In het vorige seizoen zat die emigratie "vriendin" die zei dat het daar stikt van de Nederlanders.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:46 schreef Dutch_view het volgende:
Het nieuwste plan uit Johans koker / fantasie: Een winkel beginnen in het slaperige dorpje om Urker vis, patat en frikandellen aan te verkopen![]()
En twee van zijn kinderen moeten daar maar gaan werken![]()
Als beloning mogen ze daar ook slapen in de frituurlucht en 's avond stappen
Wat een klucht deze familie
Over dat laatste is dat inderdaad beter, maar doorleren is alsnog véél beter voor een toekomst. Johan beweerde in de uitzending dat die frietzaak écht van de meiden zelf wordt.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In het vorige seizoen zat die emigratie "vriendin" die zei dat het daar stikt van de Nederlanders.
Zou me niks verbazen als ze zo zaak winstgevend kan zijn, maar zeker niet onder de leiding van de familie jelies. Een uurtje verderop zit ook de Urker supermarkt, die op een of andere manier overleeft.
Allemaal op jonge leeftijf helpen in het "familiebedrijf" is heel normaal in grote gezinnen dat zag je bij de boogaartjes(die hun dochter dwingen richting de horeca), dat samengestelde gezin met hun camping in Luxemburg en dat Brabantse bakkers gezin.
Gaan werken in een snackbar is nog altijd beter dan op deze leeftijd "sopvrouw willen worden.
Sober leven, opbrengsten uit tv programma, werk Machiel, AOW en pensioen ouders, vergoeding voor dat historische schilderij en zo duur zag dat huis in de laatste aflevering er niet uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:50 schreef golfer het volgende:
Waar halen die Gnoddes zoveel geld vandaan dat ze extra huizen, gites, enorme dure machines kunnen kopen?
Vergis je niet in het verhuren van die huisjes aan dat meer. Maat van mij doet dat regelmatig in Frankrijk, op karpers vissen enz. Hun verhuren die huisjes vrijwel het hele jaar. Reken op ¤1.000 per 7 dagen per huisjequote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:50 schreef golfer het volgende:
Waar halen die Gnoddes zoveel geld vandaan dat ze extra huizen, gites, enorme dure machines kunnen kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Dotteke op 01-04-2026 19:57:31 ]speak only if it improves the silence.
quote:Op woensdag 1 april 2026 17:59 schreef TjjWester het volgende:
Dat heb ik, volgens mij, niet in de uitzending van eergisteren gezien of gehoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 01-04-2026 19:58:15 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Openbaar op hun Insta. Geen idee in welke uitzending het zit.quote:Op woensdag 1 april 2026 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heb ik, volgens mij, niet in de uitzending van eergisteren gezien of gehoord?
Wat fijn dat je het in een spoiler hebt geplaatstquote:Op woensdag 1 april 2026 18:49 schreef TjjWester het volgende:
Openbaar op hun Insta. Geen idee in welke uitzending het zit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |