveer 70% van de dagelijkse behoefte in 1 gerecht... mijn eiwitdoel op cronometer staat wel een stuk hoger, vandaar het lagere percentage.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zou er wat bitterballen en frikandellen bij gooien voor wat smaak en extra proteinz
Jezelf geen KoolstofC noemenquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:36 schreef CarbonC het volgende:
"high protein"
Type nou eens Nederlands, @:Mikeytt!
Instant voedingsmiddelen vind ik ook wel lekker, maar niet als maaltijd eigenlijk. Ik weet van mezelf dat ik na een uur weer honger heb als ik niet genoeg eiwit/vet/vezels eet, dus dat schiet dan niet op... Hier zit dan alles wel in en raak je goed gevuld van.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:07 schreef 215 het volgende:
Als ik zo weinig zin heb dat ik zo iets eet dan ga ik er geen bord voor vies maken. Gewoon uit de pan eten.
Maar ik ben nooit zo blij op dat soort dagen en van dergelijk eten wordt het humeur ook al niet beter.
Ik heb o.a. voor totale futloze dagen altijd een voorraadje vakantievoer waarbij alleen heet water moet en dan tien minuten wachten. Ook niet smakelijk om te zien of om te eten trouwens. Maar nog altijd beter dan dit eigenlijk.
Jij hebt helemaal niets te zeggen met je boterham aardappelpuree... Ja, daar wordt men enthousiast vanquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:38 schreef Lienekien het volgende:
‘Ik had geen zin om te koken’ en dan een potje gepikeerd doen omdat niemand enthousiast wordt van een bord vol gepureerd eten.
Wat?quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niets te zeggen met je boterham aardappelpuree... Ja, daar wordt men enthousiast van
magemelvin welquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:44 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja en magemelvin ofzo en hij is ook sanasoufi en kluun
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |