Ik had die van jou niet gevonden.quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:48 schreef Mylene het volgende:
RLS / Jelies & Gnodde: Grote Gezinnen Emigreren
Maar graag in jouw topic verder Golfer want er staat SBS6 in TT.
Grappig hoe meningen kunnen verschillenquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:38 schreef Dutch_view het volgende:
Ik vind de Jelies dan wel weer leuk. "Va" heeft soms wat rare trekjes maar zit verder geen kwaad in die mensen.
Kleine Harrie vind ik wel een topper, zo staande houden tussen al die zussen
Dat is mannenwerk. Zoals Johan al zei:"In Spanje doe je als man mannenwerk en de vrouwen doen vrouwenwerk"quote:Op woensdag 30 april 2025 15:44 schreef Verida het volgende:
waarom mogen al die meiden nooit meehelpen met Pa Jellies?
Zij zijn vrouwen. En vrouwen doen vrouwenwerk en mannen mannenwerk.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:44 schreef Verida het volgende:
waarom mogen al die meiden nooit meehelpen met Pa Jellies?
Dat was in Nederland ook al zoquote:Op woensdag 30 april 2025 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is mannenwerk. Zoals Johan al zei:"In Spanje doe je als man mannenwerk en de vrouwen doen vrouwenwerk"
Is niet de slimste familiequote:Op woensdag 30 april 2025 19:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was in Nederland ook al zo
bizar dat dit nog kan bestaan .
Vond ik ook een bijzondere verrassing om te zien jaquote:
Tot Harry over een paar jaar met een jongen thuis komtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:24 schreef golfer het volgende:
Harry is een soort van heilig verklaard door Johan.
Ik zou er ook wel een beetje gek van worden als je de hele tijd je zoon de hele tijd zo achter je aan liep.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:24 schreef golfer het volgende:
Harry is een soort van heilig verklaard door Johan.
Gelukkig versta ik er maar weinig vanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zijn die Gnodde grof in de mond zeg
quote:Op zondag 11 mei 2025 12:11 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Gelukkig versta ik er maar weinig van
Ze wonen te geïsoleerd om gezond te zijn. School en elkaar. That's it. Ik vind het een ongezonde situatie voor de kinderen. Ze groeien kansarm op in mijn ogenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:25 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een grof geweld bij Gnodde![]()
Hou je bek dit, hou je bek dat
Vader Johan begint steeds meer op een sekteleider te lijken. Zijn kinderen wat denigreren, zegt hij tegen 1 van zn dochters: "jij met je vette pens"
Die va is een engerd tot en met, doet mij bijna aan Ruinerwold denken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze wonen te geïsoleerd om gezond te zijn. School en elkaar. That's it. Ik vind het een ongezonde situatie voor de kinderen. Ze groeien kansarm op in mijn ogen
Dat was wel even een beetje een red flag idd. Zijn zoon was geweldig en overal zo zuinig op. Maar zijn dochter had een vette pens.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:25 schreef Dutch_view het volgende:
Vader Johan begint steeds meer op een sekteleider te lijken. Zijn kinderen wat denigreren, zegt hij tegen 1 van zn dochters: "jij met je vette pens"
Beetje een red flag? Zeg maar keer 1000 ofso. De man is zo fout, fouter kun je je bijna niet voorstellen. Al zijn kinderen en zijn vrouw zijn duidelijk bang voor die man.quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:42 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat was wel even een beetje een red flag idd. Zijn zoon was geweldig en overal zo zuinig op. Maar zijn dochter had een vette pens.
In zijn ogen is dat ook natuurlijk het enige wat een dochter moet doen. Schoonmaken en er mooi uit zien zodat ze een urkse jongen kan scoren.
Zelfs die Harriequote:Op woensdag 14 mei 2025 23:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Beetje een red flag? Zeg maar keer 1000 ofso. De man is zo fout, fouter kun je je bijna niet voorstellen. Al zijn kinderen en zijn vrouw zijn duidelijk bang voor die man.
Echt he, die bange oogjes. Hartstikke lief jochie, maar dat: "ja va, hoe doe je dat, va?" Hartverscheurend.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zelfs die Harrie
Hoe hij reageert wanneer hij iets fout gedaan heeft
En dat gestotter toen hij zonder helm op dat race apparaat gingquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Echt he, die bange oogjes. Hartstikke lief jochie, maar dat: "ja va, hoe doe je dat, va?" Hartverscheurend.
Terwijl het de schuld van vader was dat hij überhaupt op dat ding zat zonder helm.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dat gestotter toen hij zonder helm op dat race apparaat ging
Voor de camera zegt die vader dat het niet geeft...
En je mooie puberdochter een complex aanpraten over d'r gewicht
En dat obsessieve schoonmaken
Ja... ik begon er laat aan en elke keer twijfel of ik wil kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Terwijl het de schuld van vader was dat hij überhaupt op dat ding zat zonder helm.
Ik weet niet of ik deze serie verder ga kijken...
Wat een figuurquote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:32 schreef golfer het volgende:
Johan Jellies is een wappie en tegen pinpasgebruik want dan word je gecontroleerd door de overheid die alles van je willen weten.
Beide families missen sympathiequote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:35 schreef golfer het volgende:
Gabrielle blijft maar negatief in het Urks commentaar op alles en iedereen hebben.
Wat een k*twijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |