quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
... én hij was naar eigen zeggen de drijvende kracht achter verschillende schoolmusicals en talentenjachten.
In Nederland gaat het volgens mij meestal om mannen?quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:19 schreef Korenfok het volgende:
Ben ik de enige die denkt:
He een mannelijke leerkracht voor een keer die over de scheefgaat?
quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:44 schreef Harvest89 het volgende:
Zou een stuk meer stad in Frankrijk zijn geweest als het een vrouwelijke rijpe lerares was met drie 18 jarige knapen. Lekker man.
art. 249 Srquote:
Daar dachten de vrouwelijke leerlingen anders over zo te lezen. Wel idioot dat als je Olav A bij google intikt de eerste suggestie meteen de viezerik in kwestie isquote:Op dinsdag 29 april 2025 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
Olav ziet er nogal uhm viezig uit.
Sowieso moet Olav nog wat extra straf krijgen voor dit soort gezwam.quote:Begrip en Meer werkt vanuit een synergetisch perspectief. Synergie wil zeggen dat het samengaan der delen meer oplevert dan de som der delen. Met andere woorden, wij menen dat begrip voor jezelf en voor de ander meer oplevert dan je in eerste instantie kunt vermoeden. Wij werken met ideeën uit de gestalt, systemisch perspectief en het contextuele gedachtegoed.
Komt door het gebrek aan pics van de leraar. Dan kunnen de vrouwlijke fokkers niet beoordelen of die meisjes een hunk aan de haak hadden geslagen of dat de desbetreffende leraar een mager 6je is.quote:
ik kende een leraar Engels die woonde met een leerlinge samen , die ging al met haar toen ze 16 was en hij 42quote:
is dat zoquote:Op woensdag 30 april 2025 00:14 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Dit is dus niet meer nice he. Stiekem weten jullie wel dat seks vernederend en niet prettig voelt voor vrouwen
Ok, hoe voel jij je nu?quote:
Ja, ben idd een viezerik. Gisteren niet gedoucht. Zo maar even doen.quote:
Volgens mij zit je maandverbandje scheef.quote:Op woensdag 30 april 2025 00:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ok, hoe voel jij je nu?
Om dit te delen op een forum? Voel je je heel stoer nu? Of ervaar je wel de schaamte omdat je weet dat deze gegevens al lang bekend zijn bij intimi en mensen die weten hoe de zoekmachines werken.
En nog interessanter, door dit te delen kan de strafmaat lager uitvallen dan normaal omdat online zijn gegevens al gedeeld zijn. En hij dus “zielig” is door onder andere jouw actie hier.
Ik schat geen enkele 15-16 jarige slim in. Maar wellicht is dat projectie omdat ik op die leeftijd zelf een impulsief idiootje was.quote:Op woensdag 30 april 2025 04:56 schreef Jeo_Boden het volgende:
Dan ben je wel vreselijk dom als je als 16 jarige meisje naaktfotos van jezelf stuurt naar zo'n man van 40. Ik schat meiden van 15-16 wat slimmer in dus hier ontbreekt zeker één en ander aan informatie.
veel 16 jarige jongedames krijg en op die leeftijd een gigantisch hormoon explosie terwijl de intelligentie niet echt toeneemt nogquote:Op woensdag 30 april 2025 08:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik schat geen enkele 15-16 jarige slim in. Maar wellicht is dat projectie omdat ik op die leeftijd zelf een impulsief idiootje was.
Jij bent mijn nieuwe favoriete user.quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:32 schreef marretak het volgende:
Ja.... uit Utrecht komen vind ik echt niet kunnen en "not done"
Mwaaagh ok humor modus uit :
Ja die snapchat , daarmee heeft hij bijv 10 meisjes gesproken en hen naakt gezien, en veel schaduw internetters die liften stiekem mee achter de schermen en hebben dus nu ook naakt fotos van die meisjes,.... Dat kan een man uit Groingen zijn maar ook bijv een Texaan of een man uit Dubai of bijv Tokio? Sex is ook geld waard en die plaatjes kunnen ze dan ook in gaan cashen? In extreem geval ook uithuwelijking en banga lijstjes?
Hij is wel echt heel makkelijk te vinden omdat z’n voornaam niet veel voorkomt.quote:Op woensdag 30 april 2025 00:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ok, hoe voel jij je nu?
Om dit te delen op een forum? Voel je je heel stoer nu? Of ervaar je wel de schaamte omdat je weet dat deze gegevens al lang bekend zijn bij intimi en mensen die weten hoe de zoekmachines werken.
En nog interessanter, door dit te delen kan de strafmaat lager uitvallen dan normaal omdat online zijn gegevens al gedeeld zijn. En hij dus “zielig” is door onder andere jouw actie hier.
Vroeger was alles beter. Of toch niet?quote:Op dinsdag 29 april 2025 23:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik kende een leraar Engels die woonde met een leerlinge samen , die ging al met haar toen ze 16 was en hij 42
dat is wel 25 jaar gelden , hij zal wel dood zijn nu
wat een ongeloofelijk tieten had die meid , mooie meid ook wel
Maar vroeger sprak er geen mens kwaad van
nou er was geen gezeur over verkrachting of zoquote:Op woensdag 30 april 2025 08:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter. Of toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |